Web Analytics Made Easy - Statcounter

  به گزارش ایرنا به نقل از کمیته دولتی آمار جمهوری آذربایجان ، در دو ماه نخست سال جاری ۳۷ هزار و ۳۸۶.۱۱ تن سیب زمینی  به بهای ۸ میلیون و ۹۷۳ هزار دلار از جمهوری اسلامی ایران وارد شده است که در مقایسه با زمان مشابه یک سال قبل دو برابر بیشتر می باشد .

  بنا بر این گزارش ، جمهوری آذربایجان در دو ماه نخست سال جاری میلادی ۹۶.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۲ درصد سیب زمینی خود را از ایران وارد کرده است.

  مجموع حجم سیب زمینی وارداتی جمهوری آذربایجان در این مدت یاد شده  ۳۸ هزار و ۸۸۰ تن به بهای ۹ میلیون و ۳۴۹ هزار دلار بوده است .

  این گزارش افزود : حجم کل واردات سیب زمینی در دو ماه نخست سال جاری در مقایسه یا مدت مشابه یک سال قبل ۲۴.۲ درصد افزایش یافته است .

برچسب‌ها جمهوری آذربایجان باکو ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: جمهوری آذربایجان باکو ایران جمهوری آذربایجان باکو ایران اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۵۲۸۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمانده شمال شرق ارتش: عملیات «وعده صادق» یک بازدارندگی قوی بود

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، فرمانده قرارگاه منطقه ای شمال شرق نیروی زمینی ارتش در آیین رژه نیروهای مسلح خراسان رضوی در مشهد گفت : هرگونه حرکتی در مرزهای جمهوری اسلامی ایران بخواهد رخ دهد، دشمن مطمئن باشد نقشه آن‌ها قبل از اقدام از بین خواهد رفت.

امیر سرتیپ رضا آذریان افزود: ارتش در قبل از انقلاب مومن، متعهد و در کنار مردم بودند و انقلاب را به پیروزی رساند و بعد از پیروزی انقلاب هم در دفاع مقدس و دیگر صحنه های مختلف در کنار مردم حضور داشته و نقش آفرین بوده است.

فرمانده قرارگاه منطقه ای شمال شرق نیروی زمینی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به انتخابات اسفندماه پارسال افزود: نیروهای مسلح و ارتش جمهوری اسلامی ایران در انتخابات یک بار دیگر ولایت مداری خود را در عرصه سیاسی نشان دادند و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران را ثابت کردند.

وی ادامه داد: امروز یگان‌های نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در کنار سایر نیروها با تجهیزات مدرن بومی، دورتر از مرزها را با اشراف اطلاعاتی رصد می کنند و همه تحرکات را زیر نظر دارند.

امیر آذریان گفت: امروز بر اساس دستورات سلسله مراتب به ویژه ستاد کل نیروهای مسلح و با پشتیبانی استاندار انسداد مرز که یک مسئله اصلی در منطقه شمال شرق و استان خراسان رضوی بود، آغاز شد.

رژه نیروهای مسلح خراسان رضوی به مناسبت روز ارتش، ۲۹ فروردین ماه در منطقه بلوار نماز مشهد برگزار شد.

 

دیگر خبرها

  • ارمنستان ۴ روستا را به جمهوری آذربایجان بازگرداند
  • واکنش فرمانده نیروی زمینی ارتش به حادثه اصفهان
  • ایران بازی نخست را با برد آغاز کرد/۲ مشکل تیم ملی برابر افغانستان
  • برتری خفیف ایران برابر افغانستان در نیمه نخست
  • اقتدار ارتش حاصل تفکر و اندیشه انقلابی و جهادی است
  • پیام تبریک رییس دانشگاه دفاع ملی به مناسبت روز ارتش
  • هوای آذربایجان‌غربی گرم‌تر می‌شود
  • ارتش جمهوری اسلامی خاری در چشم دشمنان است
  • عملیات «وعده صادق» یک بازدارندگی قوی بود
  • فرمانده شمال شرق ارتش: عملیات «وعده صادق» یک بازدارندگی قوی بود