Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اختصاصی خبرنگار رکنا، سامان وقتی به نوعروس خود در خانه نقلی اش فکر می‌کرد تصمیمش برای برگزاری جشن پر سور و سات عروسی در گلپایگان پر رنگ تر می‌شد.

سامان به سختی پدر و مادر خود را راضی کرد تا به خواستگاری سارا برود آن شب همه چیز خوب پیش رفت تا اینکه شرط عجیب خانواده سارا داستان زندگی سامان را به عزرائیل گرده زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خانواده سارا مهریه دخترشان را علاوه بر سکه های گران قیمت طلا یک خانه لوکس هم عنوان کردند. این قضیه مخالف شدید خانواده سامان را به همراه داشت.

خودکشی پسر جوان در گلپایگان

پس از کش و قوس های فراوان بین سارا و سامان جلسه خواستگاری بار دیگر برگذار شد اما خانواده سارا باز به مهریه سنگین دختر خود پافشاری کردند.

سامان که از خود بی خود شده بود به دل کوه های اطراف گلپایگان زد و پس از چند روز بی خبری خانواده سامان از پسرشان فروردین ماه سال جاری پلیس، جسد پسرجوان را در یک پراید نزدیکی کوه های گلپایگان کشف کرد؛ او با قرص برنج در ماشینش به کام همیشگی مرگ فرو رفت.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا عروسی عزرائیل مهریه سکه مرگ اخبار حوادث پدر و مادر پلیس عروسی شرط عجیب پسر جوان سهام عدالت قیمت خودرو کرونا کرونا ایران عکس بازیگر سینما و تلویزیون جوان قتل طلاق قیمت بورس زندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۵۶۷۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۹۷ نوعروس مددجو در ساوه راهی خانه بخت شدند

حسین ذبیحی اظهار کرد: برای تهیه جهیزیه مورد نیاز این تعداد نوعروس ۱۷ میلیارد ریال از سوی خیران شهرستان جمع آوری و ملزومان منزل آنان تهیه شده است.

وی همچنین اعطای وام های کارگشایی را از دیگر خدمات کمیته امداد امام خمینی (ره) ساوه برای رفع مشکلات مددجویان اعلام کرد و افزود: سال گذشته برای ۱۱۹ خانواده ۲۵ میلیارد ریال تسهیلات کارگشایی پرداخت شده است.

وی خاطر نشان کرد: در راستای کمک به رفع مایحتاج مددجویان سالمند نیز یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال در سال گذشته هزینه شده که این کمک ها خارج از مستمری های ماهیانه، بسته های معیشتی و هزینه های درمان است.

هم اکنون در شهرستان ساوه چهار هزار و ۷۰۰ خانواده تحت پوشش حمایت‌های کمیته امداد امام خمینی (ره) است که ۷۵ درصد آنان در مناطق شهری و ۲۵ درصد در مناطق روستایی است.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • روایت رابعه اسکویی از خواستگاری مازیار لرستانی از او!
  • اسرائیل اگر دست از پا خطا کند سخت‌تر و کوبنده‌تر تنبیه خواهد شد
  • خواستگاری مازیار لرستانی از بازیگر زن سرشناس؟ | او رفاقت ۳۰ ساله‌مان را به باد داد | از من نپرسید که به من چی گفت
  • تخریب ساخت و ساز‌های غیر مجاز در زمین‌های کشاورزی
  • فوت ۹۱ نفر بخاطر مواد مخدر در مازندران
  • نجات شهروند لنگرودی با حضور به موقع پلیس
  • نجات یک شهروند از خودکشی در مسکن مهر لنگرود
  • حکم مرگ برای مادر و ۲ فرزندش در محکمه خانوادگی
  • هزار و ۲۶۴ نوعروس خراسان‌جنوبی راهی خانه‌بخت شدند
  • ۹۷ نوعروس مددجو در ساوه راهی خانه بخت شدند