Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکن اسبق باشگاه پرسپولیس گفت: خوشحالم که پرسپولیس شروع خوبی در لیگ قهرمانان آسیا داشت.

محمد برزگر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به نتایج و نمایش خوب پرسپولیس در دو بازی اول این تیم در لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: خوشحالم که پرسپولیس شروع خوبی در بازی های لیگ قهرمانان آسیا داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تیم با وجود شرایط خاص آب و هوایی و عدم برخورداری از شرایط میزبانی توانست آغاز پرقدرتی را در بازی های ابتدایی اش داشته باشد. پرسپولیس در این 2 بازی نشان داد با برنامه و تاکتیک های خوب و حساب شده پای به این رقابت ها گذاشته و برای رسیدن به هدف بزرگی تلاش می کند.

او تاکید کرد: خوشبختانه پرسپولیس تیم همدل و خوبی دارد و از بازیکنان فیکس تا ذخیره و خارج از ترکیب با انگیزه ویژه ای برای هر بازی تیم را همراهی می کنند. یک اتفاق خوب و مهم برای پرسپولیس است که روحیه پیروزی و همدلی در این تیم موج می زند و می تواند در روزها و بازی های آینده هم کمک بزرگی برای پرسپولیس باشد.

پیشکسوت پرسپولیس افزود: موضوعی که تا قبل از بازی برابر الریان یک مقدار نگران کننده بود، عدم توفیق مهاجمان در امر گلزنی بود که با دبل تماشایی شهریار مغانلو این موضوع تا حدود زیادی برطرف شد و فکر می کنم این تابو شکسته شده باشد و حالا مهاجمان پرسپولیس با اعتماد به نفس بیشتری برای ادامه بازی ها برای پرسپولیس گلزنی کنند.

چپ پای اسبق پرسپولیس درمورد بازی امشب تیم گل‌محمدی به خبرنگار برنا گفت: فکر می کنم نتیجه خوبی در این دیدار برای پرسپولیس رقم بخورد اما در عین حال بچه ها نباید حریف را دست کم بگیرند. دست کم گرفتن حریف و غرور می تواند آفت بزرگی برای پرسپولیس در ادامه این رقابت ها باشد. بچه ها باید با اعتماد به نفس و تکیه بر توان خود و دانش و هوش کادر فنی با تمام قوا به مصاف گوا بروند و در نهایت بتوانند با نتیجه ای خوب این دیدار را نیز با پیروزی به سود خود خاتمه دهند.

مربی تیم جوانان پرسپولیس در ادامه درخصوص حضور امیری در پست غیرتخصصی‌اش در منطقه چپ خط دفاعی سرخ‌پوشان اظهار داشت: وحید جدا از این که فوتبالیست توانا و در خدمت به تیم است، پسر خوب و محجوبی است و از تمام قوایش برای پرسپولیس مایه می گذارد. حالا هم در غیاب سعید آقایی در پست غیرتخصصی برای تیمش بازی می کند و الحق و الانصاف هم نمایش خوب و کم نقصی را در این بازی ها در پست مهمی مثل دفاع چپ ایفا کرده و امیدوارم تا زمانی که در این پست بازی می کند همچنان بی اشتباه و فوق العاده ظاهر  شود.

برزگر در پایان گفت: پرسپولیس در این رقابت ها هم هدفمند و سرپنجه حاضر شده است و همدلی بچه ها، مربیان و مدیریت باشگاه در تیم کاملا موج می زند و اطمینان دارم در کنار شرایط خوب روحی و روانی و فنی تیم، می توان به آینده تیم گل محمدی خوشبین بود و ان شااله که پرسپولیس بتواند در این دوره از لیگ قهرمانان آسیا کار نیمه تمام خود را تمام کرده و جام قهرمانی را بالای سر ببرد. 5

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا پرسپولیس بازی لیگ قهرمانان پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا بازی رقابت اعتماد به نفس گل محمدی برنا رقابت اعتماد به نفس روحی و روانی گل محمدی آسیا اعتماد به نفس بازی پرسپولیس گل محمدی برنا لیگ قهرمانان آسیا برای پرسپولیس بازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۴۶۴۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رنجش متقاضیان مسکن ملی فردیس از نیمه کاره رها شدن پروژه + فیلم و تصاویر

مسکن ملی یکی از راه‌های رسیدن متقاضیان به مسکن و نقطه امیدی برای افراد جامعه به ویژه اقشار کم درآمد جامعه است. اما در برخی از مواقع تکمیل این پروژه مهم به تاخیر می‌افتد و مشکلاتی را برای متقاضیان به وجود می‌آورد.

به گفته شهروندخبرنگار ما متقاضیان مسکن ملی شهرستان فردیس استان البرز در سال ۱۳۹۸ ثبت نام خود را انجام دادند و در دو مرحله پرداخت‌ها نیز انجام شده است، اما پروژه نیمه کاره رها شده است و هیچ پیشرفتی نداشته است.

شهروندخبرنگار ما با ارسال فیلم و تصاویر از مسئولان درخواست رسیدگی کرد.

منبع: شهروندخبرنگار - البرز

بیشتر بخوانید:

گلایه متقاضیان از بالا بودن میزان اقساط وام مسکن ملی

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • پیام وحید امیری برای امیر قلعه‌نویی
  • پیام وحید امیری برای سرمربی تیم ملی/ ستاره پرسپولیس قصد خداحافظی ندارد
  • وحید شمسایی: بازی با ازبکستان جذاب می‌شود؛ رویای آنها فراتر از آسیاست
  • وحید امیری: تصمیمی برای خداحافظی از تیم ملی ندارم
  • پشت پرده انگیزه زیاد کاپیتان دوم پرسپولیس
  • وحید شمسایی: گام نخست را با صعود به جام جهانی برداشتیم
  • وحید شمسایی: گام اول را با صعود به جام جهانی برداشتیم
  • ماسیمیلیانو الگری: انتقادها؟ تقصیر خودمان است که نیم‌فصل اول فوق العاده‌ای داشتیم
  • لزوم تسریع در اجرای طرح‌های نیمه تمام سقز
  • رنجش متقاضیان مسکن ملی فردیس از نیمه کاره رها شدن پروژه + فیلم و تصاویر