Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا" جعفر طولابی" روز سه شنبه به رسانه ها اعلام کرد: با توجه به اینکه روند بررسی صلاحیت‌ کاندیداها در هیات نظارت در حال انجام است، هنوز اخبار و اسامی افراد تایید و یا رد صلاحیت شده به صورت قطعی و رسمی نیست و فهرست منتشره تحت عنوان اسامی کاندیداهای رد صلاحیت شده شورای اسلامی شهر خرم‌آباد در فضای مجازی مورد تایید این فرمانداری نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر لزوم رعایت و تمکین به قانون اظهار داشت: چنانچه مشخص شود فردی قانون را رعایت نکرده است در هر مرحله ای که باشد، تخلفش در بررسی صلاحیت فرد لحاظ خواهد شد و ممکن است مشکل ساز شود، بنابراین خواهشمندیم همه قانون را محور کار قرار دهد.

طولابی با اشاره به این مطلب که وضعیت تایید یا رد صلاحیت داوطلبان انتخاب هنوز مشخص نیست عنوان کرد: مراحل تایید صلاحیت ها هنوز طی نشده است و تا زمان اتمام بررسی صلاحیت ها توسط هیات های اجرایی و نظارت و اعلام موعد مقرر و مهلت قانونی تبلیغات، هرگونه فعالیت تبلیغاتی ممنوع است و قطعا اقدامات متخلفین در روند تایید صلاحیت آنها تاثیر خواهد داشت.

 طولابی با بیان این موضوع که نتیجه بررسی صلاحیت کاندیدا ها در هیات نظارت روز ششم اردیبهشت به فرمانداری‌ خرم‌آباد اعلام می‌شود، افزود: بر همین اساس، فرمانداری خرم‌آباد نیز روز هفتم اردیبهشت وضعیت صلاحیت کاندیداها را اعلام می نماید.

طبق آخرین آمار ثبت‌نام یکهزار و ۴۸۳ نفر برای شوراهای شهر در این استان نهایی شده است.

انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با انتخابات ریاست جمهوری ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ برگزار می شود.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ انتخابات مجلس شورای اسلامی خرم آباد پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ انتخابات مجلس شورای اسلامی خرم آباد انتخابات ۱۴۰۰ انتخابات مجلس شورای اسلامی خرم آباد اخبار کنکور بررسی صلاحیت خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۵۶۰۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی ۲۱ اردیبهشت‌ ۱۴۰۳

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛  فرماندار حوزه انتخابیه کرج فردیس واشتهارد برای این دوره ۸۷۶ صندوق اخذ رای پیش بینی شده است.

رمضانی در ستاد هماهنگی برگزاری دور دوم این دوره انتخابات گفت: ۱۴هزار عوامل اجرایی ونظارتی هم  بکار گیری شده اند.

به گفته وی انتخابات بصورت نیمه الکترونیکی و در برخی مناطق بصورت محله محور برگزار می شود.

دیگر خبرها

  • تایید اعتبارنامه ۶ منتخب مردم گلستان در مجلس توسط هیأت اجرایی
  • نباید کسی تصور کند «دور دوم انتخابات مجلس» فاقد اهمیت است
  • تشریح جزییات برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • تایید صلاحیت ۶ کاندیدای ریاست فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • انتخابات در خرم‌آباد و چگنی به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود
  • اعلام جزییات برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در کرمانشاه
  • برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی ۲۱ اردیبهشت‌ ۱۴۰۳
  • انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی در ۱۵ استان برگزار می‌شود
  • دور خیز احزاب برای مرحله دوم انتخابات مجلس
  • صلاحیت خریداران سرخابی‌ها قبل از ورود به معامله بررسی شد