Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@15:25:59 GMT

پوتین برنامه‌ای برای دیدار با مقامات دولت جمهوری چک ندارد

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۵۵۴۷۸

پوتین برنامه‌ای برای دیدار با مقامات دولت جمهوری چک ندارد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از تاس، سخنگوی کاخ کرملین اعلام کرد که رئیس جمهور روسیه هیچ برنامه‌ای برای دیدار با مقامات دولت جمهوری چک در خصوص تنش‌های اخیر به وجود آمده میان دو کشور ندارد.

بر اساس این گزارش، «دیمیتری پسکوف» در این خصوص گفت: ما قطعاً اقدامات پراگ را غیر موجه و برای روابط دو کشور مضر می‌دانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما معتقدیم که این نوع سیاست فاقد عقل سلیم است. به نظر می‌رسد این (اقدامات) تلاشی برای کپی برداری از برادر بزرگترشان در آن سوی آب‌ها در راستای انجام اقدامات غیر قابل پیش بینی و پرخاشگرانه آنها علیه مسکو است.

وی همچنین در ادامه سخنان خود، اتهامات پراگ علیه مسکو را بی پایه و اساس خوانده و گفت که ماجرای ادعای جمهوری چک در خصوص دست داشتن دو شهرند روسیه در تلاش برای بمب‌گذاری سال ۲۰۱۴ در این کشور در دست بررسی است.

لازم به ذکر است دولت چک به تازگی و بر اساس اتهامات مطرح شده مذکور خود علیه مسکو، ۱۸ تن از کارکنان سفارت روسیه در پراگ را اخراج کرد؛ اقدامی که منجر به برانگیخته شدن خشم مسکو و فرا خواندن سفیر جمهوری چک به وزارت خارجه روسیه شد.

کد خبر 5194081

منبع: مهر

کلیدواژه: جمهوری چک دیمیتری پسکوف ولادیمیر پوتین ایالات متحده امریکا عراق روسیه ایران فلسطین رژیم صهیونیستی عربستان سعودی برجام افغانستان سوریه لبنان اوکراین کمیسیون ویژه برجام جو بایدن جمهوری چک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۵۵۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخست وزیر انگلیس: پیروزی پوتین امنیت تمام اروپا را تهدید خواهد کرد

نخست وزیر انگلیس با حمایت از ادامه جنگ در اوکراین مدعی شد: پیروزی «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه در اوکراین امنیت تمام اروپا را تهدید خواهد کرد و باید از آن جلوگیری کرد.

به گزارش مهر به نقل از رویترز، نخست وزیر انگلیس از افزایش بودجه نظامی این کشور در بحبوحه جنگ اوکراین خبر داد.

«ریشی سوناک» نخست وزیر انگلیس روز سه شنبه اعلام کرد که دولت لندن در نظر دارد در بلندمدت ۱۰ میلیارد پوند برای حمایت از صنایع دفاعی این کشور هزینه کند.

نخست وزیر انگلیس در ادامه با حمایت از ادامه جنگ در اوکراین مدعی شد: پیروزی «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه در اوکراین امنیت تمام اروپا را تهدید خواهد کرد و باید از آن جلوگیری کرد.

براساس بیانیه دفتر نخست وزیری انگلیس، این کشور در نظر دارد تا بسته ۶۱۷ میلیون دلاری جدیدی را به اوکراین اختصاص دهد. این بسته شامل بیش از ۴۰۰ دستگاه خودرو، ۶۰ قایق و تعدادی موشک دوربرد «سایه طوفان» که شمار دقیق آن اعلام نشده است، می‌شود.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: روسیه توافق‌نامه‌های مالیاتی با «کشورهای غیردوست» را لغو کرد پوتین: برای آزادی کل جهان می جنگیم

دیگر خبرها

  • نخست وزیر انگلیس: پیروزی پوتین امنیت تمام اروپا را تهدید خواهد کرد
  • روز تحلیف پوتین مشخص شد
  • دیدار «پوتین» و «علی اف» در مسکو
  • «الهام علی‌اف» وارد مسکو شد
  • حمله به پایگاه راداری استراتژیک روسیه؛ کی‌یف از خط قرمز هسته‌ای مسکو عبور کرد؟
  • چرا جنگ آینده می‌تواند میان روسیه و چین باشد؟
  • خشم روسیه از کمک گزاف آمریکا به اوکراین
  • روسیه تسهیل تجارت غلات در گروه بریکس را کلید زد
  • مسکو: جنگ ترکیبی با روسیه به قیمت تحقیر آمریکا تمام می‌شود
  • رسانه عبری: تل‌آویو نگران گام بعدی مسکو است