Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم پرسپولیس گفت:قبل از بازی برخی انتظار داشتند برد راحت و پرگلی به دست آوریم اما انتظار درستی نبود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، یحیی گل‌محمدی پس از برتری دو بر یک پرسپولیس مقابل گوا هند در نشست خبری اظهار داشت: قبل از بازی برخی انتظار داشتند برد راحت و پرگلی به دست آوریم اما انتظار درستی نبود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همانگونه که دیدیم گوا تیمی منسجم، با برنامه، تاکتیکی و با دوندگی بسیار بالا بود. انتظار این سختی‌‌ها را داشتم و پس از دریافت گل خیلی خوب به بازی برگشتیم.

وی افزود: توانستیم نتیجه عقب افتاده را خیلی سریع جبران کنیم بچه‌های ما کیفیت خوبی دارند و خسته نشدند. سعی کردند با انرژی بیشتر جبران کنند و فکر می‌کنم این امر کیفیت خوب بازیکنان و عکس‌العمل خوب تیم ما را نشان داد

سرمربی پرسپولیس گفت: باید از بازیکنانم به خاطر روحیه خوب‌شان تشکر کنم در ادامه هم می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم و حتی پنالتی خود را هم از دست دادیم. اگر گل سوم را به ثمر می‌رساندیم بازی برای ما راحت‌تر می‌شد اما این اتفاق نیفتاد. در نیمه دوم هم خیلی خوب بازی را کنترل کردیم و سه امتیاز خوب دیگری را در این گروه سخت به دست آوردیم.

گل‌محمدی خاطرنشان کرد: واقعاً گروه‌ ما یکی از سخت‌ترین گروه‌‌های این دوره از مسابقات است. ان‌شاءالله سعی کنیم در بازی آینده هم سه امتیاز را کسب کنیم تا خیال‌مان بابت صعود راحت شود.

وی افزود: این برد را به هواداران تبریک گفته و به آنها تقدیم می‌کنم. از  بازیکنانم هم تشکر کرده زیرا با توجه به سختی‌های زیادی که داشته و دارند و از لحاظ مسائل آب و هوایی سختی می‌کشند با دل و جان انرژی گذاشته و کار خود را انجام می‌‌دهند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: یحیی گل محمدی پرسپولیس گوا لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۵۷۴۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بخش زنده| نشست خبری علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3073437 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • خیال کورتوا راحت است: لونین به خوبی جایم را پر کرده
  • مدیرکل هنرهای نمایشی به تماشای «شاماران» نشست
  • بخش زنده| نشست خبری علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت
  • سرمربی قرقیزستان: قبل از بازی با ایران هم فراتر از انتظار بودیم
  • پیروزی تیم‌ ملی والیبال دانش‌آموزی ایران مقابل آلمان
  • نشست خبری نخستین جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی
  • نشست خبری سخنگوی وزارت خارجه آغاز شد
  • آغاز نشست خبری سخنگوی وزارت خارجه
  • انتقاد مردم از حذف تصویر امام خمینی از یک نشست خبری در سمنان + عکس ها
  • نشست خبری اعلام برنامه های رحلت حضرت عبدالعظیم(ع)