Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، حق شناس استاندار گلستان در پنجمین جلسه ستاد تنظیم بازار استان گفت: پیش بینی لازم در تامین دان، جوجه یک روزه و کشتار مرغداری‌ها انجام شده است و همچنین باید در قیمت تمام شده هزینه‌های حمل منظور شود.

او ادامه داد:مرغداری‌ها مجاز به نگهداری ۲۰ درصد دان مورد نیاز در انبار‌ها هستند و دستگاه‌های نظارتی نباید برای این مقدار دان، مرغداری‌ها را مورد بازرسی مجدد قرار دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



استاندار گلستان گفت: با توجه به قیمت تمام شده برای هر کیلوگرم گندم که بیش از ۴ هزار تومان است مکاتبات لازم با وزرای مربوطه صورت گرفته و در جلسه استانداران نیز مطرح کردیم و امیدواریم قیمت خرید تضمینی افزایش یابد.

حق شناس گفت: با توجه به کاهش بیش از ۳۰ درصدی میزان بارش در استان احتمال کاهش ۱۵ درصدی سطح زیر کشت گندم در استان را می‌دهیم.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مرغداری گوشتی استانداری گلستان مرغداری ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۵۲۳۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی شرکت ۴۵ هزار نفر در سالروز عملیات بازی‌دراز

براساس پیش‌بینی انجام شده امسال ۴۵ هزار نفر در سالروز بزرگداشت عملیات بازی‌دراز شرکت می‌کنند و آمادگی لازم برای خدمات‌رسانی به زائران وجود دارد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه، جلسه هماهنگی و آمادگی کمیته بهداشت و درمان ستاد بزرگداشت شهدای عملیات غرورآفرین بازی‌دراز و یادواره شهید شیرودی با حضور مسئولان استانی در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه برگزار شد.

قباد محمدی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه در این نشست اظهار داشت: از سپاه پاسداران سربلند که با عملیات غرورآفرین علیه رژیم صهیونیستی موجب افتخار هر ایرانی در هر نقطه‌ای از جهان شد سپاسگزاریم.

وی عنوان کرد: عملیات غرورآفرین بازی‌دراز نماد مقاومت مردم استان کرمانشاه است و نشان دهنده بزرگترین ایثارگری‌ها و اقدامات شجاعانه توسط مردم استان در جنگ تحملی است و برگزاری این همایش بزرگ یادآور مقاومت جانانه مردم استان در برابر دشمن است.

محمدی گفت: در حوزه بهداشت و درمان ،سلامت افراد شرکت کننده در این همایش عظیم بسیار حائز اهمیت است و مهمترین نکته این است که عوامل مختلف بهداشتی درمانی فعال و مستقر در مسیر همایش از هماهنگی لازم برخوردار باشند.

وی افزود: علاوه بر داشتن هماهنگی لازم، جانمایی مراکز امدادی در مسیر مهم است که مسئولیت اصلی آن با سپاه حضرت نبی اکرم استان(ص) است که باید در این خصوص همراهی و همکاری لازم صورت گیرد.

محمدی بیان کرد: باید ظرفیت ذخیره خون و فرآورده های خونی در شبکه های قصرشیرین، سرپل ذهاب، دالاهو، کنگاور و اسلام آباد غرب افزایش یابد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه گفت: سازمان‌های بیمه‌گر نیز در زمان برگزاری همایش جهت ارائه خدمات لازم به بیماران و مصدومین باید همکاری لازم را داشته باشند.  

منصوری، رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان کرمانشاه، افزود: همایش بزرگ سالگرد شهدای بازی دراز و شهید شیرودی در روزهای 13 و14 اردیبهشت ماه  برگزار می‌شود و طی این دو روز همه نیروهای امداد و درمان و بهداشتی در حالت آماده‌باش هستند و پیش بینی می‌شود امسال 45 هزار نفر از سراسر کشور در این مراسم شرکت کنند.

وی عنوان کرد: بیمارستان‌های شهرستان های کنگاور، صحنه، سنقر، هرسین، اسلام آبادغرب، گیلانغرب، سرپل ذهاب و قصرشیرین و بیمارستان‌های کرمانشاه در روزهای برگزاری این مراسم در حالت آماده‌باش کامل خواهند بود.

ئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان کرمانشاه، گفت: باید سعی کنیم کیفیت برگزاری مراسم را هر سال بهتر کنیم، سازمان بسیج جامعه پزشکی استان آمادگی کامل برای ارائه خدمات لازم را به شرکت کنندگان در این همایش دارد و پست‌های امدادی در مسیر پیاده‌روی مستقر خواهند شد، همچنین تیم سیار نیز این همایش باشکوه را پشتیبانی می‌کنند.

قلعه سفیدی، رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه در این نشست، اظهار داشت: اقدامات و هماهنگی‌های لازم در خصوص ارائه خدمات امداد و نجات، اورژانس و مدیریت و انتقال مصدومین و بیماران در همایش سالگرد عملیات غرورآفرین بازی‌دراز توسط اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه صورت گرفته است.

وی عنوان کرد: علاوه بر آمبولانس‌ها و موتورلانس‌های در نظر گرفته شده دو دستگاه اتوبوس آمبولانس و یک فروند بالگرد اورژانس هوایی جهت اعزام و انتقال مصدومین احتمالی مستقر خواهند شد.

قلعه‌سفیدی گفت: در طول مسیر از ورودی شهرستان کنگاور تا محل یادمان در محل‌های مشخص شده آمبولانس‌ها استقرار خواهند داشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کاهش حق بیمه در تور صیادان و صاحبان شناورهای صیادی گلستان
  • لزوم استفاده از ظرفیت‌ خالی شهرک‌های صنعتی خوزستان برای رشد کسب و کارها
  • پیش بینی ذخیره ۶۰۰ هزار تن گندم در لرستان
  • تمامی امکانات برای رفع مشکلات مردم سیل‌زده بسیج شده است
  • تاکید استاندار خوزستان بر تامین پوشاک مورد نیاز صنایع استان از تولیدکنندگان داخلی
  • تمامی امکانات برای رفع مشکلات مردم سیل زده بسیج شده است
  • پیش‌بینی شرکت ۴۵ هزار نفر در سالروز عملیات بازی‌دراز
  • استفاده از تمامی ظرفیتها برای میزبانی از بزرگترین پیاده روی جهان
  • مشکل تامین لاستیک حل می‌شود؟!
  • کمتر از ۳ درصد جمعیت دام زنده، کشتار شد