Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جمهور مقاوت ملت در مقابل جنگ اقتصادی دشمن را از صحنه‌های کم نظیر تاریخ کشور دانست و گفت: بالاترین افتخاری که در دولت دوازدهم بدست آمده این است که توانستیم با مقاومت و ایستادگی ملت و هدایت‌های رهبر معظم انقلاب در مقابل فشار حداکثری جهانی در طول سه سال و نیم گذشته ایستادگی کنیم و این دوره سخت را با عزت پشت سر بگذاریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش برنا، حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی بعد از ظهر سه‌شنبه در دیدار جمعی از فعالان سیاسی با تاکید بر اینکه با مقاومت و ایستادگی ملت، امروز جنگ اقتصادی دشمن و فشار حداکثری شکست خورده است و خود آمریکایی ها و همه دنیا به این شکست اعتراف می کنند، گفت: امروز در مذاکرات وین قدرتمندتر از گذشته مذاکره می کنیم.
دکتر روحانی با بیان اینکه معنای حضور قدتمند امروز ایران در مذاکرات وین شکست قطعی فشار حداکثری دشمنان است، اظهار داشت: مذاکرات حدود 60، 70 درصد پیشرفت داشته است و اگر آمریکایی ها در چارچوب صداقت حرکت کنند در زمان کوتاهی به نتیجه خواهیم رسید.
رئیس جمهور با تاکید بر اینکه در مذاکرات عجله نداریم اما از فرصت حداکثر استفاده را خواهیم کرد، اظهار داشت: چارچوب تعیین شده از طرف مقام معظم رهبری درمورد مذاکرات را کاملا حفظ کرده ایم و در همان چارچوب حرکت می کنیم.
دکتر روحانی با تاکید بر اینکه با مقاومت و ایستادگی ملت امروز از پیک مشکلات عبور کرده ایم، گفت: هرگونه سخن و حرکتی که به دروغ گفته شود و مردم را مایوس و بی نشاط کند، یک خیانت بزرگ است.
رئیس جمهور در ادامه با اشاره به اهمیت انتخابات ریاست جمهوری 1400، گفت: تلاش خواهیم کرد کرونا مانع از حضور مردم در انتخابات نشود و همه تهمیدات لازم در این زمینه در نظر گرفته خواهد شد.
دکتر روحانی با ابراز امیدواری به اینکه همه احزاب و گروه ها باید بتوانند در انتخابات حضور داشته باشند و شاهد تنوع سلایق در میان نامزدها باشیم ، تصریح کرد: دولت از هر تلاشی فروگذار نخواهد کرد تا انتخاباتی پرشور با حضور حداکثری برگزار شودکه در اینصورت انتخابات موجب تقویت و استواری بیشتر نظام و تقویت نقش ما در منطقه خواهد شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: حسن روحانی جنگ ایران مقام معظم رهبری مشکلات انتخابات ریاست جمهوری انتخابات دولت دکتر روحانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۵۵۷۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چه کسی نمی‌خواست روزبه چشمی در استقلال بماند؟

آفتاب‌‌نیوز :

انتشار متنی در صفحه اینستاگرام یکی از پیشکسوتان باشگاه استقلال موجب شد تا موضوعات مربوط به تابستان سال ۱۴۰۲ و فصل نقل و انتقالات لیگ برتر جاری دوباره ورق بخورد.

محمد نوری یکی از پیشکسوتان تیم استقلال در ارتباط با حضور تاثیرگذار روزبه چشمی در لیگ برتر جاری او را «عصای دست جواد نکونام» و یکی از «مهره‌های کلیدی در دفاع و خط هافبک» این تیم معرفی کرده که به واسطه «ایستادگی سرمربی آبی پوشان» توانسته این فصل هم در جمع استقلالی‌ها حضور داشته باشد!

روزبه چشمی که از لیگ برتر پانزدهم از باشگاه صبای قم به جمع استقلالی‌ها پیوست تنها در فصل بیستم لیگ برتر به دلیل حضور در باشگاه «ام صلال قطر» در جمع استقلالی‌ها حضور نداشت و در سایر فصول همواره یکی از بازیکنان این تیم به شمار می‌رفت.

چشمی در فصل جاری لیگ برتر در ۲۳ بازی از ابتدا در ترکیب اصلی استقلال حضور داشته و ۲۰۷۰ دقیقه نیز برای این تیم بازی کرده است.

او یک گل سه امتیازی نیز در دیدار برگشت مقابل سپاهان به ثمر رساند تا استقلال با همان ۳ امتیاز حالا با ۵۳ امتیاز نسبت به تیم تعقیب کننده ۵۲ امتیازی اش – پرسپولیس - در صدر جدول قرار گرفته باشد.

اما این پیشکسوت باشگاه استقلال در متنی که منتشر کرده مدعی شد؛ «اگر پافشاری و ایستادگی جواد نکونام در ابتدای فصل نبود فردی در باشگاه استقلال که با چشمی از گذشته مشکل داشت نمی‌خواست قرارداد او را تمدید کند!»، اما در نهایت «با ایستادگی و اصرار جواد نکونام» چشمی قراردادش را با استقلال تمدید می‌کند.

این پیشکسوت استقلال همچنین ضمن تشکر از این اقدام سرمربی که پای کاپیتان تیم ایستاده عنوان کرده که «دشمن استقلال داخل خانه خودمان حضور دارد که روزی هواداران او را رسوا خواهند کرد».

قطعاً با پایان یافتن فصل جاری لیگ برتر و به واسطه اتفاقات عجیب و غریب در طول ماه‌های گذشته از جمله اختلاف نظر‌های شدید بین نکونام و علی خطیر یا نامه امضا شده اعضای هیأت مدیره به منظور عزل نکونام از سرمربیگری استقلال، کاپیتان‌های این تیم و سرمربی اش حرف‌های جالب و مهمی برای هواداران و اهالی فوتبال در ارتباط با اتفاقات فصل بیست و سوم لیگ برتر خواهند داشت.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • دادستان های استان گلستان جوانانی توانمند و انقلابی هستند
  • حضور بلینکن در چین هم‌زمان با تصویب بسته کمک نظامی به تایوان از سوی واشنگتن
  • چه کسی نمی‌خواست روزبه چشمی در استقلال بماند؟
  • آیا مذاکرات مستقیم میان ایران و آمریکا در جریان است؟
  • آمریکا: مذاکره مستقیم برجامی با ایران نداریم
  • آمریکا : مذاکره مستقیم برجامی با ایران نداریم؛ نه در نیویورک و نه در هیچ کجای دیگر / درباره روش‌های ارتباطمان با ایران نظری نمی‌دهیم
  • عکس| خشم عربستانی‌ها از حرکت جنجالی یزدانی
  • آمریکا: در حال مذاکره مستقیم با ایران درباره برجام نیستیم
  • روبن آموریم با وست هم به توافق نرسید
  • تراکتور به دنبال بزرگترین بمب آلمانی تاریخ لیگ برتر | مذاکره با چهره سرشناس برای آمدن به ایران