Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-25@20:13:31 GMT

فرد ضارب در آلبانی پنج نمازگزار را در مسجد زخمی کرد

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۴۵۸۷۷

فرد ضارب در آلبانی پنج نمازگزار را در مسجد زخمی کرد

یک فرد ضارب در آلبانی، پنج نمازگزار را با چاقو در داخل مسجدی در این کشور زخمی کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از «القدس العربی»، پلیس آلبانی اعلام کرد: یک فرد ناشناس با چاقو پنج نمازگزار مسجد «دین خوجه» را تیرانا زخمی کرد.

 

پلیس آلبانی اظهار کرد: نیروهای ما بلافاصله وارد عمل شده و عامل حمله را به نام «دولف نیکولی» که 34 سال سن دارد، دستگیر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

«احمد کالاجا» امام جماعت این مسجد گفت:  فرد ضارب هنگامی که نمازگزاران برای ادای فریضه نماز در ماه مبارک رمضان در مسجد بودند، به آنها حمله کرد. هنوز انگیزه فرد ضارب از این اقدام مشخص نیست و پلیس در حال تحقیق است.

 

رسانه های محلی آلبانی اعلام کردند: این مهاجم به نظر می رسد فردی بیمار و افسرده بوده است و پلیس در مورد حادثه دیگری به دنبال وی بوده است. این پنج نمازگزار بین ۲۲ تا ۳۵ سال سن دارند و برای معالجه به بیمارستان منتقل شدند. پلیس همچنین اعلام کرد که حال آنان خوب است.

 

بر اساس سرشماری سال ۲۰۱۱ آلبانی ۶۰ درصد مردم این کشور مسلمان (۵۷ درصد سنی و ۳ درصد بکتاشیه) و ۱۷٫۰۶ درصد مسیحی (۱۰ درصد ارتدوکس و ۷ درصد کاتولیک) هستند و ۲۴ درصد نیز بی‌ دین هستند یا از مذهب دیگری پیرو می‌کنند. البته کلیسای ارتدوکس این سرشماری را رد کرده و معتقد است ۲۴ درصد مردم کشور ارتدوکس هستند.

پایان پیام/43

منبع: شبستان

کلیدواژه: آلبانی حمله مسجد پنج نمازگزار فرد ضارب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۴۵۸۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضارب دانش‌آموزان آملی بازداشت شد

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، محمد طالبی چاری اظهار کرد: در پی وقوع حادثه تصادف که منجر به مصدوم شدن سه نفر از دانش آموزان شد، بلافاصله پیگیری موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: پس از وقوع سانحه، راننده از صحنه متواری شده که با دستور دادستانی به مرجع انتظامی، متهم تحت تعقیب قرار گرفته و در کمتر از چند ساعت، خودرو توقیف و دستور دستگیری مرتکب صادر شد.

طالبی با اشاره به معرفی ۳ مصدوم این حادثه به پزشکی قانونی، افزود: راننده خودرو نیز دستگیر شده و با تشکیل پرونده در یکی از شعب دادیاری دادسرای شهرستان تحقیقات از وی آغاز شد.

دادستان آمل تاکید کرد: ۳ دانش آموز دختر آسیب دیده در این حادثه بلافاصله به بیمارستان منتقل و پس از طی مراحل درمانی از بیمارستان مرخص شدند.

وی خاطرنشان کرد: برای ضارب پرونده با اتهاماتی از جمله ایراد صدمه بدنی غیرعمدی، اخلال در نظم از طریق رانندگی نامتعارف در اماکن عمومی، فرار از صحنه تصادف و رانندگی بدون گواهینامه رسمی، قرار وثیقه صادر و به لحاظ عجز از ایداع وثیقه به کانون اصلاح و تربیت ساری اعزام شد.

طالبی یادآور شد: خودرو توقیف شده جهت عبرت آموزی در یکی از میادین اصلی شهرستان آمل در معرض دید عموم قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • هراس و نگرانی مقامات آلبانی پس از عملیات وعده صادق
  • چاقو کشی دختر دانش آموز علیه معلمان در انگلستان
  • ضارب دانش‌آموزان آملی بازداشت شد
  • آلبانی، اعضای گروهک منافقین را مسترد کند
  • ضارب ۳ دختر دانش‌آموز دستگیر شد ؛ او هم یک نوجوان است
  • دستگیری ضارب دانش‌آموزان آملی
  • رسیدگی به مشکلات پلیسی شهروندان در مسجد زین العابدین منطقه حصیرآباد اهواز+فیلم
  • مردم آلبانی استرداد و خروج اعضای گروهک منافقین را از دولت خود مطالبه کنند
  • فیلم| ممانعت پلیس رژیم اسرائیل از ورود فلسطینی‌ها به مسجد الاقصی
  • فیلم| ممانعت پلیس رژیم اسرائیلی از ورود فلسطینی ها به مسجد الاقصی