Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی گفت که رایزنی برای تشکیل مرکز پژوهش ها در برخی از کشورهای دوست و همسنگر ایران اسلامی در دستور کار است.

به گزارش ایسنا، علیرضا زاکانی در جلسه علنی امروز (سه شنبه) مجلس شورای اسلامی به ارائه گزارشی از عملکرد مرکز پژوهش های مجلس در مجلس یازدهم پرداخت و گفت: فرصت حضور در مجلس یازدهم و مرکز پژوهش‌ها برای ما بسیار گرانبها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرکز پژوهش‌ها با ربع قرن سابقه از افتخارات کشور است و تنها مرکزی بوده که حوزه دانش کشور را به نظام تقنینی متصل کرده و ریل‌گذاری امورات کشور را به صورت تخصصی فراهم کرده است.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری فرمودند امیرکبیر ۳ سال کار کرد و نامش پر آوازه بود و بعد فرمودند هر کجا هستید آنجا را مرکز عالم بدانید، لذا تلاش ما در مرکز پژوهش‌ها و مجلس یازدهم معطوف به این دو ویژگی است. مسیر خود را با تحول آغاز کردیم، نقش و مأموریت مرکز پژوهش‌ها از پشتیبانی صرف پراکنده از  تصمیمات مجلس شورای اسلامی به سیاست‌پژوهی راهبردی و معماری نقشه راه برون رفت و پیشرفت کشور برای تصمیم‌سازی‌های راهبردی مجلس و سایر قوای کشور تغییر کرده است.

زاکانی افزود: توانمندی‌ها و شایستگی‌های مرکز پژوهش‌ها از تأثیرگذاری بر جزئیات و مواد و بندهای قانون در حوزه‌های تخصصی به تأثیرگذاری بر روح کلی اهداف و جهت‌گیری‌های راهبردی قانون و نظام تقنینی مطابق با ارزش‌ها و تعالیم دین اسلام برای حکمرانی اسلامی و کارآمد در نظام اسلامی تغییر کرده است.

ادامه دارد...

منبع: ایسنا

کلیدواژه: علیرضا زاکانی مركز پژوهش هاي مجلس مجلس یازدهم مرکز پژوهش ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۴۹۸۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس مرکز مطالعات و پژوهش‌های شورای اسلامی شهر ارومیه انتخاب شد

با رأی موافق هیئت امنای مرکز مطالعات و پژوهش‌های شورای اسلامی شهر ارومیه حسین پناهی به ریاست این مرکز انتخاب شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، حسین پناهی به‌عنوان رئیس مرکز مطالعات و پژوهش‌های شورای اسلامی شهر ارومیه انتخاب شد.

در این راستا جلسه هیئت امنای مرکز مطالعات و پژوهش‌های شورای اسلامی شهر ارومیه با حضور ۱۰ نفر از ۱۱ عضوِ هیئت امنا برگزار و حسین پناهی با ۱۰ رأی موافق از ۱۰ رأی، به‌عنوان رئیس مرکز پژوهش‌ها برای باقیمانده دوره ششم شورا انتخاب شد.

تنها کاندیدای این انتخابات حسین پناهی و تنها غایب جلسه نیز ساسان ابراهیم‌زاده بود.

اعضای حقوقی مرکز مطالعات و پژوهش‌های شورای اسلامی شهر ارومیه شامل گلشن نوروزی، ساسان ابراهیم‌زاده، نقی کریمی، احد یوسفی، محمد خلیل‌پور، مرتضی پیری، حسین پناهی به عنوان اعضا شورای شهر و حسین مهدی‌زاده شهردار ارومیه است.

اعضای حقیقی این مرکز نیز کاوس شهری، محمدباقر عفتی داریانی و محمدرضا شیدایی هستند.

کد خبر 745141

دیگر خبرها

  • رئیسی: با تبلیغ همجنس بازی می خواهند نسل بشر را قطع کنند
  • رئیسی: با تبلیغ همجنس‌بازی ‌می‌خواهند نسل بسر را قطع کنند
  • تشکیل مجلس مشورتی بانوان، فرصتی برای مشارکت گسترده‌تر زنان در جامعه
  • رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس: برخی خانواده‌ ها، به دلیل نداشتن درآمد کافی برای دریافت خدمات سلامت مراجعه نمی‌کنند
  • رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس: برخی خانواده‌ها، به دلیل نداشتن درآمد کافی برای دریافت خدمات سلامت مراجعه نمی‌کنند
  • بهادری جهرمی: نظارت‌ مرثر بر بازار نیازمند تمرکز نظارت است
  • لایحه تشکیل وزارت بازرگانی از دستور کار مجلس خارج شده است!
  • رییس مرکز پژوهش های مجلس: واگذاری پرسپولیس و استقلال به بانک ها، خلاف قانون و منویات رهبری است
  • رئیس مرکز پژوهش های مجلس: واگذاری پرسپولیس و استقلال به بانک ها خلاف قانون است
  • رئیس مرکز مطالعات و پژوهش‌های شورای اسلامی شهر ارومیه انتخاب شد