Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید محمد هاشمی رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) حمیدیه در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، بهسازی و تعمیر مسکن و همچنین ساخت مسکن برای مددجویان فاقد منزل از اولویت‌های مهم این نهاد عنوان کرد و گفت: تامین سهمیه سیمان برای موارد مذکور در دستورکار قرار گرفت.

او افزود: باتوجه وضع نابسامان پیش آمده در بازار مصالح ساختمان از جمله سیمان و دسترسی نداشتن به این محصول با قیمت دولتی و مناسب، اهدای یک هزار و ۵۵۰ پاکت سیمان به منظور جلوگیری از ایجاد وقفه در ساخت و ساز منازل مددجویان و نیازمندان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) حمیدیه انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هاشمی اظهار داشت: این مهم با پیگیری شبانه روزی کارشناس مسکن و عمران کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان و همکاری اداره صنعت، معدن و تجارت محقق و میزان سیمان مذکور از شرکت‌های تولید سیمان در استان خوزستان و با نرخ دولتی خریداری و به وسیله ۳ دستگاه تریلی حمل و به مددجویان تحویل داده شد.

طی ماه‌های اخیر شاهد کاهش تولید سیمان در خوزستان و افزایش قیمت این محصول هستیم.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قیمت سیمان اهدای سیمان مصالح ساختمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۴۹۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واگذاری ۱۰۳۹ واحد مسکن کمیته امداد ‌در استان هرمزگان

مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان گفت: هزار و ۳۹ واحد مسکونی ویژه مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) استان هرمزگان تحویل شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی هرمزگان، عباس کمالی مدیرکل راه و شهرسازی استان هرمزگان اظهار کرد: ‌با حضور معاون هماهنگی امورعمرانی استانداری،مدیرکل راه و شهرسازی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره)،امام جمعه و فرماندار شهرستان رودان استان هرمزگان، 33 هزار و 863 واحد مسکونی ویژه مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) تحویل شد.

وی افزود: در این راستا طی تفاهم ‌نامه ای که میان وزارت راه و شهرسازی و کمیته امداد امام خمینی (ره) منعقد شد، هزار و 39 واحد مسکن سهم این استان بود که به مددجویان کمیته ‌امداد در هرمزگان تحویل شد.

کمالی ادامه داد: با تحویل این واحدها شاهد تحقق بخشی از اهداف دولت در زمینه کمک به محرومان هستیم.

گفتنی است، در پایان این مراسم به صورت نمادین کلید یک واحد مسکونی ویلایی درحضور مسوولان استانی تحویل شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اولویت کمیته امداد، توانمندسازی مددجویان در حوزه اشتغال و مسکن است
  • اهدای جهیزیه به نوعروسان حمیدیه
  • ایجاد ۴۲۳۵ فرصت شغلی برای نیازمندان خراسان‌جنوبی
  • هزار و ۲۶۴ نوعروس خراسان‌جنوبی راهی خانه‌بخت شدند
  • واگذاری دو هزار و ۸۷ واحد مسکونی ویژه مددجویان در فارس
  • ۸۳۹ باب واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد اصفهان افتتاح شد
  • واگذاری ۱۰۳۹ واحد مسکن کمیته امداد ‌در استان هرمزگان
  • تأمین مسکن مددجویان یزدی
  • ۱۶۱ واحد مسکن مددجویان کمیته امداد در خواف به بهره برداری رسید
  • واگذاری ۵۱۵ واحد مسکن به مددجویان کمیته امداد قزوین