Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری اصحاب الجنت روستای عنابلوی خداآفرین، از برگزاری مسابقه نقاشی به مناسبت ماه مبارک رمضان و همچنین معرفی برگزیدگان مسابقه کتابخوانی"برکرانه ظهور" خبر داد.

«مهران شیری عنابلو»، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان  در تبریز، از برگزاری مسابقه نقاشی به مناسبت ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: کانون فرهنگی هنری اصحاب الجنت روستای عنابلو،  مسابقه  نقاشی با عنوان "ماه مبارک رمضان و سفره ساده افطاري" با همکاری اداره تبلیغات اسلامی، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره ورزش و جوانان خداآفرین برگزار می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری اصحاب الجنت روستای عنابلوی خداآفرین، ادامه داد: این مسابقه در رده سنی کودکان و نوجوانان می باشد و داوری آثار برگزیده توسط احسن علیپور، هنرمند شهرستان خداآفرین انجام می گیرد.

شیری افزود: علاقه مندان می توانند آثار نقاشی خود را به شماره  09146461379 و یا به کانال تلگرامی@mehranshiri74  ارسال کنند.

 وی همچنین از برگزاری مراسم تجلیل از برندگان مسابقه مجازی کتابخوانی"برکرانه ظهور" که از کتاب "آشتی با امام عصر (عج)"  به مناسبت عید نیمه شعبان اجرا شده بود، خبر داد و خاطر نشان کرد: طی این مراسم که با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین ابراهیم جعفری رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خداآفرین، کمال امیرپور رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خداآفرین و رضا پورعلی کارشناس امور جوانان اداره ورزش و جوانان شهرستان خداآفرین برگزارشد، بااهدای لوح تقدیر و کارت هدیه تجلیل به عمل آمد.

شیری در ادامه امیرمحمد آقایی، رضاقلی پور، ماهان شیری، زهرا محمودزاده، سمیرا سلطان زاده، امیرمحمد سعیدی را برگزیدگان مسابقه مجازی کتابخوانی"برکرانه ظهور" معرفی کرد.

یادآور می شود، کانون فرهنگی هنری اصحاب الجنت روستای عنابلو از زمان شیوع کرونا نه تنها از حجم فعالیت هایش کاسته نشده بلکه برنامه های کانون را با وسعت بیشتری در فضای مجازی به صورت مسابقات کتابخوانی، نقاشی و ورزشی و قرآنی اجرا می کند.

گفتنی است، عنابلو یکی از روستاهای آذربایجان شرقی می باشد که در دهستان گرمادوز بخش خدا آفرین شهرستان کلیبر واقع شده است.

 

 

 

پایان پیام/60

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسابقه نقاشی شهرستان خداآفرین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۵۵۹۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری فینال جام رمضان اتباع در قزوین

با حضور طریقی مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری قزوین فینال رقابت‌های جام رمضان اتباع و مهاجرین خارجی استان قزوین  برگزار گردید .

این رقابت‌ها که با حضور ۱۰ تیم و برگزاری ۲۴ مسابقه در ماه مبارک رمضان آغاز گردیده بود با برگزاری مسابقه فینال و رده‌بندی تیم‌های برتر خود را شناخت .

در فینال این رقابت‌ها که با حضور دکتر طریقی مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری قزوین در سالن ناحیه شهری چوبیندر برگزار شد تیم سفیر قزوین موفق شد با غلبه بر تیم اتحاد به عنوان قهرمانی این رقابت‌ها دست یابد.

تیم اتحاد نیز دوم شد و تیم سفیر جوانان به مقام سوم این رقابت‌ها رسید.

در حاشیه این مسابقات طریقی از برگزاری منظم و منضبط این  مسابقات تقدیر و تشکر کرد و گفت رسیدگی به امورات فرهنگی و اجتماعی اتباع و مهاجرین خارجی در در اولویت امور این اداره کل می‌باشد.

در پایان مراسم اهدای کاپ و جوایز قهرمانی با حضور مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی برگزار گردید.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • برگزاری کلاس های آموزشی در مدارس شهرستان بوکان به مناسبت هفته زمین پاک
  • اجرای بیش از ۴۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم در بردسکن
  • دو عضو کانون مازندران منتخب در مسابقه دوست فلسطینی من
  • راهنمایان گردشگری فقط از طریق  دفاتر اقدام مجاز به برگزاری تور هستند
  • خسارت بارش باران درشمال اصفهان/سیلاب در روستای صالح‌آباد جاری شد
  • وقوع سیلاب و بارش تگرگ در چند شهرستان استان اصفهان
  • برگزاری فینال جام رمضان اتباع در قزوین
  • تیم شهید نادری قهرمان جام ۳ جانبه روستایی نهاوند شد
  • آمادگی شهرستان گلوگاه جهت برگزاری همایش صبح و نشاط
  • رونق کنسرت‌ها تهدید یا فرصت؟