Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزارت اقتصاد به تکلیف قانونی خود درباره کسب و کار عمل نکرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: فارس

کلیدواژه: سوال وزیر اقتصاد کسب و کار نماینده شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۴۹۲۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکلیف بازوبند کاپیتانی استقلال چه می‌شود؟

پیکارهای لیگ برتر از هفته آینده دوباره پیگیری می‌شود و استقلال دوازدهم اردیبهشت مسابقه فوق العاده حساسی را برابر تراکتور برگزار خواهد کرد. جدالی که برای آبی‌پوشان از بعد قهرمانی بسیار حائز اهمیت تلقی می‌شود و البته خود تراکتوری‌ها نیز برای حفظ امید کسب سهمیه چاره‌ای جز پیروزی ندارند.

این مسابقه در حالی آغاز خواهد شد که سیدحسین حسینی دروازه‌بان و کاپیتان اول استقلال به خاطر محرومیت انضباطی اجازه همراهی آبی‌پوشان پایتخت را نخواهد داشت و جواد نکونام باید فکر دیگری برای سنگربانی و البته کاپیتانی تیمش کند.

محمدرضا خالد آبادی به عنوان سنگربان دوم استقلال در این بازی به میدان خواهد رفت و اگر اتفاقی رخ ندهد، روزبه چشمی بازوبند کاپیتانی استقلال را در تبریز بر بازو خواهد بست.

   

دیگر خبرها

  • عکس/ جشن فرشته‌ها در همدان
  • جشن تکلیف دختران دانش آموز همدانی
  • سمیعی: کنسرت‌های موسیقی در بوشهر طبق مجوزهای قانونی برگزار می‌شود
  • تکلیف بازوبند کاپیتانی استقلال چه می‌شود؟
  • سخنگوی وزارت امور خارجه: پاسخ موشکی ایران قانونی و مشروع بود/ به هر اقدام متجاوزانه‌ای از هر مبدایی پاسخ قاطع و قوی‌تر خواهیم داد/ شیء کوچک و ریزپرنده به دنبال اقدام ایذایی بود که توسط پدافند ایران مورد هدف قرار گرفتند
  • پاسخ موشکی ایران قانونی و مشروع بود
  • مسیح مهاجری: اول تکلیف واعظ توهین کننده به پیامبر و قضیه باغ ازگل را روشن کنید بعد جامعه را ملتزم به رعایت حجاب کنید
  • اصلاح الگوی کشت تکلیف قانونی وزرات جهاد کشاورزی
  • تا وقتی تکلیف واعظ توهین‌کننده به پیامبر و قضیه باغ ازگل را روشن نکنید، نمی‌توانید جامعه را ملتزم به دین و حجاب کنید
  • مسیح مهاجری: تا وقتی تکلیف واعظ توهین کننده به پیامبر و قضیه باغ ازگل را روشن نکنید، نمی توانید جامعه را ملتزم به رعایت حجاب کنید