Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

پیش از این اعلام شده بود که نشست کمیسیون مشترک برجام روز سه‌شنبه ساعت ۱۵ به وقت محلی و به صورت حضوری در وین ادامه می‌یابد.

بر اساس اعلام کانال خبری معاون سیاسی وزیر خارجه، این نشست در سطح معاونان و مدیران سیاسی وزارت‌های امور خارجه‌ ایران و گروه ۱+۴، برگزار می‌شود.

ریاست هیأت ایرانی را در این جلسه سید عباس عراقچی معاون وزیر امور خارجه کشورمان بر عهده خواهد داشت و ریاست نشست بر عهده انریکه مورا معاون دبیر کل سرویس اقدام خارجی اتحادیه اروپا خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرکت کنندگان قرار است وضعیت مذاکرات و رایزنی‌ها در سطوح مختلف از جمله در سطح کارشناسی را که طی روزهای گذشته در جریان بوده، با نگاه به بازگشت محتمل آمریکا به برجام و اطمینان از اجرای کامل و موثر این توافق از سوی تمام طرف‌ها بررسی کنند.

منبع: آفتاب

کلیدواژه: برجام مذاکرات هسته ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۵۳۷۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مطالبات علمای شیعه از حکومت سرپرست افغانستان

مولوی عبدالکبیر معاون سیاسی نخست وزیر طالبان با شماری از علما، بزرگان و نمایندگان اهل تشیع دیدار و گفتگو کرد.

وی در این دیدار بر اتحاد و همبستگی در میان همه مردم افغانستان تأکید کرد.

مولوی عبدالکبیر همچنین گفت: طالبان به عنوان خانه مشترک همه افغان‌ها است و به کسی اجازه برخوردهای تبعیض آمیز را نمی‌دهد.

معاون سیاسی نخست وزیر طالبان تصریح کرد: تمامی سازمان‌های ذیربط موظفند اقدامات لازم را برای رسیدگی به مطالبات شیعیان و همچنین بزرگان قومی انجام دهند.

وی ضمن تاکید بر همبستگی و وحدت میان افغان‌ها، اذعان داشت که همه اقوام باید برای آبادانی و رفاه افغانستان باید با یکدیگر همکاری کنند.

علما، بزرگان و نمایندگان اهل تشیع نیز در این دیدار بر اتحاد و همبستگی مردم در میان همه مردم افغانستان تأکید کردند و پایداری نظام اسلامی را مسئولیت اقوام دانستند.

این هیئت از علما و بزرگان شیعه افغانستان در این دیدار ضمن قدردانی از پیشرفت‌ها و دستاوردهای اخیر هیئت حاکمه افغانستان مطالبات و پیشنهادات خود را در خصوص آغاز پروژه‌های عمرانی در منطقه شیعه نشین غرب کابل به معاون سیاسی نخست وزیر طالبان ارائه کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • طالبان: سطح دیپلماتیک افغانستان در قزاقستان ارتقا یابد
  • تصویب استان تهران شرقی در کمیسیون سیاسی دولت
  • بازخوانی تحلیلی زمینه‌های سیاسی اجتماعی در تدبرگرایی معاصر
  • نشست علمی « وعده صادق و جامعه ایرانی » برگزار می شود
  • نشست مشترک شورای همکاری خلیج فارس و اتحادیه اروپا با بررسی تحولات غزه
  • عکس/ سفر رئیس جمهور به پاکستان
  • مراسم ترحیم مادر همسر متکی برگزار شد
  • حضور اتباع و مهاجرین در قم کنترل و ساماندهی شود
  • نشست جبهه مردمی ایران قوی با نامزد‌های دور دوم انتخابات برگزار شد
  • مطالبات علمای شیعه از حکومت سرپرست افغانستان