Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- رییس مرکز مدیریت شبکه بهداشت و درمان وزارت بهداشت گفت: پیامک ارسالی به برخی شهروندان برای ثبت درخواست واکسن ساختگی است و صحت ندارد.
به گزارش خبرگزاری آریا، دکتر جعفر صادق تبریزی گفت: ادرس این پیامک شبکه بهداشت و درمان دانشگاه ایران است، اما لینک داده شده در پیامک سامانه سیب است و چنین سامانه‌ای جعلی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تبریزی افزود: همکاران ما در حال پیگیری هستند تا مشخص شود از چه جایی این پیامک ارسال شده است.
وی با بیان اینکه اغلب سالمندان در پرونده الکترونیک سلامت ما، مشخصاتشان وجود دارد و بر اساس آن به آن‌ها زمان واکسیناسیون را از طریق پایگاه‌های سلامت شهر و روستا اطلاع می‌دهیم.
وی افزود: زمانبندی دقیق واکسیناسیون سالمندان بر اساس سند ملی واکسیناسیون خواهد بود و کسانیکه اصلا در پرونده الکترونیک ثبت نیستند هم با مراجعه به مراکز بهداشت می‌توانند در فاز دوم واکسیناسیون قرار گیرند.
تبریزی در پایان گفت: مرحله یک واکسیناسیون کرونا مربوط به کادر درمان در روز‌های آینده پایان می‌یابد و پس از ان به محض تامین و منابع واکسیناسیون، مرحله دو که شامل سالمندان است آغاز می‌شود. هیچ تشکیل پرونده ای در شرایط فعلی نیاز به ثبت نام اینترنتی ندارد و هیچ لینکی برای ثبت نام و پرداخت هزینه صحت ندارد.

گول پیام های مجازی را نخورید
به گزارش خبرگزاری آریا ، «وهاب‌زاده» مشاور وزیر بهداشت هم گفت : اخیرا کلاهبرداران با ارسال یک پیامک جعلی لز مردم می‌خواهند وارد سایتی به نام سیب شوند و برای دریافت واکسن ثبت‌نام کنند. سامانه سیب در دسترس مردم نیست و فقط پزشکان می‌توانند وارد شوند.
به بهانه ثبت‌نام واکسن کرونا و ایجاد پرونده وارد هیچ سایتی نشوید.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: ثبت نام الکترونیکی واکسیناسیون واکسن کرونا ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۴۸۱۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه خدمات بانکی به افراد بالای 65 سال بدون صف در شعب بانک ملت

به گزارش گروه بازار خبرگزاری علم و فناوری آنا، طرح منزلت در راستای احترام به مقام و منزلت سالمندان با اختصاص کلید مجزا در دستگاه نوبت دهی شعب و همچنین سامانه نوبت دهی غیرحضوری در شعب این بانک اجرایی شده است.

بر اساس این گزارش، از شماره 400 الی 449 دستگاه های نوبت دهی شعب، به مراجعین حضوری دارای سن 65 سال یا بالاتر در قالب طرح منزلت اختصاص یافته است. با اجرای طرح منزلت در بانک ملت، تکریم سالمندان گرانقدر در دریافت خدمات بانکی در دستور کار تمامی شعب این بانک قرار گرفته است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اجرای طرح ملی واکسیناسیون رایگان طیور بومی در خمینی‌شهر
  • برگزاری نشست فصلی ترجمان دانش در دانشگاه علوم پزشکی اهواز
  • ورود داروهای مخدر و آرام‌بخش های بنزودیازپین به عربستان ممنوع است/لزوم تزریق واکسن مننژیت+فیلم
  • ورود داروهای مخدر و آرامبخش های بنزودیازپین به عربستان ممنوع است/لزوم تزریق واکسن مننژیت+فیلم
  • ۲۷ میلیون نفر دیگر وارد برنامه سلامت خانواده می شوند
  • ارائه خدمات بانکی به افراد بالای 65 سال بدون صف در شعب بانک ملت
  • پیگیر رفع مشکلات نسخه‌نویسی الکترونیکی در سراوان هستیم
  • ۱۰ هزار دفتر اسناد رسمی الکترونیکی می‌شوند
  • چه افرادی بیشتر در معرض خطر سرخک هستند؟
  • چه افرادی به مراقبت بیشتر در برابر سرخک نیاز دارند؟