Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با موتورسیکلت‌های فاقد پلاک و مجوز برخورد خواهد کرد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ علی همه خانی معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: با توجه به درخواست‌های مکرر همشهریان تهرانی در خصوص مزاحمت موتور سیکلت‌های سنگین در سطح معابر شهر تهران و تصاویری که در فضای مجازی در این خصوص منتشر شده است پلیس راهنمایی رانندگی برخوردی جدی خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همه خانی افزود: هفته گذشته طرح تشدید برخورد با موتور سیکلت‌های سنگین بدون مجوز در شهر تهران آغاز شده و تا امروز تعداد ٨ موتورسیکلت سنگین فاقد مدارک و پلاک توقیف و به پارکینگ دلالت داده شد.


معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ یادآور شد: با توجه به اینکه این دستگاه‌های موتورسیکلت فاقد پلاک و فاقد مجوز هستند و اصولاً تردد آن‌ها در سطح شهر ممنوع میباشد در صورت تردد توسط پلیس توقیف و راهی پارکینگ خواهند شد و صاحبان این وسایل نقلیه می‌بایست جهت انجام امور اداری اقدام نمایند لذا خواهشمند است از تردد با موتور‌های سنگین بدون مجوز و پلاک خودداری نمایید چرا که پلیس در این مورد خاص برخورد جدی خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: پلاک خودرو فضای مجازی شهر تهران پارکینگ تهران بزرگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۴۷۳۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 آزادراه تهران - شمال و جاده کرج - چالوس  یک طرفه شد/ ترافیک همچنان سنگین است

رییس پلیس راه البرز از یک طرفه شدن آزادراه تهران - شمال و جاده کرج - چالوس به سمت مازندران به دلیل بار ترافیکی سنگین خبر داد.

سرهنگ "پیمان کرمی" روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد : یک طرفه شدن مسیر از کرج و آزادراه تهران - شمال به سمت مازندران تا تخلیه بار ترافیکی ادامه دارد.

وی افزود: اکنون ترافیک در آزادراه تهران - شمال از محدوده تونل ۱۸ تا انتهای تونل البرز سنگین است.

کرمی گفت: تردد از کرج تا شهرستانک به صورت ۲ طرفه درحال انجام است و از مسیر بعد از آن یک طرفه شده است.

وی گفت: مسافران قبل از سفر ازوضعیت راه ها مطلع شوند .

کرمی خاطرنشان کرد: ماموران پلیس راه برای پیشگیری از حوادث احتمالی و روان سازی در جاده های استان البرز مستقر شده اند.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه ناجا با شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ به صورت شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه‌های کشور و آماده امدادرسانی به حادثه دیدگان احتمالی است.

جاده کرج - چالوس به مسافت ۱۶۰ کیلومتر نیمی از آن در استان البرز و مابقی در استان مازندران واقع شده است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • توقیف محموله ۱۰ تنی روغن موتور قاچاق در مراغه
  •  آزادراه تهران - شمال و جاده کرج - چالوس  یک طرفه شد/ ترافیک همچنان سنگین است
  • تشدید برخورد با سارقان، قاچاقچیان کالا و موادمخدر در سال ۱۴۰۳
  • منظور: بودجه ۱۴۰۳ بدون کسری است +فیلم
  • تشدید برخورد با سارقان، قاچاقچیان کالا و موادمخدر در سال‌ ۱۴۰۳
  • ترافیک سنگین در جاده های شمال
  • ترافیک سنگین در حاشیه زاینده‌رود / با رانندگان متخلف برخورد می‌شود
  • حمل و نقل دام در ایلام نیازمند اخذ گواهی بهداشتی قرنطینه‌ای است
  • هشدار فرماندهی انتظامی بوکان به رانندگان خودروهای فاقد پلاک و پلاک مخدوش
  • ترافیک سنگین در جاده‌های البرز