Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس فدراسیون تنیس گفت: با وجود دستورات مکرر وزیر ورزش و جوانان، شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی هیچ اقدامی برای پس دادن زمین‌های ما انجام نداده است. - اخبار ورزشی -

داود عزیزی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد بودجه اختصاصی مجلس به فدراسیون تنیس اظهار داشت: هنوز موافقت‌نامه مالی برای بودجه تنیس با وزارت ورزش و جوانان بسته نشده، اما مجلس 10 فدراسیون را انتخاب کرده که یکی از آنها ما هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مبلغ 5 میلیارد تومان به فدراسیون تنیس اختصاص داده شده که برای این فدراسیون با توجه به شرایط ارزی حاکم بر کشور رقم زیادی نیست، اما رشد بدی نداشته است.

رئیس فدراسیون تنیس همچنین به پس داده نشدن زمین‌های تنیس از سوی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی اشاره کرد و افزود: با وجود دستورات مکرر وزیر ورزش، شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی هیچ اقدامی در این زمینه نکرده است.

وی با بیان این نکته که نمی‌توان از فدراسیونی که امکانات سخت افزاری در اختیار ندارد، انتظار قهرمانی داشت، گفت: در پرداخت و مساعدت‌های مالی، وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک، نگاه خوبی به رشته ما داشته، اما در موضوع سخت افزاری متاسفانه با وجود دستورات مکرر وزیر ورزش، شاهد هیچ اقدامی نبودیم. طبیعتا اگر فدراسیونی امکانات سخت افزاری لازم را نداشته باشد نباید از آن انتظار قهرمانی داشت.

وی خاطرنشان کرد: از بخش خصوصی تشکر ویژه‌ای می‌کنم که در مجموعه ورزشی شیرودی و منظریه حمایت‌های خوبی کرده و زمین‌های تنیس را بدون دریافت وجه در اختیار فدراسیون گذاشته تا تیم ملی تمرینات خود را در این محل انجام دهد.

عزیزی یادآور شد: هر دو مجموعه‌دار شیرودی و منظریه با نگاه مثبتی از تنیس حمایت می‌کنند به طوری که وقتی یکی از دختران ملی‌پوش دچار آسیب دیدگی شد، مدیر مجموعه ورزشی منظریه اعلام کرد وی می‌تواند تا یک سال آینده تمام تمریناتش را به صورت رایگان در این زمین انجام دهد.

وی اظهار داشت: فکر می‌کنم دختران تنیس ایران می‌توانند تاریخ ساز شوند و برای اولین بار اتفاقات خوبی را در تنیس رقم بزنند، چون ایرانی‌ها نشان داده‌اند به هر آنچه بخواهند می‌توانند دست یابند.

وی درخصوص حضور حواشی دعوت از امیر جدیدی بازیگر سینما به اردوی تیم ملی گفت: احساس نمی‌کنم حاشیه منفی باشد. این اتفاق نگاه مثبتی بود که در مورد این ورزش افتاد و موجب توجه رسانه‌ها به این موضوع شد. هر فردی به اردوی تیم ملی دعوت شده سابقه بازی در تنیس را دارد و با انتخاب سرمربی آمده و در انتخابی تیم ملی شرکت کرده نه به عنوان نفر ثابت تیم ملی.

رئیس فدراسیون تنیس افزود: هر فردی بتواند در دور دوم مسابقات انتخابی تیم ملی خوب باشد به رده‌های بالا صعود می‌کند و هر کسی نتواند از گردونه مسابقات حذف می‌شود.

‎ 20 نفر راهی اردوی تیم ملی تنیس شدند
انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تنیس تنیس فدراسیون تنیس شرکت توسعه هیچ اقدامی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۴۵۹۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب رئیس جدید هیات ورزش‌های روستایی و بازی‌های بومی و محلی مازندران

گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، مجمع انتخابات هیات ورز‌ش‌های روستایی و بازی‌های بومی محلی با حضور «علی رجبی» مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران، «فریبا افشون» نایب رئیس فدراسیون و سایر اعضای مجمع در سالن جلسات اداره‌کل ورزش و جوانان استان برگزار شد.

«محدثه مهدوی» تنها کاندید این مجمع بود که با ۱۸ رای به مدت ۴ سال بعنوان رئیس این هیات انتخاب شد.

فریبا افشون نایب رئیس فدراسیون در این مجمع گفت: امسال سالی بود که فدراسیون عضویت رسمی کنفدراسیون ورزش‌های قومیتی را بدست آورده که فرصتی مناسبی برای نهادینه سازی ورزش‌های آئینی و سنتی ما است.

او افزود: با تقویت این رشته ما هم باید نقش خودمان را در جایگاه ورزش عمومی با رویکرد سلامت محور اجرا کنیم.

نایب رئیس فدراسیون ادامه داد: طرح‌های مختلفی در فدراسیون تدارک دیده شده تا گامی موثر در پیشرفت ورزش روستایی داشته باشیم.

این مسئول گفت: ورزش روستایی هم در بحث قهرمانی فعالیت دارد و هم در بحث همگانی، مزیت ما همین هویت بخشی ما است که بواسطه هیات‌های استانی در سراسر کشور داریم.

افشون تاکید داشت: احیاء، توسعه، ترویج و نهادینه سازی بازی‌های بومی محلی در سطح کشور و توسعه ورزش در روستا‌ها اعم از بومی محلی، کلاسیک و رشته‌های نوین از مأموریت‌های فدراسیون محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: به منظور توسعه و ترویج آئین‌ها، آداب، سنن و بازی‌های بومی محلی می‌توان به ظرفیت‌های سایر نهاد‌ها مانند شهرداری و آموزش و پرورش در این حوزه توجه داشت.

نایب رئیس فدراسیون در پایان تاکید داشت: مأموریت‌های زیادی پیش روی هیأت ورزش روستایی، عشایری و بازی‌های بومی محلی استان مازندران وجود دارد که امیدوارم با همکاری اعضای حاضر در مجمع در انجام آن موفق باشند.

دیگر خبرها

  • یک فدراسیون ورزشی منحل شد
  • انتخاب رئیس جدید هیات ورزش‌های روستایی و بازی‌های بومی و محلی مازندران
  • برگزاری نخستین نشست کمیسیون مربیان فدراسیون‌های ورزشی
  • ابراز رضایت عزیزی از عملکرد تیم ملی تنیس
  • اسبقیان: وزارت ورزش 7 وظیفه دارد/ تا آخر بهمن سال 1402 موفق به کسب 1454 مدال شدیم
  • چه خوب روبان می‌برید آقای وزیر
  • زیرساخت‌های ورزش با اجرای طرح آمایش سرزمینی میسر می‌شود
  • هاشمی: هتل فوتبال ۴۴ نفر ظرفیت دارد/ بیش از ۵ هزار زمین در اختیار جامعه فوتبال است
  • ادامه جلسات مجوز حرفه‌ای سرخابی‌ها با حضور وزیر
  • کاش از کشتی یاد بگیرید!