Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@10:13:21 GMT

حضور پررنگ خوزستانی‌ها در اردوی تیم‌ملی کشتی فرنگی

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۴۹۳۶۵

حضور پررنگ خوزستانی‌ها در اردوی تیم‌ملی کشتی فرنگی

ایسنا/خوزستان ۹ ورزشکار و ۲ مربی از خوزستان در دهمین مرحله از اردوی تیم‌ملی کشتی فرنگی حضور دارند.

دهمین مرحله از اردوی تیم‌ملی کشتی فرنگی از روز گذشته (دوشنبه) به میزبانی خانه کشتی شهید ابراهیم هادی مجموعه ورزشی آزادی تهران در حال برگزاری است که در این اردو ۱۱ خوزستانی حضور دارند تا مانند اردوهای گذشته نیز حضور خوزستانی‌ها بی‌شمار باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، در وزن ۵۵ کیلوگرم پویا دادمرز، در وزن ۶۰ کیلوگرم مهدی محسن‌نژاد و پویا ناصرپور، در وزن ۶۳ کیلوگرم مهرداد مردانی، در وزن ۶۷ کیلوگرم حسین اسدی، در وزن ۷۷ کیلوگرم امین کاویانی‌نژاد، در وزن ۸۷ کیلوگرم رامین طاهری و در وزن ۱۳۰ کیلوگرم امیر قاسمی‌منجزی و امین میرزازاده به عنوان کشتی‌گیر و لقمان رضایی و حبیب‌الله اخلاقی به عنوان مربی از خوزستان به این اردو دعوت شده‌اند.

دادمرز، محسن‌نژاد، اسدی و کاویانی‌نژاد اخیرا در رقابت‌های قهرمانی کشتی فرنگی آسیا در کشور قزاقستان موفق به کسب مدال شدند. ناصرپور نیز در مسابقات بین‌المللی جام دانکلوف بلغارستان به مدال رسیده بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی اخبار ورزشی خوزستان کشتی کشتی فرنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۴۹۳۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام پسران کشتی فرنگی قم به جام بین المللی صفوی

علی عبدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مسابقات کشتی فرنگی بین المللی جام صفوی در حالی اواخر هفته جاری برگزار خواهد شد که تیم استان قم نیز امروز چهارشنبه به این رقابت ها اعزام شد.

سرپرست هیات کشتی استان قم افزود: استان قم در این رقابت‌ها ۷ نفر سهمیه مستقیم و ۶ نفر سهمیه به دلیل کسب مقام دوم تیمی در رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی دارد.

وی بیان کرد: رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان جام صفوی که گرامیداشت رحیم علی آبادی نیز می‌باشد، پنجشنبه و جمعه هفته جاری به میزبانی اردبیل برگزار می‌شود.

عبدی هم چنین اسامی کشتی گیران قمی واجد شرایط برای شرکت در رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان جام صفوی را به شرح زیر عنوان کرد.

۴۵ کیلوگرم: حمیدرضا اسکندری
۴۸ کیلوگرم: حسین قادری
۵۵ کیلوگرم: احسان سلمانپور
۶۰ کیلوگرم: علیرضا یوسفی
۷۱ کیلوگرم: امیرعلی مرادی
۸۰ کیلوگرم: علی میکائیلی و محمدامین ابوالحسنی

کد خبر 6087714

دیگر خبرها

  • جدال محمدرضا گرایی و سعید اسماعیلی؛ قهرمان المپیک به پاریس می‌رود یا پدیده فرنگی؟
  • مروری بر چند خبر کوتاه از ورزش قزوین
  • جمالپور: حق کشتی فرنگی خوزستان داشتن ۲ مربی در المپیک است
  • افزایش ابهاماتِ ۸۶ کیلو؛ بازگشت یزدانی یک اردو به تعویق افتاد، قاسم‌پور دوباره در ۹۷ کیلو دعوت شد!
  • اعزام پسران کشتی فرنگی قم به جام بین المللی صفوی
  • شرایط ملی پوش شدن ۲ وزن المپیکی و ۱ وزن غیر المپیکی تیم ملی کشتی فرنگی اعلام شد
  • برنز جام شاهد بر گردن فرنگی کار جوان قمی
  • اردوی تیم ملی کشتی آزاد با حضور یزدانی و قاسم پور
  • برنز جام شاهد بر سینه فرنگی کار جوان قمی
  • اعلام زمان اردوی تیم ملی کشتی آزاد برای المپیک پاریس با حضور حسن یزدانی