Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئال مادرید برای بازی در مقابل کادیز، لوکا مودریچ و تونی کروس را در اختیار ندارد.

رئال مادرید برای بازی مقابل کادیز در لالیگا شش غایب دارد.

به گزارش طرفداری و با اعلام باشگاه رئال مادرید، زین الدین زیدان لیست بازیکنان خود برای بازی مقابل کادیز در لالیگا را اعلام کرد. دنی کارواخال و رافائل واران پس از مدتی دوری از میادین به لیست رئال مادرید برگشته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تونی کروس، لوکا مودریچ، سرخیو راموس، ادن هازارد، فرلان مندی و لوکاس وازکز مصدومان رئال مادرید هستند که قادر به همراهی این تیم مقابل کادیز نیستند.

لیست رئال مادرید برای بازی با کادیز

 

اخبار داغ 

حمله 8 تبهکار به 4 زن در کرج / مادر خانواده به قتل رسید + فیلم چهره باز متهمان برترین های قرن با رضا نوروزی: با کمک پدرم انتخاب کردم؛ دایی و روشن مهاجمان تیمم هستند حمله علی کریمی به ستاد ملی کرونا: واکسن پیشکش خودتان! نظرسنجی: نظر شما درباره سوپر لیگ اروپا چیست؟ فلورنتینو پرز: دهان من را باز نکنید، یوفا در طول تاریخ چهره خوبی نداشته است؛ مالک مارکا، رئیس باشگاه تورینو است یورگن کلوپ: من و بازیکنانم هیچ نقشی در این جریان نداریم؛ حرف ما چیزی را عوض نمی کند

منبع: طرفداری

کلیدواژه: رئال مادرید برای بازی مقابل کادیز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۵۵۳۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آنچلوتی: 5 مدافع مقابل منچسترسیتی؟ لازم باشد با 7 نفر و 2 دروازه‌بان دفاع می‌کنیم!

سبک بازی لوس‌بلانکوس در جریان پیروزی مقابل منچسترسیتی در اتحاد بسیار مورد بحث قرار گرفته‌است.

طرفداری | کارلو آنچلوتی در دفاع کردن با حداکثر نفرات هیچ ایرادی نمی‌بیند.

تیم‌های رئال مادرید و بارسلونا از ساعاتی دیگر در ال‌کلاسیکوی برگشت لالیگا به مصاف هم می‌روند. جدالی که می‌تواند سرنوشت قهرمان لالیگا را تا حد بسیار زیادی مشخص کند. اگر رئال به پیروزی برسد، با توجه به فاصله 11 امتیازی دو تیم می‌توان جام لالیگا را به نام رئال مادرید زد و در صورتی که بارسا در خانه رقیب سنتی پیروز شود، آن‌وقت هفته‌های باقی مانده با حساسیت بیش‌تری دنبال خواهد شد.

به تازگی قسمت جالبی از نشست خبری کارلو آنچلوتی، پیرامون سبک بازی رئال مادرید در جریان پیروزی دراماتیک مقابل منچسترسیتی در دیدار برگشت یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا منتشر شده‌است. از نظر آنچلوتی، دفاع حداکثری مقابل حریفی که سراپا حمله‌است، نه‌تنها ایرادی ندارد، بلکه رئال مادرید در صورت لزوم در مسابقات مهم بعدی باز هم این استراتژی را در زمین پیاده خواهد کرد.

ما دیدیم که شما مقابل منچسترسیتی از سیستم دفاعی ۵ نفره استفاده کردید. آیا ممکنه دوباره شاهد این سیستم باشیم؟

بله. زمانی که ۵ دقیقه به پایان بازی مانده و نیاز به دفاع از نتیجه دارید، می‌توانیم با ۵، ۶ یا حتی ۷ نفر دفاع کنیم. اگر امکانش باشد حتی با ۲ دروازه‌بان هم بازی می‌کنیم! (می‌خندد).

 

آنچلوتی: انتقادها پس از بازی با منچسترسیتی؟ هواداران رئال مادرید ناراحت نبودند 

از دست ندهید ????????????????????????

چرا دیوید تیلور باخت؟  خداحافظی دیوید تیلور از کشتی و ورود به MMA پیش‌بینی سیمپسون‌ها؛ رونالدو در فینال جام جهانی 2026 فان؛ اگر شغل نیکولا جکسون رانندگی بود!

دیگر خبرها

  • مودریچ یک فصل دیگر در رئال مادرید می ماند
  • مودریچ یک فصل دیگر در رئال مادرید می‌ماند
  • درخواست هواداران رئال مادرید از مودریچ: لوکا، بمان!
  • چهره خندان بازیکنان رئال مادرید هنگام ترک زمین پس از برد مقابل بارسلونا / فیلم
  • باخت‌های پیاپی مقابل رئال مادرید، هواداران بارسلونا را دلتنگ پپ گواردیولا کرد! / عکس
  • آنچلوتی: اعتراض ژاوی به داوری؟ حرفی ندارم؛ وازکز در کنار کارواخال از بهترین‌های دنیاست
  • رئال مادرید ۲ - بارسلونا ۲ / گزارش لحظه به لحظه
  • آنچلوتی: 5 مدافع مقابل منچسترسیتی؟ لازم باشد با 7 نفر و 2 دروازه‌بان دفاع می‌کنیم!
  • رونمایی از لیست رئال مادرید برای بازی حساس با بارسلونا / عکس
  • ژاوی: رئال مادرید دو بار بهترین تیم دنیا را حذف کرده و این شانسی نیست