Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جمهور گفت: امروز جنگ اقتصادی دشمن و فشار حداکثری شکست خورده است و امروز در مذاکرات وین قدرتمندتر از گذشته مذاکره می‌کنیم.

خبرگزاری میزان - حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی بعد از ظهر سه‌شنبه در دیدار جمعی از فعالان سیاسی با تاکید بر اینکه با مقاومت و ایستادگی ملت، امروز جنگ اقتصادی دشمن و فشار حداکثری شکست خورده است و خود آمریکایی‌ها و همه دنیا به این شکست اعتراف می‌کنند، افزود: امروز در مذاکرات وین قدرتمندتر از گذشته مذاکره می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس جمهور مقاومت ملت در مقابل جنگ اقتصادی دشمن را از صحنه‌های کم نظیر تاریخ کشور دانست و گفت: بالاترین افتخاری که در دولت دوازدهم بدست آمده این است که توانستیم با مقاومت و ایستادگی ملت و هدایت‌های رهبر معظم انقلاب در مقابل فشار حداکثری جهانی در طول سه سال و نیم گذشته ایستادگی کنیم و این دوره سخت را با عزت پشت سر بگذاریم.

روحانی با بیان اینکه معنای حضور قدتمند امروز ایران در مذاکرات وین شکست قطعی فشار حداکثری دشمنان است، اظهار داشت: مذاکرات حدود ۶۰، ۷۰ درصد پیشرفت داشته است و اگر آمریکایی‌ها در چارچوب صداقت حرکت کنند در زمان کوتاهی به نتیجه خواهیم رسید.

رئیس جمهور با تاکید بر اینکه در مذاکرات عجله نداریم، اما از فرصت حداکثر استفاده را خواهیم کرد، اظهار داشت: چارچوب تعیین شده از طرف مقام معظم رهبری درمورد مذاکرات را کاملا حفظ کرده ایم و در همان چارچوب حرکت می‌کنیم.

روحانی با تاکید بر اینکه با مقاومت و ایستادگی ملت امروز از پیک مشکلات عبور کرده ایم، گفت: هرگونه سخن و حرکتی که به دروغ گفته شود و مردم را مایوس و بی نشاط کند، یک خیانت بزرگ است.

رئیس جمهور در ادامه با اشاره به اهمیت انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰، گفت: تلاش خواهیم کرد کرونا مانع از حضور مردم در انتخابات نشود و همه تهمیدات لازم در این زمینه در نظر گرفته خواهد شد.

روحانی با ابراز امیدواری به اینکه همه احزاب و گروه‌ها باید بتوانند در انتخابات حضور داشته باشند و شاهد تنوع سلایق در میان نامزد‌ها باشیم، تصریح کرد: دولت از هر تلاشی فروگذار نخواهد کرد تا انتخاباتی پرشور با حضور حداکثری برگزار شودکه در اینصورت انتخابات موجب تقویت و استواری بیشتر نظام و تقویت نقش ما در منطقه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: روحانی: دشمن روش خود در جنگ اقتصادی را در دوران کرونا هم ادامه داد

در حال تکمیل...

برچسب ها: حسن روحانی برجام

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: حسن روحانی برجام فشار حداکثری جنگ اقتصادی رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۵۵۷۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سکوت تراکتوری‌ها پس از شکست

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال تراکتور امروز سه امتیاز حساس را در ورزشگاه شهید وطنی قائم‌شهر جا گذاشت و در جدال مقابل نساجی مازندران که جزو گزینه‌های سقوط به شمار می‌رود، نتوانست حتی به تساوی برسد و بازنده زمین را ترک کرد تا امیدهایش برای قهرمانی را از دست بدهد و فقط شانس کسب سهمیه آسیایی را داشته باشد.

تراکتور که امروز بدون حضور پاکو خمس مقابل نساجی مازندران قرار گرفته و با کادر فنی موقت و حضور محمد نصرتی و ... به زمین رفته بود، در نهایت با گلزنی منصور باقری و نتیجه یک بر صفر شکست خورد.

شکست غیر منتظره تبریزی‌ها مقابل نساجی مازندران کاری کرد تا کادر فنی تراکتور به سعید مظفری‌زاده، مدیر این تیم اعلام کنند که به‌خاطر حال نامساعد شرایط حضور در نشست خبری را ندارند.

تراکتوری‌ها پس از شکست مقابل نساجی حاضر به پاسخگویی در نشست خبری نشدند و با ناراحتی استادیوم شهید وطنی را ترک کردند.

دیگر خبرها

  • سکوت تراکتوری‌ها پس از شکست
  • قیمت مسکن در تهران کاملاً تحت کنترل است
  • واکنش عجیب سرمربی مشهور به گل خورده (عکس)
  • معاون رئیس جمهور: رشد قیمت مسکن در تهران ‌منفی شد
  • رئیس‌جمهور: اگر اسرائیل خطا ‌کند پاسخی خواهیم داد که ‌پشیمان ‌شوند
  • ستاره دربی از دل تیم شکست خورده!
  • قطر: در نقش خود به عنوان میانجی در مذاکرات صلح بازنگری می‌کنیم
  • مذاکره باشگاه تراکتور با بردیف برای هدایت دوباره تیم تبریزی
  • انگلیس خواستار تشدید سیاست شکست‌خورده تحریم‌ ایران شد
  • علیزاده طباطبایی: امام می‌خواستند ارتش حفظ شود/ آقای روحانی نقش موثری در تصفیه‌ ارتش نداشت/ داخل ارتش سال ۵۸ کاملا به هم ریخته بود