Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی تیم ملی وزنه برداری گفت: شرایط تیم ملی خوب است و تدابیر خوبی برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی در تاشکند محل برگزاری پیکارهای قهرمانی آسیا در نظر گرفته شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی جباری مربی تیم ملی وزنه‌برداری درباره تیم اعزامی به رقابتهای قهرمانی آسیا اظهار داشت: مصدومیت موجب شد تا تیم ناقص به ازبکستان اعزام شود اما کادر فنی با ترکیب جوانان و باتجربه ها گام به ازبکستان گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: شرایط تیم بسیار خوب است و تدابیر خوبی برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی در نظر گرفته شده است. این کار موجب شده تا وزنه‌برداران کمتر دغدغه ابتلا به ویروس داشته باشند. مربی تیم ملی ادامه داد: البته در ایران فدراسیون و وزارت ورزش، اقدامات خوبی برای برگزاری اردو گروهی انجام دادند و این موجب شد تا در مدت زمان کوتاه وزنه‌برداران به سطحی از آمادگی برسند. کار سختی بود اما با اراده کادر فنی و ملی‌پوشان میسر شد. با ترکیبی جوان و باتجربه در قهرمانی آسیا شرکت می‌کنیم و امیدواریم که عملکرد متفاوتی داشته باشیم. جباری با بیان اینکه مصدومیت حافظ قشقایی او را از اعزام باز داشت، عنوان کرد: مصدومیت او ترکیب را ناقص کرد و مجبور شدیم با ۹ نفر به تاشکند بیاییم. رقابت‌ها سطح بالایی دارد و دیگر جایگاه تیم‌ها از قبل مشخص نیست. چین، ازبکستان و چند کشور دیگر برای رسیدن به عنوان قهرمانی تلاش می‌کنند. او در خصوص احتمال افزایش امتیاز گزینشی سه پارالمپین رشته وزنه‌برداری گفت: این مسابقات سطح طلایی و بهترین شانس برای سهراب مرادی، کیانوش رستمی و علی داودی است باید از این فرصت استفاده کنند و نهایتا جواز حضور در بازی‌های المپیک توکیو را به دست آورند. انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: قهرمانی آسیا وزنه برداری تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۵۶۷۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الهام حسینی از حضور در جام جهانی وزنه برداری بازماند

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، با تصمیم کادر فنی تیم ملی وزنه‌برداری بانوان، الهام حسینی از جمع نفرات اعزامی به مسابقات جام جهانی وزنه‌برداری در پوکت تایلند کنار گذاشته شد.    کوروش باقری با تایید این خبر گفت: حسینی در آخرین رکوردگیری که امروز انجام شد با رکورد‌های مورد نظر برای کسب سهمیه المپیک پاریس فاصله داشت و به همین خاطر تصمیم گرفتیم به پوکت اعزام نشود. البته حسینی بعد از آسیب دیدگی تلاش زیادی کرد تا دوباره به اوج آمادگی برگردد، اما زمان کوتاه بود و بیشتر از این هم نمی‌نشد او را تحت فشار سنگین تمرینات قرار داد.   سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری زنان گفت: با این حال من به سهم خودم بابت تلاش‌های این وزنه‌بردار تاریخ‌ساز و عنوان‌دار تشکر می‌کنم و امیدوارم شرایط به گونه‌ای باشد که بتواند در مسابقات جهانی بحرین مزد زحماتش را بگیرد.

دیگر خبرها

  • وعده ملی‌پوش وزنه‌برداری برای حضور موفق در پاریس
  • الهام حسینی از لیست مسافران جام جهانی وزنه‌برداری خط خورد
  • الهام حسینی از حضور در جام جهانی وزنه برداری بازماند
  • الهام حسینی به جام جهانی وزنه برداری نمی‌رود
  • مشخص شدن ترکیب تیم ملی‌ تکواندو برای مسابقات قهرمانی آسیا
  • اعلام ترکیب تیم ملی تکواندو اعزامی به رقابت‌های قهرمانی آسیا
  • اعلام ترکیب تیم ملی تکواندو در قهرمانی آسیا
  • معرفى تركيب تيم ملى تكواندو براى اعزام آسيايى
  • ترکیب تیم ملی تکواندو معرفی شد/ اعزام هشت تکواندوکار به قهرمانی آسیا
  • ترکیب کاملا روس بحرین برای مسابقات کشتی قهرمانی آسیا/قهرمان جهان به بیشکک می‌آید