Web Analytics Made Easy - Statcounter

خوبی‌زاده با اشاره به خدمات اجتماعی اقتصادی کانون‌های مساجد در دوران شیوع کرونا، گفت: رویکرد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در آ‌ینده باید حمایت از مشاغل و کارآفرینی باشد تا به رونق اقتصادی کمک کند.

خبرگزاری شبستان، گروه مسجد و کانون های مساجد، بحران کرونا در کنار همه تهدیدها و آسیب های اجتماعی، اقتصادی و روحی‌ که نه فقط بر ایران بلکه بر جهان تحمیل کرد، فرصت‌آفرینی هایی نیز داشت، از جمله آنها ورود بچه های مسجد به میدان مقابله با این ویروس و نیز رزمایش کمک مومنانه است که فصلی جدید را در حیات مساجد گشود، به گونه ای که در راستای عمل به فرمایش مقام معظم رهبری درباره کمک مومنانه، کانون های فرهنگی هنری مساجد در سراسر کشور به مرکزی برای شناسایی و کمک به نیازمندان تبدیل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 «مجید خوبی زاده»، در گفت و گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با اشاره به افق فعالیت کانون های مساجد در دوران پساکرونا اظهار کرد: کانون های فرهنگی هنری مساجد در بحران کرونا در بحث کمک های مومنانه با استفاده از ظرفیت گروه های جهادی اقدامات قابل توجهی انجام دادند، دستگیری از نیازمندان تا اجرای پویش های مذهبی، طرح ها و برنامه های ابتکاری از جمله دستاوردهای کانون های فرهنگی هنری مساجد در این دوران بوده است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد جنوب کرمان بیان کرد: بهره گیری از ظرفیت فضای مجازی یکی دیگر از رویکردهایی بوده است که در این دوران مورد توجه قرار گرفت و موجب شد که ما پایگاه ارتباطی خودمان با کانون های فرهنگی هنری مساجد را از دست ندهیم و تمام طرح ها و ابتکارات را در این بستر انجام دهیم.

 

وی برنامه ریزی در زمینه کارآفرینی و حمایت از مشاغلی را که در این بحران متضرر شدند، یکی از رویکردهای مورد توجه دانست و تصریح کرد: بسیاری از کسب و کارها در بحران کرونا دچار ضرر اقتصادی شدند،بنابراین ضرورت دارد که در دوران پساکرونا نیز مورد حمایت  از سوی خیرین قرار گیرند.

 

خوبی زاده خاطر نشان کرد: آن چیزی که در آینده با بهره گیری از ظرفیت کانون های فرهنگی هنری مساجد می توان انجام داد، بحث تقویت تشکیلات کانون های فرهنگی هنری مساجد است، چراکه در طول سال های گذشته و در بحران  های مختلف شاهد بوده ایم که این مجموعه پا به پای دیگر نهادها و سازمان ها در بحث های زیرساختی، توانمندسازی و آموزش به خوبی عمل کرده اند.

 

مدیرستاد فهمای جنوب کرمان بر لزوم حمایت از اشتغال های خانگی تاکید و خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه در جنوب کرمان اشتغال خانگی و صنایع دستی رونق قابل توجه دارد، حمایت از این مشاغل خانگی به نوعی زمینه گسترش کسب و کارهای بانوان بویژه افراد سرپرست خانوار را در بحث گردشگری که در این منطقه صورت می گیرد، فراهم می کند.

 

پایان پیام/40

منبع: شبستان

کلیدواژه: پساکرونا رونق تولید کانون های مساجد کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون های مساجد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۴۹۰۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۱۲۰۰ بسته گوشت گرم در استان اصفهان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ کارشناس کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اصفهان در پانزدهمین پویش ملی نذر قربانی در استان گفت: این اقلام با همکاری موسسه حضرت خدیجه (س) قم، خیّران برنامه تلویزیونی سمت خدا و به همت ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان تهیه و بین نیازمندان اصفهانی توزیع شد.
حسام الدین تسلیمی افزود: در پانزدهمین مرحله توزیع گوشت قربانی، ۱۲۰۰ بسته گوشت به وزن یک کیلو و ۵۰۰ گرم را کانون‌های فرهنگی هنری در شهرستان‌های فریدن، فریدون‌شهر، مبارکه، چادگان فلاورجان و لنجان بین حانواده‌های نیازمندان توزیع می‌کنند.
وی گفت: از ابتدای این پویش تا کنون حدود۲۲ هزار و ۵۰۰ بسته گوشت قربانی بین نیازمندان استان توزیع شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • عضویت ۱۰۶ هزار نوجوان در کانون‌های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی
  • تحول در رویدادها و برنامه‌های کانون‌های مساجد
  • اجرای طرح "مسجد، پایگاه قرآنی" در ۱۰۲ کانون فرهنگی هنری همدان
  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برگزاری برنامه‌های دهه کرامت
  • توزیع گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • عضویت 106 هزار نوجوان در کانون های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی
  • توزیع هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 
  •  توزیع  هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 
  • هویت‌بخشی به گروه‌های سرود کانون‌های مساجد امری مهم است
  • توزیع ۱۲۰۰ بسته گوشت گرم در استان اصفهان