Web Analytics Made Easy - Statcounter

سامانه موشکی «مجید»، قابلیت مقابله با اهداف در ارتفاع پست را دارد، سامانه موشکی «باور ۳۷۳»؛ حلقه‌ای دیگر از زنجیره صنعت دفاعی در حوزه ساخت سامانه‌های موشکی از ویژگی قابلیت انهدام موشک‌های کروز و بالستیک دشمن برخوردار است. خبرگزاری میزان - ساخت سامانه‌های موشکی در نیرو‌های مسلح به ویژه ارتش جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یکی از دستاورد‌های مهم در راستای تولید محصولات بومی است، سامانه‌های موشکی توان رزم و دفاع را در برابر تهاجم دشمن بالا می‌برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
سامانه موشکی «مجید» که در رژه خودرویی ارتش در ۲۹ فروردین ۱۴۰۰ رونمایی شد، محصول دفاعی کاملاً ایرانی و ساخته دست متخصصین جوان کشور است، توانمندی صنعت دفاعی کشور در این حوزه به حدی از قدرت رسیده است که این نمونه سامانه را برای مقابله با اهداف ارتفاع پست تولید کرده است.     سامانه موشکی «باور ۳۷۳»؛ حلقه‌ای دیگر از زنجیره صنعت دفاعی در حوزه ساخت سامانه‌های موشکی در وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح به خصوص ارتش و سپاه است، بومی‌سازی این سامانه‌ها، استخراج طلای خودباوری از معدن «ما می‌توانیم» در ارتش جمهوری اسلامی ایران است، ساخت باور ۳۷۳، تبلوریافته از باور ما می‌توانیم در وجود متخصصین صنعت دفاعی و نیرو‌های مسلح است.   بیشتربخوانید: موشک ضد زره «الماس»؛ قابلیت انهدام تانک و نفربر‌های دشمن در شعاع ۶ کیلومتری این سامانه موشکی کاملاً ایرانی، موشک‌های کروز، بالستیک و اهداف دورایستای دشمن متجاوز را در ارتفاع متوسط و بالا منهدم می‌کند، امثال این محصولات کاملاً ایرانی که در رژه ۲۹ فروردین ۱۴۰۰ ارتش جمهوری اسلامی ایران به نمایش گذاشته شد، فکر تجاوز را از سر هر متجاوزی خارج می‌کند.  
سامانه موشکی «تلاش» با قابلیت برد بلند، حاصل تلاش متخصصین داخلی درصنعت دفاعی کشور است، قدرت صنعت دفاعی ایران در ساخت انواع سامانه‌های موشکی، آسمان جمهوری اسلامی ایران را برای هر پرنده متجاوزی نا امن کرده است.
«تلاش» در کارخانه تولید قدرت دفاعی جهاد خودکفایی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا (ص) و وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح در صنعت دفاعی کشور ساخته شده است، ویژگی رهگیری و درگیری توأم با اهداف در ارتفاع متوسط و بلند، «تلاش» را به یکی از مهمترین محصولات دفاعی جمهوری اسلامی تبدیل کرده است.   بیشتربخوانید: انتقام در کمین است؛ آمریکایی‌ها و رژیم صهیونیستی روزی صد بار می‌میرند و زنده می‌شوند فرمانده کل ارتش: اگر از کسی خطایی سربزند پاسخ ما پشیمان‌کننده خواهد بود سپهبد صیادشیرازی؛ نماد وحدت سپاه و ارتش «رویین تن»؛ خودروی تاکتیکی با قابلیت مقابله با عملیات‌های تروریستی + عکس صاعقه؛ عقاب ۸ تُنی آسمان اقتدار دفاعی ایران + عکس ساخت تانک با توانمندی جنگ الکترونیک در ارتش قبولی ارتش در آزمون «ارتش فدای ملت» / تجهیزاتی که گفتنی نیستند/ از پرنده‌های شکاری نقطه‌زن تا ربات‌های امدادگر و جنگجو انتهای پیام/     برچسب ها: ارتش مجید تلاش

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: ارتش مجید تلاش جمهوری اسلامی ایران سامانه های موشکی نیرو های مسلح سامانه موشکی صنعت دفاعی باور ۳۷۳

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۵۷۶۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایش اقتدار و توان رزمی دفاعی ارتش در بوشهر

اقتدار و توانمندی نیروهای مسلح در استان بوشهر همزمان با روز ارتش جمهوری اسلامی در کنار آب‌های خلیج‌ فارس به نمایش درآمد.

    

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3070875 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • زنجیره انسانی مازندرانی‌ها ‌در حمایت از عملیات وعده صادق
  • نمایش اقتدار و توان رزمی دفاعی ارتش در بوشهر
  • زنجیره انسانی مازندرانی‌ها در سواحل دریا
  • زنجیره انسانی حمایت از عملیات وعده صادق در سواحل مازندران
  • حلقه اتحاد مازندرانی‌ها در سواحل دریا
  • عملیات وعده صادق آغاز کاری بزرگ در عرصه دفاعی است
  • توان و قدرت بالای نیروهای مسلح ایران بر همگان عیان شد + فیلم
  • سامانه‌های موشکی ۱۵ خرداد و اس ۳۰۰ و اس ۲۰۰ ارتش ایران | تصاویر
  • کدام دستاوردها و تجهیزات دفاعی در رژه روز ارتش به نمایش درآمد؟
  • نمایش اقتدار و توان رزمی دفاعی ارتش در بوشهر+ تصویر