Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-20@05:56:38 GMT

کرایه تاکسی در بندرعباس ۲۵درصد افزایش یافت

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۵۵۲۴۸

کرایه تاکسی در بندرعباس ۲۵درصد افزایش یافت

هرمزگان-رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بندرعباس از تایید افزایش ۲۵ درصدی نرخ کرایه تاکسی در فرمانداری خبر داد.

به گزارش قدس آنلاین،حسین اخلاقی ظهر امروز (۳۱ فروردین ماه) در جمع خبرنگاران، با اعلام این خبر افزایش ۲۵ درصدی نرخ کرایه تاکسی در فرمانداری، اظهار کرد: افزایش نرخ کرایه تاکسی ها، پیش از این در جلسه شورای اسلامی شهر به تصویب رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: برچسب‌های نرخ کرایه نیز طی چند روز آینده در تمامی تاکسی‌های سطح شهر،جهت اطلاع مسافران نصب می‌شود.

وی،ضمن اشاره به کاهش در آمد تاکسیرانان با توجه به شیوع بیماری کرونا، تصریح کرد: مسافران نرخ کرایه خود را براساس تعرفه ای که بین رانندگان توزیع شده باید پرداخت کنند و رانندگان نیز حق دریافت کرایه مازاد ندارند.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: بندرعباس کرایه تاکسی کرایه تاکسی نرخ کرایه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۵۵۲۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش نرخ کرایه تاکسی، مترو و اتوبوس از امروز

آفتاب‌‌نیوز :

از امروز یک اردیبهشت ۱۴۰۳، بر اساس مصوبه شورای اسلامی شهر تهران و با تایید فرمانداری، ۲۸ درصد قیمت بلیت مترو، ۲۶ درصد نرخ بلیت اتوبوس و ۴۵ درصد کرایه تاکسی افزایش می‌یابد.

شورای شهر تهران هر ساله نرخ کرایه حمل ونقل عمومی را بر اساس نرخ تورم و بررسی شرایط افزایش می‌دهد. در سال جاری حقوق کارگران حدود ۳۵ درصد رشد کرد و شورا هم «نرخ بلیت تک سفره مترو را از ۳۳۰۰ تومان به ۴۳۰۰ تومان رساند» و نرخ خطوط حومه برای «پرند و هشتگرد نیز افزایش ۳۰ درصدی یافت.» همچنین نرخ کرایه اتوبوس تندرو ۲۱ درصد و اتوبوس عادی ۳۰ درصد نسبت به سال ۱۴۰۲ افزایش یافت.

کرایه تاکسی رشد قابل توجهی یافت (۴۵ درصد) و به گفته مدیران شهری در این زمینه دو متغییر شیب معابر و ضریب اوج ترافیک در نظر گرفته شده است.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • افزایش کرایه‌های حمل و نقل عمومی از امروز
  • افزایش کرایه‌های حمل و نقل عمومی پایتخت از امروز/ نرخ جدید چقدر است؟
  • افزایش نرخ کرایه تاکسی، مترو و اتوبوس از امروز
  • نرخ کرایه تاکسی‌ها تا پیش از اردیبهشت‌ماه تغییر نمی‌کند
  • افزایش حداکثر ۴۵ درصدی نرخ تاکسی در تهران/ شهروندان آنلاین پرداخت کنند
  • نرخ جدید کرایه تاکسی در خرم‌آباد روی میز فرمانداری
  • حمل و نقل عمومی از شنبه گران می شود | افزایش ۱۶ درصدی نرخ ورودیه مترو
  • گران شدن کرایه های مترو ، اتوبوس و تاکسی از شنبه
  • افزایش ۱۶ تا ۴۵ درصدی کرایه های مترو، اتوبوس و تاکسی ها از شنبه
  • افزایش ۱۶ تا ۴۵ درصدی کرایه‌های مترو، اتوبوس و تاکسی‌ها از شنبه