Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@04:25:20 GMT

سرپرست فرمانداری: بهبود آب شرب مطالبه مردم اردکان است

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۵۵۴۷۷

سرپرست فرمانداری: بهبود آب شرب مطالبه مردم اردکان است

به گزارش ایرنا، «مصطفی پوردهقان اردکان» روز سه شنبه  در نشست معارفه رییس جدید امور آب‌ و فاضلاب(آبفا) شهرستان، رضایتمندی شهروندان را از جمله مؤلفه‌های اصلی در انتخاب مدیران دانست و بر لزوم تعامل با مردم به ‌خصوص در شرایط فعلی اقتصادی تأکید کرد.

وی با قددارنی از تلاش‌های داود مخلصی در امور آبفا اردکان اضافه کرد: این نهاد با توجه به شرایط اقلیمی شهرستان، نقشی تأثیرگذار و مهمی دارد و توزیع پایدار آب با کیفیت از رسالت‌های ذاتی آن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسوول همچنین با اشاره به ادغام امور آب ‌و فاضلاب شهری و روستایی، از محمد مروتی خواست تداوم رویکرد اخلاق‌مدارانه و مدیریت جهادی سرلوحه کار این اداره مهم باشد.

پوردهقان‌ با تشریح فقر شدید کمی و کیفی آب در اردکان، بر لزوم برنامه‌ریزی درخصوص تأمین آب در تابستان تأکید کرد و گفت: توسعه شبکه آب‌رسانی و شیرهای برداشت آب شیرین از هم‌اکنون در دستورکار امور آبفا قرار گیرد.

وی با اشاره به گلایه‌مندی برخی مردم از محل فعلی ساختمان این اداره، تسریع در انتقال مجدد به مرکز شهر برای کسب رضایتمندی شهروندان را یادآور شد.

 وی با تجلیل از تلاش داود مخلصی ، محمد مروتی را به‌عنوان رییس جدید امور آب‌ و فاضلاب شهرستان اردکان معرفی کرد.

شهرستان ۱۱۸ هزار نفری اردکان که مرکز آن در ۶۰ کیلومتری شمال غربی شهر یزد قرار دارد، متشکل از شهرهای عقدا، خرانق،  احمدآباد و اردکان است.

برچسب‌ها آب و فاضلاب یزد اردکان بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آب و فاضلاب یزد اردکان آب و فاضلاب یزد اردکان بهداشت و سلامت اخبار کنکور امور آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۵۵۴۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست فرمانداری مهریز معرفی شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، در این مراسم از زحمات محمد دهقان بنادکی تقدیر و احمد آخوندی ابراهیم آباد به عنوان سرپرست فرمانداری مهریز معرفی شد.

سرپرست فرمانداری مهریز در این مراسم تکمیل طرح‌های نیمه تمام را از اولویت برنامه‌های خود دانست و گفت: شهرستان مهریز درای پتانسیل و ظرفیت‌های خوبی است و با توجه به نزدیکی به مرکز استان برنامه‌های متعددی در راستای یزد نوین برای مهریز در نظر گرفته شده است.

احمد آخوندی افزود: امیدواریم با وحدت و همدلی و همراهی مردم و کمک مسئولان، طرح‌های نیمه تمام تکمیل و به بهره برداری برسد.

علی اکبر عزیزی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد هم از جابجایی و تغییر برخی مدیران و مسوولان استان خبر داد و تصریح کرد: در همه حوزه‌ها و ادارات کل و فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها احتمال تغییر وجود دارد، همانگونه که تغییرات تاکنون حاصل شده است.

دیگر خبرها

  • بررسی روند عملیات اجرایی و میزان پیشرفت پروژه‌های امور آب و فاضلاب سلماس
  • امدادرسانی آب و فاضلاب استان بوشهر به سیل زدگان سیستان و بلوچستان
  • سرپرست فرمانداری مهریز معرفی شد
  • مراسم معارفه سرپرست فرمانداری کاشان برگزار شد
  • احداث آرامستان مطالبه مردم شهریار
  • کیفیت نان مورد نیاز مردم تویسرکان باید افزایش یابد
  • تشکیل جلسه بررسی روند نگهداری از تاسیسات آب و فاضلاب در شهرستان ارومیه
  • معرفی سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان میناب
  • «محمدی» سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان کاشان شد
  • فرمانداری نائین به فرمانداری ویژه ارتقا یافت