Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-25@21:56:55 GMT

مرگ ۵ نفر در ۲ تصادف در شیراز

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۵۰۵۹۱

مرگ ۵ نفر در ۲ تصادف در شیراز

به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی سازمان آتش نشانی شیراز، در دو حادثه رانندگی که شامگاه دوشنبه ۳۰ فروردین در محدوده کمربندی شیراز و جاده دسترسی شیراز- خان زنیان حادث شد، ۵ نفر از سرنشینان خودروهای حادثه دیده، جان خود را از دست دادند و ۲ نفر نیز مصدوم و راهی بیمارستان شدند.

 

در حادثه‌ای که ساعت ۲۱ و ۳۲ دقیقه شامگاه دوشنبه رخ داد، ۲ خودروی پژو ۲۰۶ و پژو ۴۰۵ در محدوده کمربندی دراک واژگون شده و ۲ نفر جان خود را از دست دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فوت شدگان سرنشینان پژو ۴۰۵ و یک مرد و زن ۴۰ و ۳۵ ساله بودند که در حین واژگونی از خودرو به بیرون پرتاب شده و در دم جان باختند. سرنشینان خودروی پژوی ۲۰۶ نیز در این رخداد، به شدت مصدوم و توسط عوامل اورژانس راهی بیمارستان شدند.

براساس این گزارش ساعت ۲۱ و ۴۴ دقیقه شب گذشته (دوشنبه ۳۰ فروردین) و بر اثر حادثه تصادف در محور شیراز- خان زنیان یک دستگاه خودروی تیبا با دو سرنشین زن و مرد حدودا ۳۰ ساله، با یک دستگاه وانت نیسان برخورد کرده و واژگون شد.

در این حادثه یکی از سرنشینان خودروی تیبا به بیرون پرتاب شده و سرنشین زن آن به همراه راننده جوان خودروی نیسان، میان قطعات له شده خودروها گرفتار شده بودند.

علیرغم تلاش نیروهای آتش‌نشانی برای خارج کردن سرنشینان خودروهای حادثه دیده، متاسفانه و با تایید عوامل اورژانس، هر سه نفر در این حادثه در دم فوت کردند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: گروه های شغلی سایت غنی سازی نطنز ماه رمضان غنی سازی اورانیوم دعای روز ششم رمضان سردار حجازی شیراز تصادف مرگبار تصادف رانندگی گروه های شغلی سایت غنی سازی نطنز ماه رمضان غنی سازی اورانیوم دعای روز ششم رمضان سردار حجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۵۰۵۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف ۱۱۵ دستگاه خودرو حادثه‌ ساز در خراسان رضوی

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، جانشین رییس پلیس راهور خراسان رضوی گفت: ۱۱۵ دستگاه خودرو حادثه ساز در ۲۴ ساعت گذشته در شهرهای خراسان رضوی توقیف شد.   سرهنگ سیدرضا اسدنژاد افزود: ۵۷ دستگاه از این خودروهای حادثه ساز توقیف شده مربوط به مشهد است.   وی اضافه کرد: همچنین دیروز مرتکبان ۱۴ هزار و ۵۰۸ تخلف راهور در استان خراسان رضوی جریمه شدند که سه هزار و ۸۸۷ مورد از این تعداد تخلف حادثه ساز است.   جانشین رییس پلیس راهور خراسان رضوی بیان کرد: روز گذشته ۱۱۹ فقره تصادف جرحی در شهرهای استان رخ داد که ۱۱۹ نفر در این سوانح مصدوم شدند.   وی ادامه داد: ۴۹۷ فقره تصادف خسارتی نیز در این بازه زمانی رخ داد که ۳۹۸ فقره از این تعداد مربوط به مشهد است.   اسدنژاد گفت: سرعت بالا، مکالمه با تلفن همراه و توجه نکردن به جلو از مهمترین دلایل وقوع سوانح رانندگی است.   روزانه بیش از یک میلیون دستگاه خودرو در کلانشهر مشهد تردد می کند.

دیگر خبرها

  • تصادف کامیون ۴ کشته بر جای گذاشت
  • شاخ به شاخ شدن کمپرسی با تاکسی حادثه آفرید
  • مصدومیت ۵ نفر ‌در ۳ سانحه رانندگی شهر قزوین
  • تصادف پژو پارس با کامیون در قزوین یک‌کشته برجای گذاشت
  • تصادف در محور لردگان جان یک نفر را گرفت
  • توقیف ۱۱۵ دستگاه خودرو حادثه‌ ساز در خراسان رضوی
  • تصادف در علی آباد ۶ مصدم برجا گذاشت
  • یک فوتی در تصادف محور ارومیه - مهاباد
  • تصادف در جاده حیران با ۵ مصدوم
  • وقوع حادثه تصادف در جاده خرم آباد - اندیمشک + فیلم