Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-20@00:44:13 GMT

۵ نفر در دو حادثه رانندگی شیراز جان باختند

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۵۱۱۱۷

۵ نفر در دو حادثه رانندگی شیراز جان باختند

روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شیراز سه‌شنبه گزارش داد: ساعت ۲۱:۴۴ شامگاه دوشنبه سی‌ام فروردین‌ماه، یک مورد حادثه تصادف در مسیر جاده شیراز خان زنیان به سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی اعلام شد.
بر اساس این گزارش، آتش نشانان با حضور در محل حادثه مشاهده کردند یک دستگاه خودروی تیبا با دو نفر سرنشین که یک خانم و یک آقا حدودا ۳۰ ساله در آن بودند بعد از خارج شدن از مسیر و ورود به مسیر مخالف به شدت و به صورت رخ به رخ با یک خودروی وانت نیسان برخورد کرده بود که خودرو واژگون و متلاشی شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بر این اساس، هر سه سرنشین خودروها بر اثر شدت جراحات وارده به تأیید عوامل اورژانس جان خود را از دست داده بودند.

همچنین در حادثه دیگری که شامگاه سه‌شنبه، ۱۲ دقیقه قبل از این حادثه در کمربندی دراک رخ داد نیز دو نفر جان خود را از دست دادند.
این سانحه رانندگی در اثر انحراف دو خودروی پژو ۲۰۶ و پژو ۴۰۵ از جاده و واژگونی کامل آنها رخ داد.
در این حادثه که توسط آتش نشانان تیم امداد و نجات جاده ای ایستگاه چهار امداد رسانی شد دو سرنشین آقا و خانم خودروی ۴۰۵ (۴۰ و ۳۵ ساله) به بیرون خودرو پرتاپ شده و در دم جان سپردند.
بنا بر گزارش آتش نشانی شیراز، دو سرنشین مرد خودروی ۲۰۶ نیز که دچار مصدومیت شده بودند به عوامل اورژانس حاضر در صحنه تحویل و به بیمارستان منتقل شدند.

تا لحظه انتشار این خبر، گزارش علت این تصادف‌ها از سوی پلیس در اختیار رسانه‌ها قرار نگرفته است.

برچسب‌ها آتش نشانی سازمان اورژانس فارس شیراز تصادفات جاده ای فارس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آتش نشانی سازمان اورژانس فارس شیراز آتش نشانی سازمان اورژانس فارس شیراز تصادفات جاده ای فارس اخبار کنکور آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۵۱۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش گرفتن یک واحد آپارتمانی در شهر رشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت گفت: با گزارش آتش سوزی یک واحد مسکونی در طبقه اول یک ساختمان ۵ طبقه واقع در خیابان ۹۷ گلسار رشت، ۲۱ آتش نشان با ۶ خودروی آتش نشانی و آبرسان به سرعت به محل حادثه اعزام شدند.

شهرام مومنی افزود: آتش نشانان به محض رسیدن به محل حادثه دست بکار شده و پس از مهار آتش سوزی ، دودگرفتگی ساختمان را به صورت کامل برطرف کردند.

وی با بیان اینکه علت آتش سوزی در دست بررسی است، گفت: در این حادثه به کسی آسیب جانی نرسید.

دیگر خبرها

  • حادثه رانندگی در محور خوی-مرند
  • مهار آتش سوزی یک واحد آپارتمانی در شهر رشت
  • آتش گرفتن یک واحد آپارتمانی در شهر رشت
  • خودروی تیبا با ۱۰ سرنشین واژگون شد/مصدومیت ۵ نفر
  • عروس زرندی قربانی سانحه رانندگی در شب عروسی
  • ۷ مصدوم انحراف از جاده خودروی سواری در محور آبادان به اهواز
  • یک جان باخته و ۶ مصدوم در حادثه رانندگی مشهد تربت حیدریه
  • حادثه رانندگی در جاده تبریز - صوفیان یک کشته و ۵ مصدوم بر جای گذاشت
  • یک کشته و پنج مصدوم در تصادف رانندگی در صوفیان
  • یک فوتی و ۶ مصدوم در حادثه رانندگی صوفیان