Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روسیا الیوم، وزارت دفاع روسیه از انهدام پایگاه آموزشی تروریست‌ها در نزدیکی شهر «تدمر» واقع در مرکز سوریه توسط نیرو‌های خود خبر داده است که طی آن نزدیک به ۲۰۰ تروریست کشته شده اند.

الکساندر کارپوف، معاون مدیر مرکز آشتی حمیمیم در سوریه در این راستا به اشاره به اطلاعات بدست آمده گفت: تروریست‌ها پیش از این موفق به ایجاد یک پایگاه مخفی در شمال شرق تدمر شده بودند که در آن نیرو‌های پیکارجو خود را بمنظور اعزام و انجام حملات تروریستی در مناطق مختلف در کشور سوریه آموزش می‌دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در تشریح جزئیات این حمله گفت: حمله نیرو‌های هوایی روسیه توسط هواپیما‌های این کشور به دو مخفیگاه تروریست‌ها با بیش از ۲۰۰ شبه نظامی صورت گرفته است.

الکساندر کارپوف افزود: طی این حمله ۲۴ خودروی زرهی و حدود ۵۰۰ کیلوگرم مهمات و تجهیزات بمنظور ساخت مواد منفجره دست ساز منهدم شده است.

معاون مدیر مرکز آشتی حمیمیم در سوریه با اشاره به اقدامات گروه‌های تروریستی برای آشفته کردن اوضاع این کشور در آستانه انتخابات ریاست جمهوری که قرار است ۲۶ می‌برگزار شود، گفت: آموزش تروریست‌ها در اردوگاه‌های مختلف وتوسط نیرو‌های مسلح آمریکایی انجام می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سوریه داعش تروریست ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۴۵۹۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قسام, مسئول حمله به بیمارستان شفا را از پای درآورد

 به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ حدود سه ماه پس از حمله رژیم صهیونیستی به این بیمارستان، تصاویری منتشر شده که نشان می‌دهد یکی از افسران یگان ویژه تکاوری نیروی هوایی رژیم صهیونیستی موسوم به «واحد شلداگ» به ضرب گلوله تک تیرانداز گردان‌های قسام کشته شد.

در این تصاویر دیده میشود که مجاهدان قسام، حرکات "یتهسار هافمن" را پیش از کشته شدن، در مرکز فرماندهی میدانی ارتش صهیونیستی در شهر غزه همراه با شماری از نظامیان صهیونیست رصد کرده و تحت نظر دارند.

کمتر از دو ماه پیش، رسانه‌های صهیونیستی اذعان کردند واحد ”شلداگ»، در جنگ غزه بیش از همه جنگ‌های گذشته، نیرو‌های خود را از دست داده است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مقابله پدافند هوایی سوریه با اهداف متخاصم در حومه دمشق
  • حمله ارتش سوریه به مقرهای تروریست‌ها در حلب
  • قسام, مسئول حمله به بیمارستان شفا را از پای درآورد
  • حماس مسوول حمله به بیمارستان شفا در غزه را از پای درآورد
  • حمله غافلگیرانه ارتش سوریه پایگاه تروریست‌ها در دیرالزور را منهدم کرد + جزئیات
  • فیلم/ حمله هوایی اسرائیل به پایتخت سوریه
  • حمله به فرودگاه نظامی در شمال شرق دمشق
  • حمله هوایی رژیم صهیونیستی به منطقه قلمون در سوریه
  • حمله هوایی رژیم اسرائیل به مناطقی در جنوب سوریه
  • حمله تروریستی به ارتش پاکستان ۷ کشته برجای گذاشت