Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@17:42:26 GMT

اتفاقی جنجالی در لیگ دسته دوم ایران

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۵۳۹۵۴

اتفاقی جنجالی در لیگ دسته دوم ایران

در شرایطی که لیگ دسته دوم فوتبال ایران با حساسیت بالایی در حال پیگیری است، یکی از نکات جالب در آن حضور یک داور بین المللی در پست یکی از باشگاه‌ها به عنوان عضو هیات مدیره است.

به گزارش "ورزش سه"، لیگ دسته دوم در این فصل با هیجان  و حرارت بیشتری دنبال می‌شود و تیم‌های صاحبنامی در سودای حضور در یک دسته بالاتر قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بین یکی از حواشی چند وقت اخیر که با واکنش تند خیلی از تیم‌ها همراه شده، حضور پیام حیدری، داور بین المللی فوتبال ایران در راس پست مدیریتی باشگاه شهرداری همدان است. شهرداری همدان در شرایطی در این فصل در صدر جدول گروه اول رقابت‌های لیگ دسته دوم قرار دارد که بیشتر تیم‌ها در پایان تقابل این نماینده همدان نسبت به تاثیر داوری در بازی اعتراض خود را اعلام کرده‌اند و آن را متاثر از حضور این داور صاحبنام دانسته‌اند.

 

تیم‌ها اعتقاد دارند پیام حیدری شاید از نظر تصمیم‌گیری تاثیری روی داوران نداشته باشد اما حضورش در فدراسیون فوتبال به عنوان یکی از داوران الیت فوتبال ایران، ناخودآگاه جوی را در بازی شکل می‎دهد که باعث تصمیماتی به سود شهرداری همدان می‌شود. مهرداد خادمی، سرمربی علم و ادب تبریز یکی از کسانی بود که بعد از تقابل با این حریف به شدت نسبت به این موضوع واکنش نشان داده است: متاسفانه پیام حیدری داور همدانی لیگ برتری در هیئت مدیره تیم شهرداری همدان است. داوران در همدان تحت تاثیر حضور حیدری قضاوت می کنند. نیمه اول کمک داور به طرز مشکوک تک به تک ما را آفساید اعلام می کند. خطاهای مشابه را برای همدانی ها سوت می زند و برای ما به راحتی از آن عبور می کند. داور علنی ۳ امتیاز بازی را به شهرداری هدیه کرد. واقعا چه کسی پاسخگوست؟

 

 

این اتفاق و واکنش‎ها در دیدارهای دیگر هم شکل گرفته است و بیشتر سرمربیان خواهان این موضوع شدند تا فدراسیون فوتبال نظارت بیشتری در این خصوص داشته باشد و به مساله حضور پیام حیدری و تاثیر داوران از این اتفاق در دیدارهای شهرداری همدان پرداخته شود.

دسته دو کمیته داوران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: دسته دو کمیته داوران شهرداری همدان لیگ دسته دوم پیام حیدری تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۵۳۹۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افشاگری جنجالی خسرو حیدری علیه فتح الله‌زاده

خسرو حیدری درباره شروع مشکلات ساپینتو و فتح‌الله‌زاده گفت: در زمان ساپینتو اگر مشکل مدیریتی نداشتیم هر سه جام را می‌توانستیم بگیریم، مشکلات زیادی داشتیم و چندین ماه بود که بازیکنان پول نگرفته بودند، مدام مدیرعامل عوض می‌کردیم و مدیرعامل ها با ساپینتو مشکل داشتند، زمانی که فتح‌الله‌زاده به تیم اضافه شد و برای بازی سوپرجام آمد همان‌جا با هم به مشکل خوردند. از همان روز اول، یک سری چیزها به ساپینتو گفته بودند و یک‌سری چیزها هم فتح‌الله‌زاده می‌دانست و با هم به مشکل خوردند.

حیدری ادامه داد: در بازی سوپرجام که بازی با نساجی بازی داشتیم، فتح‌الله‌زاده و ساپینتو را آشتی دادم، او به من گفت که اجازه نمی‌دهم ساپینتو روی نیمکت بنشیند و خودت روی نیمکت بشین که به او گفتم حاج آقا عجله نکن! دنبال این بودم تا آنها با یکدیگر رابطه خوبی داشته باشند و در نهایت هم رابطه خوبی پیدا نکردند و فتح‌الله‌زاده از تیم رفت و مدیرعامل جدید آمد.

حیدری درباره مشکلاتی که بابت دفتر کمپ ناصر حجازی اتفاق افتاد گفت: تا روز آخر مشکلات آنها وجود داشت و مشکلات بزرگتر می‌شد، آقای ساپینتو دفتر حاضر در کمپ را می‌خواست که در اختیار او باشد و بازیکنان را برای تماشای فیلم بازی‌ها به آنجا ببرد چون جایی نداشتیم و آقای فتح‌الله‌زاده می‌گفتند این دفتر من است و به او نمی‌دهم.

حیدری درباره مشکلات حجت کریمی با ساپینتو گفت: او می‌خواست قرارداد ساپینتو را تمدید کند و ما شانس قهرمانی در جام‌حذفی را داشتیم، ما بازی‌ای که هفت گل به تراکتور زدیم هواداران توقع داشتند که تمدید شود اما در باشگاه همه دوست داشتند که او برود و دنبال بهانه بودند، مشکلاتی که بین ساپینتو و هواداران پرسپولیس اتفاق افتاد او را روز پنجشنبه محروم کردند و اعلام کردند که 4 ماه محروم شده و باشگاه اعتراضی نکرد و همانجا فهمیدم که می‌خواهند او را کنار بگذارند.

حیدری درباره اخلاقیات ساپینتو گفت: او مربی فنی و خیلی خوبی بود ولی از لحاظ اخلاقی مشکلش این بود که خیلی زود عصبی می‌شد.

 

منبع:ورزش سه 

 

دیگر خبرها

  • افشاگری جنجالی خسرو حیدری علیه فتح الله‌زاده
  • ببینید | افشاگری جنجالی خسرو حیدری علیه فتح‌ الله‌زاده
  • محرومیت بهترین داور زن فوتبال جهان
  • خسرو حیدری ۱۱ بازیکن برتر تاریخ ایران را انتخاب کرد | از فامیل بازی تا حضور عجیب برخی از هم تیمی ها
  • یازده بازیکن برتر تاریخ ایران از نگاه خسرو حیدری
  • دکتر بیژن بازی حساس را درآورد! (عکس)
  • داوران بازی‌های لیگ برتر بر چه اساس انتخاب می‌شوند؟
  • پسر خداداد افشاریان در لیگ یک رکورددار شد!
  • افشاریان دارای بیشترین قضاوت در لیگ دسته اول + جدول
  • فینال جام حذفی هلند: آتش‌سوزی و توقف بازی (عکس)