Web Analytics Made Easy - Statcounter

حزب لیکود رژیم صهیونیستی به ریاست «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر این رژیم حمایت خود را از سیاستمدار افراط گرا و ضد اسلام هلندی اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از « jpost»، حزب لیکود رژیم صهیونیستی به ریاست «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر این رژیم حمایت خود را از «گیرت وایلدرز» سیاستمدار افراط گرا و ضد اسلام هلندی اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وایلدرز نیز در واکنش به این حمایت تشکر خود را به زبان عبری و انگلیسی در توئیتر منتشر کرد و گفت که دوست دارد اواخر امسال به سرزمین های اشغالی سفر کند.

 

مایکل کلاینر ، رئیس دادگاه لیکود و الی ورد هازان ، مدیر امور خارجه آن ، هفته گذشته نامه ای به وایلدرز فرستادند و آنچه آن را کمپین شجاعانه این افراط گرای هلندی توصیف کردند را مورد ستایش قرار دادند.

 

کلاینر و هازان این نامه را به عنوان دوستان و پیروان فداکار وایلدرز امضا کردند.

 

کلاینر در این باره می گوید: ما سالها با وایلدرز رابطه داشتیم و موفقیت وی را در انتخابات تبریک گفتیم. او دوست اسرائیل است که از همه اقدامات حامی اسرائیل در پارلمان هلند حمایت می کند و از حق ما در سرزمین اسرائیل حمایت می کند.

 

تاریخ این نامه روز 12 آوریل است ؛همان روزی که این قانونگذار هلندی در توئیتر خود نوشت: «اسلام را متوقف کنید. ماه رمضان را متوقف کنید. آزادی.نه به اسلام».

 

 در این پیام توئیتری ویدیویی منتشر شده بود که می گفت: اسلام به هلند تعلق ندارد.

 

وایلدرز کار خود را در مخالفت با اسلام در هلند بنا کرده است. او اسلام را با نازیسم مقایسه کرده و به دنبال ممنوع کردن آن در هلند است.

پایان پیام/7

منبع: شبستان

کلیدواژه: ضد اسلام نتانیاهو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۴۵۸۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتانیاهو ممکن است بدون مجوز بایدن به رفح حمله کند

به گزارش خبرآنلاین، شبکه تلویزیونی «ان‌بی‌سی» آمریکا در گزارشی نوشت: دولت بایدن در حال بررسی پاسخ احتمالی به هرگونه حمله اسرائیل به رفح، بدون درنظر گرفتن طرحی عملیاتی برای حفاظت از غیرنظامیان است.

ان‌بی‌سی در این گزارش به نقل از یک مقام سابق و سه مقام کنونی آمریکا نوشت: نگرانی درباره احتمال نادیده گرفته شدن نظر بایدن توسط اسرائیل و حمله (این رژیم) به رفح، هر روز بیشتر می شود.

به گزارش ایرنا، این رسانه آمریکایی نوشت: نتانیاهو اوایل هفته گذشته اعلام کرد که طرح حمله به رفح را تصویب کرده است.

ان‌بی‌سی نوشت: ناتوانی اسرائیل از تخلیه رفح از غیرنظامیان تا ۲۴ مارس، ممکن است در صورت حمله تل آویو به این منطقه در غزه، روابط دو طرف را تحت تاثیر قرار داده و حمایت نظامی واشنگتن از این متحد دیرین خود را دستخوش تغییر کند.

آمریکا همواره بدون هیچ پیش شرطی از رژیم صهیونیستی حمایت کرده است و بسیاری از کارشناسان، اقدام دولت بایدن در حمایت از مردم فلسطین را اقدامی نمایشی در آستانه انتخابات این کشور ارزیابی کرده اند.

311311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1884950

دیگر خبرها

  • اتحادیه اروپا درباره تحریم صهیونیست های افراطی به توافق رسید
  • هیأت حاکمه افغانستان از تی تی پی حمایت می‌کند
  • گرامیداشت یاد کودکان فلسطینی در هلند
  • اردوغان: به غزه پشت نکردیم
  • نگرانی صهیونیست‌ها از رفتارهای افراطی بن گویر
  • حمایت پلوسی از شهرک‌نشینان خواهان برکناری نتانیاهو
  • فلسطین، امروز مسله اول جهان اسلام است
  • حمایت قاطع از همکاری مردم با حاکمیت در امر به معروف و نهی از منکر
  • نتانیاهو ممکن است بدون مجوز بایدن به رفح حمله کند
  • حمایت قاطع از همکاری مردم با حاکمیت در امر به معروف