Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-16@10:39:14 GMT

دستور یحیی گل محمدی به بازیکنان پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۵۵۲۷۰

دستور یحیی گل محمدی به بازیکنان پرسپولیس

یحیی گل محمدی پیش از آغاز دیدار تیمش برابر گوای هند به شاگردانش دستور داد در همان نیمه اول به تیم میزبان گل بزنند و کار را تمام کنند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سرمربی پرسپولیس در نشست خبری پیش از این دیدار نیز گفته بود:

دو بازی که از بازیکنان تیم گوادیدم نشان داد که تیمی کاملا منظم، تاکتیکی و با دوندگی بالا هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سورپرایز لیگ قهرمانان آسیا همین تیم هستند. آنها از لحاظ روحی و تاکتیکی به مرحله خیلی خوبی رسیدند. دو تساوی که گرفتند شانسی نبوده است و بر اساس لیاقت و شایستگی خود به آن رسیدند. بازی راحتی نخواهیم داشت. باید تمرکز داشته باشیم. گوا در انتقال توپ به خط حمله خیلی خطرناک است.

 

مطمئن هستم موقعیت گل جلوی گوا خواهیم داشت. البته این موقعیت ها سخت  به دست می آید و باید استفاده خوب از آنها کنیم. تمرینات گلزنی داشتیم و دروازه بان گوا یکی از بهترین های آنهاست و ستاره بود. چیزی که مهم است داشتن تمرکز در زدن ضربات آخر است. اگر دقت داشته باشیم به گل برسیم. امیدوارم بتوانیم از موقعیت های خودمان خوب استفاده کنیم. لازم است از فضای عمق و کناره های زمین گوا با پاس های کوتاه استفاده کنیم. فکر می کنم رقابت خیلی خوبی بین مهاجمان پرسپولیس و دفاع گوا خواهیم دید.

یحیی گل محمدی به خوبی تیم هندی را آنالیز کرده و می دانست اگر کار به نیمه دوم بکشد برابر خط دفاعی مستحکم تیم گوا و دروازه بان سرپنجه این تیم شرایط سختی خواهد داشت.

برهمین اساس از بازیکنان خودش خواست در همان نیمه اول بازی دروازه حریف را باز کرده و به قول معروف بار خود را ببندند.

سرمربی پرسپولیس این نکته را بیشتر به هافبک ها و مهاجمان تیمش یادآوری کرد که ” هر چه از زمان بازی با گوا بگذرد، گل زدن به این تیم سخت کوش و دفاعی دشوار تر می شود و…”

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: گوا گوا هند یحیی گل محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۵۵۲۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهترین سناریو برای چهره برزیلی پرسپولیس

همشهری‌آنلاین - بهروز رسایلی

دیدار دشوار با ملوان که با برتری یک بر صفر پرسپولیس به پایان رسید، نهمین حضور اوسمار ویرا روی نیمکت سرخپوشان بود؛ مردی که ناگهان موفق شد تصورات را در مورد خودش تغییر بدهد و مورد اقبال بخشی از هواداران و کارشناسان قرار بگیرد. روز اولی که اوسمار برای جانشینی یحیی گل‌محمدی انتخاب شد، صدایی غیراز اعتراض از اردوگاه سرخ‌ها به گوش نمی‌رسید، اما حالا شرایط به کلی فرق کرده است. کسب نتایج مطلوب، قرار گرفتن در کورس قهرمانی و ارائه نمایش قابل‌قبول در اغلب مسابقات باعث شده خوش‌بینی‌های فزاینده‌ای در مورد این مربی برزیلی شکل بگیرد. آیا مسیر رویایی او به قهرمانی دور از انتظار با پرسپولیس در پایان همین فصل ختم خواهد شد؟ البته که فتح جام از سوی سرخ‌ها چندان شگفت‌انگیز نیست، اما اینکه آنها با یک مربی گمنام موفق به انجام این مهم شوند، اتفاق بسیار خاصی خواهد بود.

میانگین حیرت‌انگیز

مثل همیشه تکرار می‌کنیم که هنوز هم برای اظهارنظر در مورد کیفیت و آینده اوسمار زود است، اما به هر حال حد نصابی که او تا اینجا از خودش به جا گذاشته واقعا چشمگیر بوده. سرمربی پرسپولیس طی ۹‌مسابقه، موفق شده ۷‌برد به‌دست بیاورد و البته یک مساوی با استقلال در دربی تهران و یک شکست نه‌چندان عادلانه برابر آلومینیوم اراک هم در کارنامه او به ثبت رسیده است. این یعنی ۲۲‌امتیاز از ۹‌بازی که معدل درخور توجه ۲.۴۴را نشان می‌دهد. شاید اگر علیرضا بیرانوند در اراک آن گل ۴۰‌متری عجیب و غریب را نمی‌خورد، هم آمار اوسمار بهتر می‌بود و هم پرسپولیس فاصله کمتری تا جام قهرمانی حس می‌کرد، اما همین حالا هم قرمزها با ۴۹‌امتیاز، فقط یک امتیاز کمتر از استقلال صدرنشین دارند و برای لمس جام تلاش می‌کنند.

یک امتیاز جلوتر از یحیی

اگر بازی حذفی با نفت‌وگاز گچساران را کنار بگذاریم، اوسمار در ۸‌مسابقه آغازین دور برگشت موفق به کسب ۱۹‌امتیاز شده است. این اتفاق در حالی رخ داده که یحیی گل‌محمدی به‌عنوان سرمربی پرسپولیس در دور رفت، از همین ۸‌بازی، ۱۸‌امتیاز کسب کرده بود. همین یک امتیاز برتری، پرسپولیس را در جدول به استقلال نزدیک‌تر کرده است. قرمزها با یحیی در این ۸‌بازی، ۱۰‌گل زده بودند، اما با ویرا در دور برگشت ۱۱‌بار موفق به گشودن دروازه رقبا شدند. یکی از بدترین نتایج گل‌محمدی در نیم‌فصل اول تساوی خانگی برابر صنعت نفت ۱۰‌نفره بود؛ درصورتی که تیم اوسمار روز پنجشنبه موفق به کسب برد برابر همین تیم در آبادان شود، برتری‌اش نسبت به بیلان یحیی را به ۴‌امتیاز افزایش خواهد داد و تازه ممکن است هفته را با صدرنشینی به پایان ببرد.

رویای شیرین قهرمانی

بهترین سناریو برای اوسمار هم قهرمانی با پرسپولیس در همین فصل است. کسب چنین عنوانی بعد از این همه کل‌کل با استقلال جواد نکونام و تحولاتی که کادرفنی سرخپوشان داشت، به‌شدت برای هواداران شیرین خواهد بود. این موفقیت احتمالی در ضمن می‌تواند ژانر حرفه‌ای اوسمار را هم تغییر بدهد و کلا او را وارد یک فضا و بازار دیگر کند. آیا نکو و شاگردان جنگجویش این اجازه را به اوسمار خواهند داد؟

کد خبر 844515 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها ویژه ورزشی لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • ماموریتی بزرگ در پرسپولیس که یحیی از پس آن بر نیامد اما اوسمار انجام داد
  • پرسپولیس با اوسمار، یک امتیاز جلوتر از تیم یحیی!
  • بهترین سناریو برای چهره برزیلی پرسپولیس
  • اوسمار از یحیی جلو زد/ در پرسپولیس کسی دلتنگ گل‌محمدی نیست!
  • اوسمار از فرمول یحیی استفاده کرد/ درخشش ستاره پرسپولیس در پست جدید
  • صبر یحیی لبریز شد؛ احتمال شکایت مربی محبوب از پرسپولیس
  • اظهارات تند یحیی گل‌محمدی علیه مسئولان پرسپولیس
  • صبر یحیی لبریز شد؛ پرسپولیس کاری می کند که کار به شکایت بکشد
  • انتقاد تند یحیی گل‌محمدی از مدیران پرسپولیس
  • مربی برزیلی پرسپولیس از گل محمدی جلو زد