Web Analytics Made Easy - Statcounter

کریم بنزما، جایزه بهترین بازیکن ماه مارس رئال مادرید را دریافت کرد.

کریم بنزما، بعد از ثبت 6 گل در 4 بازی ماه مارس برای رئال مادرید، جایزه ماهو (Mahou) را دریافت کرد. این جایزه نشانگر عملکرد درخشان او در این ماه بود که موفق به بازی کردن دروازه تیم های سلتاویگو، آتالانتا، اتلتیکو مادرید و الچه شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش طرفداری و به نقل از وب سایت رسمی باشگاه رئال مادرید، بهترین گلزن فصل تیم بعد از دریافت جایزه گفت:

از نقطه نظر ما، همه تیم ها مقابل رئال مادرید بسیار خوب بازی می کنند. آنها عقب می نشینند، منتظر ما می مانند و سپس در ضدحملات به ما ضربه می زنند. باید روی بازی متمرکز باشیم، فوتبال خوود را ارائه کنیم و به فکر سه امتیاز باشیم.

باید رویکرد ما نسبت به هر مسابقه مانند یک فینال باشد. باید به فکر پیروزی در هر مسابقه باشیم و برای کسب هر سه امتیاز وارد میدان شویم. می دانیم که بازی های زیادی باقی نمانده اماسخت هستند. ما برای قهرمانی در لالیگا بازی می کنیم.

اخبار داغ 

حمله 8 تبهکار به 4 زن در کرج / مادر خانواده به قتل رسید + فیلم چهره باز متهمان برترین های قرن با رضا نوروزی: با کمک پدرم انتخاب کردم؛ دایی و روشن مهاجمان تیمم هستند حمله علی کریمی به ستاد ملی کرونا: واکسن پیشکش خودتان! نظرسنجی: نظر شما درباره سوپر لیگ اروپا چیست؟ فلورنتینو پرز: دهان من را باز نکنید، یوفا در طول تاریخ چهره خوبی نداشته است؛ مالک مارکا، رئیس باشگاه تورینو است یورگن کلوپ: من و بازیکنانم هیچ نقشی در این جریان نداریم؛ حرف ما چیزی را عوض نمی کند

منبع: طرفداری

کلیدواژه: رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۵۳۸۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی رئال مادرید 3-2 بارسلونا (لالیگا 2023/24)

تیم‌های رئال مادرید و بارسلونا در دیداری حساس و سرنوشت‌ساز از هفته سی‌ودوم لالیگای اسپانیا به مصاف هم رفتند که در پایان این رئال مادرید بود که با گل دقایق پایانی جود بلینگام موفق به پیروزی 3-2 مقابل بارسلونا شد. در این مطلب خلاصه بازی را مشاهده می کنید.

دانلود (67.6MB)

دیگر خبرها

  • عصای جادویی جود: توپ طلا برای آقای شماره 5
  • عصای جادویی جود: رزرو توپ طلا برای شماره 5
  • برتری 1-0 رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ با گل کریم بنزما (لیگ قهرمانان اروپا - 2014/4/23) / فیلم
  • جود بلینگام و ثبت یک رکورد منحصربه‌فرد در ال‌کلاسیکوها
  • طعنه کاپلو به لالیگا: این هم از بهترین لیگ دنیا!
  • در مسیر اسطوره‌شدن؛ فدریکو والورده به رکورد ۲۵۰ بازی برای رئال مادرید رسید + عکس
  • آغاز شمارش معکوس؛ احتمال قهرمانی رئال مادرید در لالیگا به فاصله ۳ هفته مانده تا پایان فصل
  • ژاوی: با بی‌عدالتی مطلق به رئال مادرید باختیم
  • خوشحالی اوزیل از پیروزی رئال مادرید مقابل بارسلونا؛ بهترین تیم جهان! / عکس
  • خلاصه بازی رئال مادرید 3-2 بارسلونا (لالیگا 2023/24)