Web Analytics Made Easy - Statcounter

پس از کشف "بورس" و اطلاع مسئولین از توان فوق العاده این بازار برای جبران کسری بودجه بود که تمام سخنرانی های مسئولین اقتصادی وسیاسی وفرهنگی به سمت این بازار روانه شد تا شاخک های اقتصادی مردم نیز تیزتر از قبل شود. سردار فلاح زاده جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه شد ۳۰ فروردین؛ کاهش جانباختگان کرونا به ۳۹۸ تن در کشور آموزش مجازی و کسب نمره امتحانات به شیوه خانوادگی! روایت سخنگوی دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی رفتار سیاسی اوکراین درباره حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۴۵۹۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیریت جهادی رزمندگان سبب ناکامی دشمن در جنگ ۸ ساله شد

به گزارش خبرنگار مهر، سردار احمد ذوالقدر در همایش دست اندرکاران کنگره ملی سرداران و ۱۲ هزارشهید استان تهران با اشاره به اهمیت برگزاری این یادواره گفت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی، دشمن برای مقابله با جمهوری اسلامی جنگ هشت ساله را رقم زد، جنگی که در آن به پیروزی نرسید چرا که رزمندگان بزرگی در آن حضور داشتند و عرصه را مدیریت کردند.

وی یادآور شد: در چنین جنگ‌هایی به طور معمول شجاع‌ترین و با گذشت ترین انسان‌ها به میدان می آیند و جمهوری اسلامی ایران در هشت سال دفاع مقدس ۱۹۰ هزار جوانی که هر کدام توانایی مدیریت یک دولت و کشور را داشتند را از دست داد.

کد خبر 6056868

دیگر خبرها

  • کار فرهنگی و جهادی لازمه تحقق اهداف در حوزه جوانی جمعیت است
  • معرفی روسای جدید ۲ مجتمع شورای حل اختلاف اهواز
  • مدیران برای تحقق مطالبات مردم تلاش کنند
  • «دشمن شکنی یا جمعه‌بازار خرید و فروش رای»؛ آیا کد ملی زمینه ساز تخلف انتخاباتی شد؟
  • "وحدت مسلمین "عامل بازدارنده استکبار جهانی/ جمهوری‌اسلامی ایران پیشران وحدت اسلامی است
  • "وحدت "عامل بازدارنده استکبار جهانی/ جمهوری‌اسلامی ایران پیشران وحدت اسلامی است
  • احیای بیش از ۳۰۸ واحد تولیدی استان مرکزی
  • مدیریت جهادی رزمندگان سبب ناکامی دشمن در جنگ ۸ ساله شد
  • گامی بزرگ در جهت تحقق اهداف حاکمیت شرکتی در بانک ملی ایران
  • بلاتکلیفی مرکز جامع سلامت کوچو سیستان و بلوچستان/ ۲۷ روستا منتظر تدبیر مسئولان