Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-18@01:31:15 GMT

لسترسیتی هم سمت پول رفت

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۵۶۸۱۵

لسترسیتی هم سمت پول رفت

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ باشگاه لستر سیتی با انتشار بیانیه ای رسما از پیوستنش به جمع 12 باشگاه کودتاگر علیه یوفا برای تاسیس سوپر لیگ اروپا خبر داد.

از روز گذشته اعلام رسمی تاسیس سوپر لیگ اروپا باعث شد تا فوتبال دنیا به نوعی دچار اختلال شود. فیفا و یوفا از روز گذشته هر چه در توان داشتند را این 12 باشگاه را تهدید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما به نظر می رسد تهدیدهای یوفا کافی نبود و اکنون لسترسیتی هم به عنوان هفتمین باشگاه انگلیسی به این ائتلاف ضد یوفا و فیفا ملحق شد.

بیشتر بخوانید: طلسم گوا مقابل پرسپولیس شکسته شد

253 251

کد خبر 1507088

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: لیگ برتر انگلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۵۶۸۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبعات حرکت عجیب رونالد آرائوخو؛ احتمال محرومیت بیشتر مدافع بارسلونا از سوی یوفا!

اخراج جنجالی آرائوخو در بازی مقابل پی‌اس‌جی ممکن است بیشتر از یک جلسه محرومیت برای او تمام شود.

طرفداری | مدافع اروگوئه‌ای بارسلونا که از او به عنوان مقصر شماره یک در حذف آبی‌اناری‌ها در لیگ قهرمانان یاد می‌شود، ممکن است با محرومیت بیشتری از سوی یوفا روبرو شود.

به گزارش آاس، رونالد آرائوخو در جریان دیدار برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، روی بردلی بارکولا خطا کرد و کارت قرمز مستقیم گرفت. اخراج او نقطه عطف بازی بود، چرا که بارسلونا بعد از آن دچار فروپاشی شد. آرائوخو در حالی که از زمین بازی خارج می‌شد، با حرکتی نمایشی، انگشتان خود را باز کرد و دستش را چرخاند. حرکتی که کنجکاوی برخی از هواداران را برانگیخت. این حرکت دست در آمریکای جنوبی به معنای دزدی است.

بیشتر بخوانید:

معنی حرکت دست آرائوخو پس از اخراج مقابل پاری سن ژرمن چیست؟ شوک به بارسلونا؛ اخراج رونالد آرائوخو در بازی مقابل پاری سن ژرمن / عکس یوفا حرکت دست آرائوخو را بررسی می‌کند

حرکت عجیب مدافع اروگوئه‌ای بارسلونا حال می‌تواند باعث محرومیت او شود. یوفا این جریان را مورد بررسی قرار خواهد داد و باید صبر کرد و دید که آیا به خاطر این حرکت دست، محرومیت بیشتری متوجه آرائوخو خواهد شد یا خیر. اگر یوفا بخواهد رونالد آرائوخو را مجازات کند او احتمالا با بیش از سه جلسه محرومیت از همراهی بارسلونا در رقابت‌های اروپایی روبرو شود.

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • حمله بایرنی‌ها به یوفا: از استادیوم ما برو بیرون! (عکس)
  • شکست الاهلی با وجود سوپر گل عزت اللهی
  • تبعات حرکت عجیب رونالد آرائوخو؛ احتمال محرومیت بیشتر مدافع بارسلونا از سوی یوفا!
  • پیروزی 5-1 رئال مادرید مقابل اینتر (جام یوفا - 17 آوریل، 1986) / فیلم
  • پلی به گذشته - پیروزی 5-1 رئال مادرید مقابل اینتر و صعود به فینال جام یوفا (1986/4/16) / فیلم
  • صدور بیش از ۱۷ هزار مجوز برای تاسیس آموزشگاه فنی و حرفه‌ای در سال گذشته
  • پلی به گذشته - سوپر گل تماشایی کریستیانو رونالدو به پورتو (2009/4/15) / فیلم
  • مروری بر آخرین تیم‌هایی که برای اولین بار در پنج لیگ معتبر اروپایی قهرمان شده‌اند
  • حاج‌صفی عکس قهرمانی گرفت
  • سوپر شیلد در دستان ستاره ایرانی (عکس)