Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - رینگ داخلی و بین‌الملل بورس انرژی ایران امروز شاهد عرضه انواع فرآورده هیدروکربوری است.
‌به گزارش شانا به نقل از بورس انرژی، رینگ داخلی این بورس، امروز (سه‌شنبه، 31 فروردین‌ماه) شاهد عرضه کالاهای آیزوریسایکل پالایش نفت اصفهان، برش سنگین، گاز پروپان صنعتی و گاز مایع صنعتی پتروشیمی بندر امام و ریفورمیت و هیدروکربن سنگین پتروشیمی بوعلی سیناست و برش سنگین و رافینت شرکت پتروشیمی نوری، برش سنگین شرکت نفت ستاره خلیج‌فارس، بنزین اکتان 87 و گازوئیل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران، ته‌مانده تصفیه‌شده برج تقطیر پالایش نفت شازند، ریفورمیت و هیدروکربن سنگین پتروشیمی بوعلی سینا و گازوئیل شرکت ملی نفت ایران در رینگ بین‌الملل عرضه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


روز دوشنبه (30 فروردین‌ماه) کالاهای برش سنگین، پنتان و نیتروژن مایع پتروشیمی تبریز، برش سنگین پتروشیمی جم، ته مانده برج تقطیر عمده پالایش نفت کرمانشاه، حلال 402 پالایش نفت بندرعباس، حلال 402 پالایش نفت تبریز، متانول پتروشیمی زاگرس، متانول پتروشیمی شیراز، نیتروژن مایع پتروشیمی غدیر و نیتروژن مایع شرکت فجر انرژی خلیج‌فارس در رینگ داخلی و حلال 402 پالایش نفت کرمانشاه، حلال 402 پالایش نفت اصفهان، گاز مایع پالایش نفت لاوان، گاز مایع شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران و گاز مایع شرکت نفت ستاره خلیج‌فارس در رینگ بین‌الملل بازار فیزیکی بورس انرژی ایران معامله شد.
در این روز بیش از 94.976 تن فرآورده هیدروکربوری به ارزش بیش از 8.270 میلیارد و 427 میلیون ریال در بازار فیزیکی بورس انرژی ایران دادوستد شد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: حلال 402 پالایش نفت بورس انرژی برش سنگین گاز مایع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۴۸۷۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امحا۳۰۰۰ کیلوگرم فرآورده خام دامی غیربهداشتی در مشهد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان مشهدبا اشاره به اینکه رصد و پایش بهداشت و امنیت غذایی شهروندان در حوزه فرآورده‌های خام دامی یکی از وظایف حاکمیتی و اصلی دامپزشکی شهرستاناست گفت:فرآورده‌های خام دامی موجود در مراکز عرضه علاوه بر اینکه باید دارای شناسه و تاریخ تولید و انقضاء باشند، می‌بایست از لحاظ ارگانولپتیکی و وضعیت ظاهری مناسب بوده و در شرایط مناسب و متعارف نگهداری و عرضه شوند.

دکتر محمد سیاح، افزود:با توجه به افزایش میزان عرضه و تقاضا در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان، بازرسان بهداشتی این شبکه با اجرای طرح تشدید نظارت‌های بهداشتی خود، بصورت مستمر ضوابط بهداشتی دامپزشکی را در این بخش پایش می‌ کنند.

دیگر خبرها

  • گام‌های رو به‌ جلو صنعت پالایش ایران در ۱۴۰۲ چه بود؟
  • امحا۳۰۰۰ کیلوگرم فرآورده خام دامی غیربهداشتی در مشهد
  • کشف، ضبط و معدوم سازی حدود ۱۹ تن انواع مواد خام دامی
  • ۱۸۰۰ کیلوگرم فرآورده های دامی فاسد در مازندران معدوم شد
  • ضرورت یکپارچگی پتروشیمی‌ها دراجرای راهبرد جهش تولید بامشارکت مردم
  • ضرورت همکاری و یکپارچگی پتروشیمی‌ها در اجرای راهبرد «جهش تولید با مشارکت مردم»
  • با صرفه‌جویی روزانه حدود ۵۰ میلیون لیتر می‌توانیم به ‌سوی صادرات بنزین برویم
  • رونمایی از کتاب «میدان نفتون، از آغاز تاکنون»
  • اولین گواهی صرفه‌جویی، بهار در بورس عرضه می‌شود
  • کشف، ضبط و معدوم سازی ۱۹ تن مواد خام دامی در نهاوند