Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-23@18:01:30 GMT

آرزوی بزرگ مهدی طارمی برای سردار آزمون !

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۴۶۶۳۲

آرزوی بزرگ مهدی طارمی برای سردار آزمون !

مهدی طارمی در یک پست اینستاگرامی برای سردار آزمون آرزو کرد که او در سال های بعد در یک لیگ بهتر و تیم بهتر بازی کند . گفته می شود سردار به سویا خواهد رفت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مهدی طارمی و سردار آزمون دو مهاجم تیم ملی فوتبال ایران در این فصل عملکرد بسیار خوبی در تیم هایشان داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار، آقای گل روسیه است و طارمی نیز علاوه بر اینکه یکی از برترین گلزنان لیگ پرتغال محسوب می شود، در لیگ قهرمانان با زدن دو گل برابر یوونتوس و چلسی خودی نشان داد.

مهدی طارمی در جدیدترین پست اینستاگرامی سردار آزمون با انتشار یک کامنت با خوشحالی از عملکرد فنی این بازیکن، ابراز امیدواری کرد سردار فصل بعد در یک تیم و لیگ بهتر بازی کند.

این در حالی است که باشگاه سویا جدی ترین مشتری آزمون است و خواستار به خدمت گرفتن این بازیکن شده و باید دید در تابستان و فصل نقل و انتقالات، سردار به تیم دیگری خواهد رفت یا به حضور در فوتبال روسیه ادامه می دهد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: سردار آزمون اخبار لژیونر ها پورتو سردار آزمون مهدی طارمی سردار آزمون مهدی طارمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۴۶۶۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پای طارمی به قهرمانی اینتر میلان باز شد

مدیر ورزشی باشگاه اینتر بعد از قهرمانی این تیم در سری A از جذب دو بازیکن جدید خبر داد که یکی از آن‌ها مهدی طارمی است.

به گزارش مشرق، اینتر در دیدار حساس برابر میلان که در ورزشگاه سن سیرو برگزار شد با نتیجه دو بر یک به پیروزی دست پیدا کرد.

این پیروزی کافی بود تا اینتر ۵ هفته قبل از پایان لیگ، قهرمانی خود را در سری آ قطعی کند و یک شب فراموش نشدنی را برای هوادارانش رقم بزند.

پیرو آسیلیو، مدیر ورزشی باشگاه اینتر در گفت‌وگویی که با شبکه DAZN داشت از جذب دو بازیکن جدید خبر داد. او گفت: این یک لحظه خاص برای همه ما در باشگاه اینتر است و همه از این قهرمانی خوشحال هستیم. اکنون انتظارات از تیم بالا رفته است. فعلا برای فصل بعد دو بازیکن جدید را جذب کرده‌ایم.

خبرنگار شبکه DAZN اعلام کرد که منظور مدیر ورزشی باشگاه اینتر از این دو بازیکن مهدی طارمی ستاره پورتو و زیلنسکی بازیکن تاثیرگذار ناپولی است که فصل بعد برای اینتر به میدان خواهند رفت.

منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • مدیر اینتر حضور طارمی را تایید کرد/ مهدی پایان فصل در ایتالیا
  • سردار آزمون: من به وظیفه ام عمل کردم
  • پای طارمی به قهرمانی اینتر میلان باز شد
  • گلزنی سردار آزمون برای رم/ «دیبالا» کار مهاجم ایرانی را خراب کرد
  • بازگشت موفق کاشف سردار آزمون به نیمکت مربیگری
  • پیروزی پورتو در شب درخشش مهدی طارمی
  • ۳ امتیاز خارج از خانه پورتو با پاس گل طارمی
  • برد پورتو با پاس گل طارمی
  • پاس گل مهدی طارمی مقابل کاساپیا (کاساپیا 1-2 پورتو)
  • سردار آزمون گزینه جانشینی «لوکاکو» شد