Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-19@23:10:52 GMT

زارع: ادعای دستکاری جداول بودجه ناشی از بی‌اطلاعی است

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۵۷۰۹۶

زارع: ادعای دستکاری جداول بودجه ناشی از بی‌اطلاعی است

سخنگوی کمیسیون تلفیق به ادعای دستکاری جداول بودجه واکنش نشان داد.

به گزارش مشرق، رحیم زارع سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۰ گفت: آنچه در صحن رای‌گیری می‌شود، ماده واحده لایحه بودجه و احکام و ضوابط مندرج در تبصره‌های ذیل و همچنین ارقام کلی منابع و مصارف و سرفصل‌های کلی ذیل آن است.  

وی در این باره افزود:  ۸ سال است در مجلس حضور دارم و در همه مجالس تصمیم گیری درباره جداول بودجه حدود هزار صفحه است با تفویض صحن به کمیسیون تلفیق واگذار می‌شد تا با مشورت روسای کمیسیون‌ها تصمیم‌گیری شود و از روزی که لایحه ارجاع می‌شود تا روز ابلاغ، بارها و بارها به‌دلیل تصمیمات صحن و بررسی کارشناسان و نظرات شورای محترم نگهبان تغییر می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زارع تأکید کرد: مهم آن است که تغییرات جداول بودجه با احکام مصوب صحن تعارضی نداشته باشد و طبق درخواست کلیه نمایندگان دلسوز مردم برای حوزه های انتخابیه آنها بوده است که جداول بودجه ۱۴۰۰ این‌گونه است.

سخنگوی کمیسیون تلفیق در تشریح  تاخیر در ابلاغ جداول هم در برخی سال ها یک رویه  بوده خاطر نشان کرد:  تا موارد مدنظر شورای نگهبان به ویژه برای پروژه های جدید مرتفع شود. تصویب بودجه حق مجلس است و همه دقت نظر برای برقراری عدالت بودجه ای در کلیه مناطق به ویژه مناطق محروم بوده است.  

وی در پایان یادآور شد: ادعای دستکاری در جداول بودجه خلاف واقع است و ناشی از بی‌اطلاعی است و رییس مجلس هم که امروز گفت که برای پیگیری انتقاد برخی نماینده‌ها با هیئت رییسه کمیسیون تلفیق جلسه‌ای برگزار می‌کند.

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا شورای نگهبان مجلس کمیسیون تلفیق بودجه 1400 رحیم زارع کمیسیون تلفیق کمیسیون تلفیق جداول بودجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۵۷۰۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک ۱۰ میلیارد ریالی پدر شهید برای ساخت مدرسه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، آیین آغاز ساخت آموزشگاه شهید محمدحسین زارع زاده روستای تقی آباد برگزار شد.

مدیرکل اداره نوسازی و تجهیز مدارس استان یزد گفت: امسال در بخش بهمن شهرستان ابرکوه دو مدرسه سردار شهید سلیمانی مهردشت و برکت نوشادی به بهره برداری خواهد رسید و همچنین عملیات ساخت دو مدرسه در روستا‌های تقی آباد و رحمت آباد آغاز شد. 

کاظمی افزود: در روستای تقی آباد پدر بزرگوار شهید محمدحسین زارع زاده یک میلیارد تومان برای ساخت مدرسه تقبل کردند و مابقی اعتبارات از کمک‌های خیری و دولتی تامین خواهد شد.

وی ابراز امیدواری کرد: تا پایان امسال عملیات اجرایی ساخت این آموزشگاه به پایان برسد.

دیگر خبرها

  • تلفیق صنعت و دانشگاه توسعه جامعه را رقم می زند
  • کم اطلاعی ناشران و ممیزان مهمترین دلایل عدم معافیت مالیاتی است
  • کمک ۱۰ میلیارد ریالی پدر شهید برای ساخت مدرسه
  • بخش دوم بودجه ۱۴۰۳ تا پایان اردیبهشت نهایی و ابلاغ می‌شود
  • تعیین مجازات برای خرید و فروش سلاح در فضای مجازی
  • نخستین شرط توسعه شهر توجه به نیروی انسانی شهرداری است
  • اولین شرط توسعه شهر توجه به نیروی انسانی شهرداری است
  • تغییرات دولت در بخش اول لایحه بودجه اصلاح شد/گزارش بخش دوم بودجه تا پایان هفته آینده به صحن مجلس ارائه می شود
  • گزارش بخش دوم بودجه تا پایان هفته آینده به صحن مجلس ارائه می‌شود
  • اولیور کان: بی‌اطلاعی اولی هونس از اخراج ناگلزمان؟ من هیچ‌گاه چنین کاری نمی‌کنم