Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-18@15:56:24 GMT

آسفالت شهر جدید صدرا نوسازی می‌شود

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۵۳۸۳۲

آسفالت شهر جدید صدرا نوسازی می‌شود

ایسنا/فارس مدیرعامل شرکت عمران شهر صدرا گفت: عملیات اجرایی باند دوم بلوار خلیج فارس ظرف یک هفته آینده آغاز و تا یک ماه بعد، عملیات بهسازی و روکش آسفالت کل محور به اتمام می‌رسد.

خلیل حاجی‌پور در پاسخ به چالش مطرح شده از سوی شهروندان شهر جدید صدرا مبنی بر زمان آسفالت باند دوم بلوار خلیج فارس، گفت: شرکت عمران شهر جدید صدرا علی‌رغم عدم وجود تکلیف قانونی در خصوص معابر درون شهری اما در سال گذشته اقداماتی هدفمند و مستمر با هدف ساماندهی و بهسازی معابر درون شهری و برون شهری صدرا را در دستور کار قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی شرکت عمران شهر جدید صدرا، حاجی‌پور افزود: در همین راستا در مجموع بیش از ۵۰ هزار تن آسفالت در ۲۸ کیلومتر از معابر درون شهری و برون‌شهری صدرا توسط شرکت عمران با اعتباری بالغ بر ۴۵۰ میلیارد ریال اجرا شده است و این عملیات در سال جاری بر اساس اولویت‌ها و برنامه‌های شرکت عمران استمرار خواهد یافت.

مدیرعامل شرکت عمران شهر صدرا خاطرنشان کرد: در سال جدید نیز به دلیل عدم اعلام قیمت قیر توسط پالایشگاه‌های طرف قرارداد با پیمانکاران شرکت عمران شروع عملیات اجرایی با تاخیر مواجه شده که با رفع موانع و تامین اعتبار لازم پیش بینی می‌شود که عملیات اجرایی باند دوم بلوار خلیج فارس ظرف یک هفته آینده آغاز شده و ظرف حداکثر یک ماه عملیات بهسازی و روکش آسفالت کل محور به اتمام برسد.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی شرکت عمران شهر صدرا آسفالت نوسازي شرکت عمران شهر شهر جدید صدرا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۵۳۸۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید مدیرکل حمل و نقل و ترافیک شرکت عمران شهرهای جدید از آزادراه تبریز سهند

تین نیوز

 با حضور مدیرکل حمل و نقل و ترافیک شرکت عمران شهرهای جدید، مکان یابی احداث ۴ مجتمع خدماتی رفاهی در آزادراه تبریز سهند بررسی شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، علی وکیلی مدیرکل حمل و نقل و ترافیک شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید به منظور تسریع در تکمیل نواقص آزادراه تبریز سهند، از محل اجرای ۴ مجتمع خدماتی رفاهی در این مسیر بازدید کرد.

در این بازدید، آخرین وضعیت احداث تاسیسات امداد و نجات واقع در ابتدای آزادراه از سمت تبریز، رمپ و لوپ های ورودی و خروجی پارک علم و فناوری استان واقع در کیلومتر پنج کیلومتر اول آزادراه و محل احداث ۴ مجتمع خدماتی _ رفاهی بررسی شد.

گفتنی است، مجتمع امداد و نجات که در آزادراه در حال احداث بوده، متشکل از ساختمان های پلیس راه، اورژانس، هلال احمر و راهداری خواهد بود که ساختمان پلیس راه و اورژانس در مراحل پایانی بوده و ساختمان راهداری و هلال احمر نیز با پیشرفت ۶۰ درصدی در حال اجرا است.

اسماعیل برزگر، مدیرعامل شرکت احداث نگهداری و بهره برداری از آزاد راه تبریز سهند و داوود یاری رئیس اداره حمل و نقل و ترافیک و مشاور مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید سهند نیز در این بازدید حضور داشتند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • تکمیل پروژه‌های عمران شهری «دیلم » تسریع می‌شود
  • بازآفرینی ۵۰۰۰ مترمربع از میدان ساعت تبریز
  • مسابقه بزرگ کتابخوانی به مناسبت شهادت امام علی (ع) + جوایز ویژه
  • ۱۰۰ هزار واحد مسکونی در بافت‌های فرسوده به بهره‌برداری می‌رسد
  • اجرای ۱۲ طرح زیربنایی و بازآفرینی شهری در استان اردبیل
  • بازدید مدیرکل حمل و نقل و ترافیک شرکت عمران شهرهای جدید از آزادراه تبریز سهند
  • آغاز نوسازی بیش از ۲۶۰ هزار واحد در کشور
  • نوسازی ۲۶۰ هزار واحد مسکونی در کشور آغاز شده است
  • نوسازی ۲۶۰ هزار واحد در کشور آغاز شده است
  • انعقاد تفاهم نامه بازآفرینی پایدار محدوده‌ها و بهسازی و نوسازی بافت تاریخی بیرجند