Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین، فلورنتینو پرز، یکی از طراحان اصلی سوپرلیگ اروپا اظهار کرد: باشگاه‌های بزرگ انگلیسی و اسپانیایی دنبال حل این بحران بودند. فقط در رئال مادرید ما ۴۰۰ میلیون یورو از دست دادیم که نتوانستیم کاری برای آن انجام دهیم. وقتی شما هیچ درآمدی جز حق پخش ندارید، باید بازی‌های جذاب بیشتری اتفاق بیفتد تا مردم سراسر دنیا تقابل بزرگان رو ببینند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 ۴۰ درصد از جوان‌ها (از ۱۶ تا ۲۴ سال) دیگر علاقه‌ای به دیدن فوتبال ندارند چون بازی‌های کیفیت پایین نمی‌تواند آنها را جذب کند. ما باید خود را با آنها وفق دهیم. ما باید تغییر کنیم تا فوتبال در مقیاس جهانی جذاب‌تر از قبل شود. کاری که ما در رئال مادرید با ریاست برنابئو انجام دادیم.

پرز با اعلام اینکه فرمت جدید لیگ قهرمانان اروپا فوتبال رو نجات نمی‌دهد و این تغییر به هیچ چیزی کمکی نمی‌کند، افزود: اگر شما در لیگ قهرمانان برنده شوید مبلغی بین ۱۲۰ تا ۱۳۰ میلیون یورو دریافت می‌کنید اما در سوپرلیگ این رقم خیلی خیلی بیشتر بوده و ما می‌خواهیم فوتبال رو در بیست سال پیش‌رو نجات دهیم و راه حل این کار سوپرلیگ است. من سال ۲۰۰۰ برای نجات رئال به باشگاه آمدم و کارم خود را به سرانجام رساندم. کاملا مطمئنم که از لیگ قهرمانان امسال اخراج نخواهیم شد. انحصارطلبی یوفا به پایان رسیده و عصر جدیدی آغاز شده است.

رئیس باشگاه رئال مادرید در مورد حذف کهکشانی‌ها از لیگ قهرمانان اروپا توسط یوفا توضیح داد: کنار گذاشتن ما از رقابت‌های داخلی غیرممکن است، یوفا فکر تصور می‌کند که ما دارایی آنها هستیم و هر تصمیمی که بخواهند می‌توانند در مورد باشگاه‌ها بگیرند، ولی سخت در اشتباهند. با تمام احترام ما می‌خواهیم فوتبال رو نجات بدهیم و مجبوریم این کار رو بکنیم تا در ۲۰ سال آینده باشگاه‌ها به این شکل متضرر نشوند.

وی درباره باشگاه فرانسوی بیان کرد: ما اصلا از پاریس دعوت نکردیم تا در سوپرلیگ حاضر باشد.

پرز در مورد توهین چفرین، رئیس یوفا به آنیلی گفت: این برای ما اصلا قابل قبول نیست و مسخره‌ست که رئیس یوفا به خودش اجازه توهین به رئیس یک باشگاه بزرگ اروپایی را می‌دهد. ما به این آدم‌ها در فوتبال نیاز نداریم.

طراح سوپرلیگ اروپا در مصاحبه خود نسبت به اظهارات رئیس لالیگا توضیح داد: داور ویدیویی‌ای که خاویر تباس در موردش صحبت کرده در سوپرلیگ وجود ندارد بلکه ما داور ویدیویی واقعی رو به صورت پیشرفته‌تر به هواداران نشانم می‌دهیم.

پرز همچنین نسبت به راضی کردن لاپورتا، رئیس باشگاه بارسلونا و دعوت بایرن مونیخ به سوپرلیگ اروپا گفت: کار سختی نبود، بارسلونا در حال سپری کردن روزهای دشواری است و سوپرلیگ از لحاظ اقتصادی بحران‌های این باشگاه رو به پایان می‌رساند. در بیست سال اخیر فوتبال رو انقدر آشفته و به هم ریخته ندیده بودم. کرونا فوتبال رو نابود کرده و ما هم خیلی ضرر کردیم و مجبور شدیم بخشی از بازیکنانی که قصد فروششون رو نداشتیم، به فروش برسونیم. اگر بایرن دعوت سوپرلیگ رو قبول نکند اتفاق خاصی نخواهد افتاد و جای نگرانی نیست. اگر لازم شود من پست ریاست سوپرلیگ را همین فردا به خوان لاپورتا واگذار می‌کنم. من بخاطر تجربیاتم بعنوان رئیس این لیگ انتخاب شدم.

رئیس باشگاه رئال مادرید درباره دستمزد رئیس یوفا ادامه داد: من از دستمزد کسی مثل لبران جیمز خبر دارم چون بصورت عمومی منتشر می‌شود ولی هیچ اطلاعی از دستمزد رئیس یوفا ندارم. به چه دلیل؟ ما خواستار شفافیت کامل هستیم. چرا ما باید در جریان دستمزد لبران جیمز باشیم ولی از درآمد ریاست یوفا و لالیگا نه؟ چرا دستمزد سران یوفا در پاندمی کرونا تغییری نکرده!؟

پرز همچنین به تیم‌هایی که مخالف برگزاری سوپرلیگ هستند اشاره کرد و افزود: این تیم‌ها می‌توانند در رقابت‌هایی که هستند باقی بمانند تا ببینیم چه چیزی رو از دست میدهند. من هیچوقت نگفتم که لیگ قهرمانان اروپا باید تموم شود، اما یوفا باید متوجه این موضوع باشد که که اکثر باشگاه‌ها خواهان تغییرات گسترده هستند و خیلی چیزها باید عوض شود. سوپرلیگ باعث نمی‌شود تیم‌های کوچک‌تر امیدشان را از دست دهند، بلکه باعث پیشرفت و بهتر شدن آنها خواهد شد.

رئیس باشگاه رئال مادرید در پایان مصاحبه خود در مورد بازگشت رونالدو به رئال تصریح کرد: من عاشق کریستیانو هستم ولی این کار عقلانی نیست و او برنخواهد گشت.

کد خبر 596183 برچسب‌ها فوتبال تیم رئال مادرید

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: فوتبال تیم رئال مادرید رئیس باشگاه رئال مادرید فوتبال رو رئیس یوفا باشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۴۷۲۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار پرز با اندریک، وینیسیوس و رودریگو؛ رئیس رئال مادرید خطاب به اندریک: اینجا بی‌صبرانه منتظرت هستیم! / فیلم

فلورنتینو پرز، رئیس رئال مادرید پس از پایان بازی دوستانه اسپانیا و برزیل در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو با اندریک، وینیسیوس و رودریگو، سه بازیکن برزیلی تیمش دیدار کرد.

دانلود (2.4MB)

دیگر خبرها

  • چه بازیکنانی بیشترین بازی را کنار کریستیانو رونالدو داشته‌اند؟
  • بازگشت بازیکنان رئال مادرید به تمرینات پس از پشت سر گذاشتن بازی‌های ملی / فیلم
  • بدن متفاوت و کاملاً ورزیده مسوت اوزیل در ۳۵ سالگی / عکس
  • بازیکن رئال مادرید و اتهام ارتباط با داعش
  • پلی به گذشته - بریس رونالدو نازاریو با پیراهن رئال مادرید مقابل سویا (2004/3/28) / فیلم
  • دیدار پرز با اندریک، وینیسیوس و رودریگو؛ رئیس رئال مادرید خطاب به اندریک: اینجا بی‌صبرانه منتظرت هستیم! / فیلم
  • حمله به اسپانیایی‌ها: شب جنجالی وینیسیوس در برنابئو
  • چه‌کسی بیش از همه هم‌بازی رونالدو بوده است!
  • اورلین شوامنی: تونی کروس یکی از بهترین هافبک‌های تاریخ فوتبال است
  • به پیشنهاد پیکه: ستاره سابق رئال به فوتبال برگشت