Web Analytics Made Easy - Statcounter

در حالی که تیم امید استقلال قهرمان شده و جوانان استقلال در کورس قهرمانی است، امروز تیم نوجوانان استقلال هم قهرمان رقابتهای رده سنی نوجوانان اعلام شد تا کارنامه آکادمی باشگاه استقلال درخشان تر شود

به گزارش طرفداری، هرچند احمد مددی چند ماه پیش از این در اقدامی شتابزده، مدیریت آکادمی استقلال را از سعید مراغه چیان، پیشکسوت فوتبال ایران، کاپیتان اسبق استقلال و موسس یکی از قدیمی ترین مدارس فوتبال پایتخت گرفت اما نهالی که سعید مراغه چیان در استقلال کاشت، خیلی زود درختی شد و ثمر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سعید مراغه چیان وقتی مدیر آکادمی باشگاه استقلال شد، قبل از هر چیز شروع به پشتوانه سازی برای این باشگاه کرد. او در اقدامی جالب، علاوه بر تیم های نونهالان، نوجوانان، جوانان و امید دو تیم هم به عنوان نوباوگان و تیم ب جوانان ساخت تا این تیم ها در آینده بازیکن به تیم های اصلی بدهند. مراغه چیان علاوه بر ساختار سازی، هدایت تیم امید استقلال را به آرش برهانی سپرد و برای آن که رابطه تیم امید و تیم اصلی عالی باشد، اصرار کرد آرش همزمان در کادر فنی تیم بزرگسالان بماند. او همچنین از محمود فکری خواست هر هفته نفرات برگزیده امیدها اجازه حضور در تمرین بزرگسالان را داشته باشند تا از لحاظ روحی و انگیزشی شرایط بهتری پیدا کنند.

 مراغه چیان تیم جوانان استقلال را به علی جانملکی سپرد، نوجوانان را به علیرضا اکبرپور که حالا سرمربی ماشین سازی است، نونهالان را به حسین صدر محمدی و دو تیم پشتوانه جوانان (17 ساله ها) و پشتوانه نونهالان (نوباوگان) را هم به ایوب اصغرخانی و صدرمحمدی واگذار کرد.

 حالا جوانان استقلال با جانملکی صدرنشین است، امیدهای استقلال با برهانی قهرمان شدند، نوجوانان استقلال هم که با اکبرپور به نایب قهرمانی رسیده بودند، با اثبات صغرسن تیم کیا، عنوان قهرمانی را به خود اختصاص دادند.

 این افتخارات کنار کارهای بزرگی که مراغه چیان برای آکادمی استقلال کرد، نشان می دهد اگر کار دست فوتبالی ها باشد، نتیجه خوبی به همراه خواهد داشت.

 استقلالی ها حالا که سرمست از توفیق های پیاپی در فوتبال پایه هستند، سعید مراغه چیان را فراموش نکنند.

 کاپیتان دهه 60 استقلال، هافبکی که قبل از انقلاب پیراهن تاج را می پوشید و بعد از انقلاب پیراهن آبی استقلال را به تن داشت و غیر از دو سال بازی در دارایی، در تمام سال های فوتبالش استقلالی بود، در موفقیت های تیم های پایه مجموعه آبی سهم دارد. شاید خودش درباره این سهم حرفی نزند اما انصاف حکم می کند استقلال قدرشناس او باشد.

 به گفته آنهایی که از نزدیک در جریان اختلاف مددی و مراغه چیان بودند، تنش بین آنها از جایی شروع شد که احمد مددی مربیانی را برای فعالیت در آکادمی استقلال به مراغه چیان معرفی کرد و رییس وقت آکادمی نپذیرفت. مراغه چیان اعتقاد داشت مدیرعامل باشگاه نمی تواند در محدوده انتخاب های فنی او دخل و تصرف داشته باشد و پای این عقیده آنقدر ایستاد تا مددی صندلی او را به ناصر فریاد شیران داد. حتی این اختلاف هم نباید باعث شود باشگاه استقلال قدردانی از مراغه چیان را پشت گوش بیاندازد.

 

 

اخبار داغ 

حمله 8 تبهکار به 4 زن در کرج / مادر خانواده به قتل رسید + فیلم چهره باز متهمان برترین های قرن با رضا نوروزی: با کمک پدرم انتخاب کردم؛ دایی و روشن مهاجمان تیمم هستند حمله علی کریمی به ستاد ملی کرونا: واکسن پیشکش خودتان! نظرسنجی: نظر شما درباره سوپر لیگ اروپا چیست؟ فلورنتینو پرز: دهان من را باز نکنید، یوفا در طول تاریخ چهره خوبی نداشته است؛ مالک مارکا، رئیس باشگاه تورینو است یورگن کلوپ: من و بازیکنانم هیچ نقشی در این جریان نداریم؛ حرف ما چیزی را عوض نمی کند

منبع: طرفداری

کلیدواژه: سعید مراغه چیان جوانان استقلال تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۵۴۹۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاپیتان استقلال: می خواستم از تنش جلوگیری کنم، از رفتارم سوءبرداشت شد

 کاپیتان تیم فوتبال استقلال تأکید کرد، هر اقدامی که در اراک انجام داده فقط در راستای حفظ آرامش و جلوگیری از تنش بوده است.

به گزارش رسانه رسمی باشگاه استقلال، احضار سید حسین حسینی به کمیته انضباطی واکنش کاپیتان آبی‌پوشان را به همراه داشت.

سیدحسین حسینی در مورد اتفاقات رخ داده در بازی آلومینیوم اراک - استقلال، اظهار داشت: اتفاق غیرمتعارف و غیرمنتظره‌ای که در اراک رخ داد، چیزی نبود که ما تجربه مواجهه با آن را داشته باشیم. یک لحظه دیدم یک بانوی هوادار کنار زمین می‌دود و مأموران حراست ورزشگاه به سمت او می‌روند، احساس کردم به‌عنوان کاپیتان استقلال وظیفه دارم مانع تنش شوم. به هر حال ما فقط کارمان فوتبال بازی کردن نیست و مسئولیت‌های اجتماعی هم داریم. من خودم را در قبال هوادار مسئول می‌دانم. آن لحظه بهترین تصمیم این بود که برای حفظ آرامش و جلوگیری از تنش به سمت آن هوادار و مأموران حراست بروم و تلاش کنم ماجرا ختم به خیر شود.

دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال در ادامه افزود: قطعاً اگر به جای آن خانم، یک هوادار مرد استقلال هم در صحنه بود، همین کار را می‌کردم. رفتار جیمی‌جامپ‌ها را به هیچ وجه تأیید نمی‌کنم، ولی خودم را در قبال هوادار استقلال مسئول می‌دانم. آن لحظه هم قصد دخالت در کار مأموران را نداشتم و فقط می‌خواستم از ایجاد تنش جلوگیری کنم.

وی با اشاره به هدف خود و تابعیت از قانون، تصریح کرد: در تمام این سال‌ها که به شکل حرفه‌ای فوتبال بازی کردم، تابع قوانین کشور بودم و هستم و اعتقاد دارم فوتبالیست‌ها به این دلیل که در کانون توجه قرار دارند باید بیشتر از دیگران قانون را رعایت کنند و هیچ‌کس هنجارشکنی و بی‌قانونی از من ندیده است. در این ماجرا هم احساس می‌کنم سوءبرداشت شده است. حقیقتش چون نیتم فقط حفظ آرامش و جلوگیری از تنش بود، از حکم کمیته انضباطی و جریمه سنگین مالی جا خوردم. بعد از بازی مقابل شمس آذر هم منظورم این بود که عیبی ندارد اگر به خاطر هواداران استقلال جریمه شوم و به هیچ وجه قصدم این نبود که به حکم کمیته انضباطی اهانت کنم.

کاپیتان تیم فوتبال استقلال در پایان گفت: اگر از حرف من سوءبرداشت شده لازم می‌دانم توضیح بدهم و خیلی شفاف بگویم؛ نه با رفتارم در اراک و نه با حرف‌هایم در میکسدزون ورزشگاه آزادی قصد دخالت در کار مأموران نیروی انتظامی یا اعتراض به قانون را نداشتم و فقط می‌خواستم از تنش جلوگیری کنم. اگر کاری کردم و حرفی زدم فقط هدفم حمایت از هواداران استقلال بود. هیچ وقت در کار مأموران که برای حفظ نظم و امنیت به ورزشگاه می‌آیند دخالت نکردم و نمی‌کنم و در اراک هم هدفم حفظ آرامش و جلوگیری از تنش بود. الان هم فقط به بازی‌های استقلال فکر می‌کنم. ما شش فینال تا قهرمانی در پیش داریم و اصلاً دوست ندارم تمرکزم را روی مسائل دیگر بگذارم. مطمئناً از امروز برای هدف‌مان تلاش مضاعف خواهیم کرد تا هواداران را خوشحال کنیم.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: محرومیت حسینی و جریمه نقدی برای مرادمند و استقلال پایان پرونده کاپیتان استقلال با تذکر؛ حسینی محروم نمی شود

دیگر خبرها

  • برهانی جانشین حاجیلو می‌شود؟!
  • برهانی در آستانه ریاست دوباره آکادمی استقلال
  • یک استقلالی آب پاکی را روی دست خطیر ریخت | افسوس برای جدایی هایی که نزدیک است
  • کاپیتان استقلال محروم شد
  • آخرین جزئیات روند صدور مجوز حرفه‌ای استقلال
  • روانخواه پیشنهاد استقلال را تایید کرد
  • کاپیتان استقلال به کمیته انضباطی فراخوانده شد
  • کاپیتان استقلال: می خواستم از تنش جلوگیری کنم، از رفتارم سوءبرداشت شد
  • دروازه‌بان استقلال: هدفم از آن اقدام جلوگیری از تنش بود
  • دروازه‌بان استقلال دختر جیمی‌جامپ را بغل کرد اما پسر هوادار را هل داد | ماجرای آغوش مهربانی بازیکنی که وظیفه دروازه‌بانی را فراموش کرد