Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبدالرضا مصری بعد از ظهر امروز در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با تلاش مجلس شورای اسلامی و با همکاری دولت، مستمری افراد زیر پوشش سازمان بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) حدود ۶۵ درصد در سال ۱۴۰۰ افزایش یافت.

وی با بیان اینکه در گذشته مستمری این افراد در ۲ مرحله پرداخت می‌شد، افزود: خوشبختانه در سال جاری این مشکل برطرف شده و پرداخت مستمری‌ها تجمیع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه تصریح کرد: از این پس مستمری‌های ۲ نفره ۵۰۰ هزار تومان، سه نفره ۷۰۰ هزار تومان، چهار نفره ۹۰۰ هزار تومان خواهد بود، که به معنای افزایش حدود ۶۵ درصدی تمامی مستمری‌ها است.

مصری با بیان اینکه به ازای هر نفر حداقل ۵۰ هزار تومان افزایش مستمری صورت گرفته است، گفت: از این پس تبصره ۱۴ وجود نداشته و بر اساس مبالغ عنوان شده مستمری‌ها پرداخت می‌شود.

وی با اشاره به حقوق رزمندگان معسر بیان کرد: حقوق این افراد در سال جاری از فروردین ماه سال جاری ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان بوده که به صورت علی‌الحساب یک میلیون و ۲۵۰ هزار تومان حقوق فروردین پرداخت شده است.

عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه ادامه داد: مابقی حقوق فروردین با حقوق اردیبهشت و یا اواسط اردیبهشت ماه پرداخت خواهد شد.

کد خبر 5194039

منبع: مهر

کلیدواژه: کرمانشاه مجلس شورای اسلامی کمیته امداد امام خمینی سازمان بهزیستی پرداخت مستمری حقوق عبدالرضا مصری کمیته امداد امام خمینی ره بهزیستی ویروس کرونا شیوع کرونا آمار کرونا کرمانشاه بوشهر زلزله گناوه روز ارتش واکسن کرونا ارتش جمهوری اسلامی ایران ماه مبارك رمضان ماه رمضان ۱۴۰۰ محدودیت های کرونایی زمین لرزه هزار تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۵۵۶۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واگذاری ۶۴۵ اشتراک رایگان گاز در استان چهارمحال‌ و بختیاری

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ازچهارمحال وبختیاری ، جهانبخش سلیمیان مدیرعامل شرکت گاز استان گفت: در راستای مسئولیت‌های اجتماعی و به‌منظور کمک به بخش محروم جامعه و سایر اماکن واجد شرایط در سال گذشته، تعداد ۶۴۵ اشتراک رایگان به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره)، سازمان بهزیستی و ایثارگران و اماکن واجد شرایط واگذار شد.

وی افزود: از این تعداد ۴۵۱ مورد به مددجویان کمیته امداد، ۱۱۱ مورد به مددجویان بهزیستی، ۲۹ مورد به خانواده شهدا، ۳۲ مورد به جانبازان و ۲۲ مورد نیز به سایر واجدین شرایط واگذار شده است.

سلیمیان با اشاره به اینکه متقاضیان واجد شرایط دریافت اشتراک رایگان گاز فقط برای یک‌بار از پرداخت حق انشعاب معاف هستند، تصریح کرد: متقاضیان مشمول می‌توانند با دریافت معرفی‌نامه از دستگاه متولی و ارائه آن در زمان اشتراک‌پذیری از این امتیاز قانونی برخوردار شوند.

وی تأکید کرد: بر اساس بند (د) ماده ۳۹ قانون بودجه سال ۹۲، افراد تحت پوشش سازمان‌ها و نهادهای حمایتی مانند کمیته امداد امام خمینی (ره)، سازمان بهزیستی و خانواده ایثارگران (جانبازان بالای ۲۵ درصد و خانواده شهدا) با ظرفیت مصرفی ۶ مترمکعبی می‌توانند از اشتراک رایگان شرکت گاز بهره‌مند شوند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1895845

دیگر خبرها

  • پرداخت بیش از ۹۹۲ میلیارد تومان کمک معیشتی به مددجویان گلستانی در سال ۱۴۰۲
  • ارائه تسهیلات اشتغال به مددجویان اردستانی
  • پرداخت ۹۹۲ میلیارد کمک معیشت به مددجویان گلستانی
  • خدمت رفاهی جدید برای مستمری بگیران کمیته امداد + جزئیات
  • واگذاری ۶۴۵ اشتراک رایگان گاز در استان چهارمحال‌ و بختیاری
  • پردا خت ۹۹۲ میلیارد و ۹۲۵ میلیون تومان کمک معیشت به مددجویان گلستانی در سال ۱۴۰۲
  • ۷۵۰ هزار میلیارد تومان یارانه به طور مستقیم به مردم پرداخت می‌شود
  • افزایش ۳۰درصدی مستمری مددجویان بهزیستی خراسان رضوی
  • واگذاری ۷۸۰ انشعاب گاز رایگان به جامعه هدف کمیته امداد و بهزیستی
  • افزایش ۴۴ درصدی تولید مسکن برای مددجویان کمیته امداد نسبت سال‌های گذشته