Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-16@19:41:58 GMT

قانون ثبت نام در لیگ ملت‌های والیبال تغییر کرد!

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۵۲۱۸۱

قانون ثبت نام در لیگ ملت‌های والیبال تغییر کرد!

فدراسیون جهانی والیبال (FIVB) یک تغییر مهم و کاملاً تأثیرگذار در زمینه ثبت نام بازیکنان در لیگ ملت های والیبال ایجاد کرد.

 بزرگان والیبال جهان از فدراسیون جهانی خواسته بودند که در لیگ ملت های والیبال ۲۰۲۱ از بازیکنان اصلی و مهم خود استفاده نکنند. فدراسیون جهانی همچنان به این درخواست پاسخ نداده اما با وضع قانون جدید یک تغییر مهم را در ثبت نام بازیکنان در لیگ ملت های ۲۰۲۱ ایجاد کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق قانون جدید فدراسیون جهانی والیبال، به تیم‌های ملی اجازه داده شده تا در طول مسابقات حداکثر شش بازیکن را از لیست خود تغییر دهند و این تغییر فقط یکبار و در یک تاریخ مشخص خواهد بود. جابجایی بازیکنان و  تغییر و تحول در تیم ها در اواسط رقابت های لیگ ملت ها انجام خواهد شد.

در گذشته و قبل از این قانون تیم‌ها اجازه نداشتند لیست اولیه‌ی خود را تغییر دهند و باید با همان لیست اولیه در رقابت ها شرکت می‌کردند.

این قانون اجازه استراحت به بازیکنانی که بیشترین بازی را در فصل گذشته و در باشگاه های خود داشته اند، خواهد داد و آنها می‌توانند با کمی وقفه به بازی‌های لیگ ملت های ۲۰۲۱ وارد شوند. بر اساس آنچه که بزرگان والیبال هر کشور گفته اند بسیاری حاضر خواهند بود که از این قانون استفاده کرده تا بازیکنان خود را برای المپیک حفظ کنند.

مرحله مقدماتی لیگ ملت‌ها در گروه مردان از هفتم خردادماه آغاز می‌شود و تا دوم تیرماه به مدت ۲۷ روز ادامه خواهدداشت. رقابت‌های زنان، سه روز زودتر (چهارم خرداد)‌ شروع خواهد شد و تا ۳۰ خردادماه ادامه خواهد داشت.

مسابقات مراحل نیمه‌نهایی و نهایی لیگ ملت‌ها برای مردان، پنجم و ششم تیرماه برگزار خواهد شد و برای گروه زنان نیز سوم و چهارم تیرماه انجام می‌شود./ ایسنا

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: فدراسیون جهانی لیگ ملت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۵۲۱۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی تیم والیبال شهداب معرفی شد

رحمان محمدی راد به طور رسمی به عنوان سرمربی جدید تیم والیبال شهداب یزد معرفی شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، هیئت مدیره باشگاه شهداب یزد پس از نایب قهرمانی تیم والیبال این باشگاه در لیگ برتر،‌ رحمان محمدی‌راد با به عنوان سرمربی جدید این تیم انتخاب کرد.

سرپرست تیم‌های ملی والیبال نوجوانان و جوانان پسر معرفی شدند

محمدی‌راد که در سال 1397 همراه تیم شهرداری ورامین به عنوان قهرمانی لیگ برتر و  جام باشگاه آسیا 2019 دست یافته به طور رسمی و با عقد قراردادی یک ساله به عنوان سرمربی جدید تیم والیبال شهداب یزد معرفی شد. 

 اعضای کادر فنی و دستیاران رحمان محمدی‌راد در چند روز آینده معرفی خواهند شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خداخافظی یکی از بازماندگان نسل طلایی ایران
  • خداحافظی مهدی مهدوی از دنیای والیبال
  • ۱۶ اردیبهشت آخرین مهلت اعلام آمادگی حضور در لیگ برتر
  • سرمربی تیم والیبال شهداب معرفی شد
  • دو غیبت غیرمنتظره در لیست تیم ملی والیبال
  • بازگشت غفور به تیم ملی والیبال و تغییر پست یک بازیکن
  • دعوت ۳۹بازیکن به تیم‌ملی والیبال بدون سرمربی!
  • لیگ ملت‌ها: گزینه جنجالی ایران لیست داد
  • پایان مسابقات والیبال جام رمضان در شاهرود
  • ستاره غیرمنتظره لیگ والیبال در اردوی تیم ملی!