Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@23:33:22 GMT

شهرک‌نشینان صهیونیست به «مسجدالاقصی» یورش بردند

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۵۱۶۳۷

شهرک‌نشینان صهیونیست به «مسجدالاقصی» یورش بردند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الیوم، صهیونیست‌ها همچنان به سلسله تعرض‌های روزمره خود به مسجدالاقصی ادامه می‌دهند. آخرین اخبار از قدس اشغالی حاکی از آن است که مسجدالاقصی طی امروز دوشنبه توسط دهها شهرک نشین صهیونیست مورد حمله قرار گرفته است.

بر اساس این گزارش، رسانه‌های فلسطینی اعلام کردند که تعرض شهرک‌نشینان به مسجدالاقصی با چراغ سبز نظامیان این رژیم اتفاق افتاده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهرک‌نشینان پس از یورش وحشیانه به مسجدالاقصی و ورود به صحن‌های این مسجد اقدام به سر دادن شعارهای ضد اسلامی کردند.

تعرض‌های پی در پی صهیونیست‌ها به مسجدالاقصی در حالی است که نهادهای حقوق بشری همچنان به سکوت خود در برابر این اقدامات ادامه می‌دهند.

علیرغم اعتراضات گسترده گروه‌های مختلف فلسطینی به تداوم اقدامات هتاکانه علیه مسجدالاقصی؛ جامعه جهانی هیچ اقدامی در راستای متوقف ساختن این اقدامات صورت نمی‌دهد.

تعرض به مسجد الاقصی در راستای فرایند یهودی سازی رژیم صهیونیستی و تلاش برای تغییر بافت اسلامی مسجد الاقصی و نیز اجبار ساکنان قدس به ترک این مکان مقدس انجام می‌گیرد.

کد خبر 5193792 رامین حسین آبادیان

منبع: مهر

کلیدواژه: فلسطین رژیم صهیونیستی مسجدالاقصی ایالات متحده امریکا عراق روسیه ایران رژیم صهیونیستی فلسطین برجام افغانستان عربستان سعودی سوریه لبنان اوکراین جو بایدن کمیسیون ویژه برجام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۵۱۶۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعرض ۲۱۹ شهرک‌نشین صهیونیست به مسجد الاقصی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از قدس الاخباریه، شهرک‌نشینان اشغالگر صهیونیست از صبح امروز تعرض به مسجد الاقصی به مناسبت عید یهودی پسح را آغاز کردند.

بنابر اعلام منابع محلی، از صبح امروز تا این لحظه ۲۱۹ شهرک‌نشین صهیونیست به مسجد الاقصی تعرض کردند.

امروز اولین روز عید پسح است و به نظر می رسد تعرضات صهیونیست ها در روزهای آینده نیز ادامه یابد.

در تعرضات امروز یهودا گلیک خاخام افراط گرای صهیونیست نیز مشارکت داشت. این در حالی است که گروه‌های فلسطینی در روزهای اخیر با صدور بیانیه هایی از مردم فلسطین خواسته اند که در راستای تقابل با تعرضات صهیونیست‌ها و مراسم های آنها در اعیاد یهودی در زمینه آوردن قربانی به صحن مسجدالاقصی، به طور حداکثری در این مسجد شریف حضور داشته باشند.

کد خبر 6086401 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • اشغالگران به مناسبت عید یهودیان حرم ابراهیمی را بستند
  • یورش شهرک‌نشینان صهیونیست به مسجدالاقصی/حرم ابراهیمی به روی مسلمانان بسته شد
  • یورش شهرک‌نشینان به مسجدالاقصی/حرم ابراهیمی به روی مسلمانان بسته شد
  • تعرض شهرک‌نشینان به مسجدالاقصی به رهبری خاخام افراطی
  • تعرض ۲۱۹ شهرک‌ نشین صهیونیست به مسجد الاقصی
  • تعرض ۲۱۹ شهرک‌نشین صهیونیست به مسجد الاقصی
  • یورش شهرک نشینان به مسجدالاقصی به سرکردگی خاخام صهیونیست
  • تعرض شهرک‌نشینان صهیونیست به مسجدالاقصی همزمان با عید پسح+ فیلم
  • شهرک نشینان صهیونیست به مسجدالاقصی تعرض کردند
  • شهرک نشینان صهیونیست به مسجدالاقصی تعرض کردند+ فیلم