Web Analytics Made Easy - Statcounter

برای آگاهی از آخرین اخبار بورس اوراق بهادار تهران اینجا کلیک کنید برای دنبال کردن اخبار سهام بانک تجارت اینجا کلیک کنید

اقتصاد آنلاین - سهیل بانی؛ سهام بانک تجارت در پایان معاملات بورس امروز، با رشدی ۳.۹درصدی عدد ۲۶۸تومان را برای قیمت پایانی رقم زد. این در حالیست که «وتجارت» در ۱۶روز معاملاتی اخیر، از صعود باز مانده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با جابجایی حدود ۵۷۰میلیون برگه سهم، ارزش معاملات امروز «وتجارت» به بیش از ۱۵۰میلیارد تومان رسید. همچنین حدود ۸۷درصد از سهام بانک تجارت را حقیقی‌ها و ۱۳درصد را حقوقی‌ها خرید و فروش کردند.

در بورس امروز «وتجارت» در اغلب زمان بازار متعادل معامله شد اما در میانه بازار برای دقایقی صف فروش را تجربه کرد. سر انجام وتجارت در آخرین معاملات خود با قیمت ۲۶۴تومان خرید و فروش شد تا رشدی ۲.۳درصدی را برای قیمت آخرین معامله ثبت کند.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی، روی آن کلیک کنید پربیننده ترین تاثیر نگرانی فشار تورمی بر بازارها / بازار به چه سمتی حرکت می‌کند؟ قرار بر واریز مرحله دوم سود سهام عدالت به حساب افراد تا پایان ماه رمضان است ۱۳۰هزار میلیارد تومان توسط ۲۰۰ کد حقوقی از بورس خارج شد گزارش بورس بیست و نهم فروردین ۱۴۰۰ بورس پس از بازگشت برجام چه می‌شود؟

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: بورس سهام وتجارت بانک تجارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۵۱۷۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگشت بورس به مدار نزولی؛ شاخص کل هم‌وزن ریخت

فرارو، شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز بازار سرمایه با افت ۴ هزار و ۹۹۹ واحدی در ارتفاع ۲ میلیون و ۲۰۱ هزار و ۹۰۸ واحدی قرار گرفت و برای سومین بار در هفته جاری در مدار نزولی، قرار گرفت.

به گزارش فرارو، در پایان معاملات امروز بازار سرمایه، شاخص کل هم‌وزن بورس، نیز با کاهش ۲ هزار و ۸۳۳ واحدی در ارتفاع ۷۲۳ هزار و ۱۶۶ واحدی قرار گرفت.

در پایان معاملات امروز بازار سرمایه، ارزش بازار بورس تهران به ۷۶ همت و ۳۱۸ میلیارد تومان رسید و تعداد ۲۱۴ هزار و ۳۷۴ معامله مورد دادوستد قرار گرفت.

در پایان معاملات امروز بازار سرمایه، نماد‌های فولاد و فملی، بیشترین تاثیر بر رشد و نماد‌های شستا، فارس، وبملت، وامید و شبندر بیشترین تاثیر بر ریزش شاخص کل بورس تهران، داشتند.

شاخص کل فرابورس ایران در پایان معاملات امروز بازار سرمایه با ریزش ۱۰۵ واحدی در ارتفاع ۲۴ هزار و ۶۰۳ واحدی قرار گرفت؛ ارزش بازار اول و دوم فرابورس ایران به ۱۳ همت و ۶۲۹ میلیارد تومان رسید و تعداد ۸۹ هزار و ۱۹۰ معامله مورد دادوستد قرار گرفت.

در پایان معاملات امروز بازار سرمایه، نماد‌های آریا، مارون، شگویا، زاگرس، وسپهر، خاور و آریان بیشترین تاثیر بر افت شاخص کل فرابورس ایران، داشتند.

دیگر خبرها

  • شرکتی که به دنبال فروش سهام ایران خودروست
  • سهامداران عدالت بخوانند؛ جزییات تازه درباره واریز مرحله سوم سود
  • بورس فروردین را با سبزپوشی به پایان رساند
  • سهامداران عدالت بخوانند | جزییات تازه درباره واریز مرحله سوم سود اعلام شد
  • سهامداران عدالت بخوانند/ جزییات تازه درباره واریز مرحله سوم سود اعلام شد
  • سهامداران عدالت بخوانند/ زمان پرداخت مرحله سوم سود سهام عدالت مشخص شد
  • سهامداران بخوانند/ این تصمیم درباره دامنه نوسان تمدید شد
  • ۷۲۰ میلیارد تومان نقدینگی حقیقی‌ها از بازار سهام خارج شد
  • برگشت بورس به مدار نزولی؛ شاخص کل هم‌وزن ریخت
  • بورس ۱۰ هزار واحد مثبت شد