Web Analytics Made Easy - Statcounter

مصاحبه مفصل فلورنتینو پرز با شبکه الچرینگیتو همچنان ادامه دارد.

به گزارش طرفداری، بخش سوم صحبت های فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه رئال مادرید و سوپرلیگ اروپا را در خصوص جریانات انقلابی اخیر دنیای فوتبال به شرح زیر است:

این سوپرلیگ برای ثروتمندان نیست، بلکه برای نجات فوتبال است. اگر شرایط کنونی ادامه پیدا کند، تا سال 2024 اثری از فوتبال باقی نمی ماند و ما تا آن زمان مرده ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تنها راه نجات همه یعنی باشگاه های بزرگ، کوچک و متوسط است. بوریس جانسون گفته که هر کاری بتواند برای لغو سوپرلیگ انجام خواهد داد چون آنها به او گفته اند که در این صورت لیگ برتر انگلیس محو خواهد شد؛ این دروغ و اشتباه است. همه چیز به شرایط عادی بازخواهد گشت.

رئال مادرید و سایر باشگاه ها از رقابت های 2020/21 لیگ قهرمانان اروپا کنار گذاشته نخواهند شد. این اتفاق رخ نخواهد داد، قانون از ما دفاع می کند. چنین چیزی غیرممکن است. فرمت جدید لیگ قهرمانان اروپا برای سال 2024 چیز مزخرفی است. من هیچ علاقه شخصی برای ساخت سوپرلیگ نداشتم، و مالک باشگاه رئال مادرید هم نیستم چون مالک این باشگاه، اعضای آن است. من فقط می خواهم فوتبال را نجات دهم. بارسلونا هم شرایط اقتصادی بسیار سختی  را سپری می کند، لاپورتا مثل تمام باشگاه های بزرگ دنیا فوراً شرایط را درک و قبول کرد. درست نیست که در لالیگا تیم های متوسط درآمد کسب کنند و بارسلونا میلیون ها دلار از دست بدهد. این سوپرلیگ کل دنیای فوتبال را حفظ خواهد کرد.

اگر می توانستم همین فردا پست ریاست سوپرلیگ را به خوان لاپورتا واگذار می کردم. به خاطر 20 سال سابقه و تجربه، به عنوان رئیس سوپرلیگ انتخاب شده ام. تمام این 12 باشگاه شنبه گذشته قرارداد را امضا کرده اند و هیچکس نمی تواند الان جدا شود یا مخالفت کند و مشکلی هم نیست. بازیکنان من نباید نگران چیزی باشند، هیچکس از لیگ قهرمانان اروپا کنار گذاشته نخواهد شد. می خواهم به همه فوتبالیست ها اطمینان دهم که هیچکس نمی تواند شما را از بازی برای تیم های ملی کشورتان محروم کند.

اظهارات خاویر تباس؟ در این خصوص مطمئن نیستم اما VAR، داوری ها و همه چیزهای مربوط به فوتبال در سوپرلیگ پیشرفت کرده و بهتر خواهند شد. ما تعدادی از بهترین داورهای دنیا را استخدام خواهیم کرد. ما این تغییر را مدیون هواداران هستیم. ما می خواهیم هرچه سریع تر این رقابت ها را شروع کنیم، و قصد داریم با فیفا و یوفا صحبت کنیم، اما آنها نباید عصبانی باشند و این را بهتر می دانند!

 من از میزان درآمد لبران جیمز مطلع هستم چون آنها درآمد های خود را به صورت عمومی اعلام می کنند، اما نمی دانم درآمد رئیس یوفا چقدر است. در مادرید ما دستمزدها را کاهش داده ایم، اما نمی دانم در یوفا و لالیگا هم دستمزدها کاهش پیدا کرده است یا نه! چرا میزان دستمزد ها در یوفا و لالیگا به صورت عمومی اعلام نمی شود؟ چرا در جریان پاندمیک دستمزد آنها کاهش پیدا نکرده است؟ ما نیاز به شفافیت بیشتر داریم.

ما حتی با اسپانسر های خود هم مشکل داریم. آدیداس و هواپیمایی امارات مشکلات اقتصادی داشته اند، و باید با آنها هم متحد بمانیم. افرادی هستند که تصور می کنند از زمان شیوع ویروس کرونا هیچ اتفاقی رخ نداده است. 

اخبار داغ 

حمله 8 تبهکار به 4 زن در کرج / مادر خانواده به قتل رسید + فیلم چهره باز متهمان برترین های قرن با فریده شجاعی: ناصر حجازی محبوب ترین بود ولی عابدزاده می توانست یک تیم را قهرمان کند توصیه منجر به گل مجیدی؛ لب خوانی صحبت فرهاد با نادری / ویدیو نظرسنجی: نظر شما درباره سوپر لیگ اروپا چیست؟ شایعات استعفای یورگن کلوپ از لیورپول فعلا حقیقت ندارد اخراج مورینیو از تاتنهام هیچ ارتباطی به موضع او در قبال سوپرلیگ ندارد

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۴۵۹۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جغدی که دو بچه رو به فرزندی قبول می‌کند + فیلم

جغدی که چند سال است بچه دار نمی‌شود زمانی که دانشمندان دو بچه جغد بی سرپرست را داخل لانه اش می‌گذارند، رفتار عجیبی از خود نشان می‌دهد که توسط دوربین ها به ثبت رسیده است.

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • عکس| شکار پدر هالند در بارسلونا!
  • الخلیفی و چفرین: باور کنید سوپرلیگ را شکست دادیم!‏
  • مصاف شهرداری گرگان با الشرطه عراق در نیمه‌نهایی سوپرلیگ غرب آسیا
  • اقدام جدید بارسلونا برای حفظ ژاوی در باشگاه
  • واکنش تند عربستان به اقدام اسرائیل | اراضی فلسطین فورا باید بازگردانده شود
  • پیرس برازنان هم به آرون تیلور جانسون رای داد/ ویژگی کاریزماتیک
  • ارلینگ هالند، رویای بارسلونا و خوان لاپورتا در تابستان 2025
  • عفو بین‌الملل: اسرائیل فورا بمباران وحشیانه غزه را متوقف کند
  • فنرباغچه قید ترکیه را زد، به لالیگا می‌رویم!
  • جغدی که دو بچه رو به فرزندی قبول می‌کند + فیلم