Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-18@12:09:22 GMT

استقلالی‌ها حاجی می‌شوند

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۵۷۷۳۰

با موافقت مسئولان عربستان سعودی قرار است اعضای باشگاه استقلال برای زیارت خانه خدا عازم مکه شوند.

خبرگزاری میزان - با توجه به برگزاری دیدارهای تیم فوتبال استقلال در شهر جده چندی قبل مسئولان این باشگاه درخواستی را به کشور عربستان سعودی برای تشرف به زیارت خانه خدا در مکه ارائه دادند تا با یک تیر دو نشان زده باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حال خبر می‌رسد که مسئولان عربستانی با این درخواست استقلالی‌ها موافقت کرده‌اند و مجوز سفر کاروان استقلال به مکه برای زیارت خانه خدا را صادر کرده‌اند.

قرار است کاروان استقلال بعد از انجام آخرین دیدارش در روز جمعه ١٠ اردیبهشت مقابل الشرطه عراق برای زیارت خانه خدا عازم مکه شود.

بیشتر بخوانید: نگاهی به وضعیت استقلال در گروه C/ تغییر فلسفه با هفتِ محبوب

انتهای پیام/

برچسب ها: استقلال لیگ قهرمانان آسیا

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: استقلال استقلال لیگ قهرمانان آسیا زیارت خانه خدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۵۷۷۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طلب ۱,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ستاره استقلالی!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ جلال الدین ماشاریپوف بازیکن ازبکستانی تیم استقلال که در نقل و انتقالات زمستانی به این تیم پیوست پس از بازگشت از اراک به علت عدم دریافت پاداش بردهای اخیر از باشگاه شاکی شد و به اولین جلسه تمرین هم نرفت.

به نقل از خبر ورزشی ظاهرا در روزهای گذشته مبلغ یک میلیارد و هفتصد میلیون ریال بابت بردهای تیم استقلال و نتایجی که تا اینجا گرفته به حساب اعضای تیم واریز شده بود در حالی که هیچ مبلغی در این ارتباط به بازیکن ازبکستانی پرداخت نشد.

پس از پیگیری‌های این بازیکن و مدیر برنامه ایرانی‌اش مسئولان باشگاه به وی اعلام می‌کنند باید برای دریافت پاداشش که ظاهرا فقط به صورت ریالی به او پرداخت می‌شود یک حساب بانکی در کشورمان داشته باشد.

روز گذشته قرار بود با ماشاریپوف این حساب را در یکی از بانک‌های ایرانی افتتاح کند که به دلایلی موفق نشد اما ظاهرا قرار بود امروز این کار را انجام بدهد.

ناگفته نماند؛ در آستانه دیدارهای حساس تیم استقلال مقابل شمس آذر و تراکتور و با توجه به نزدیک شدن تیم پرسپولیس در جدول به این تیم بروز چنین اتفاقاتی در باشگاه استقلال جیب به نظر می‌رسد.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896312

دیگر خبرها

  • مسئولان برای رفع مشکلات سفر حج تدبیری بیندیشند
  • مسئولان برای رفع مشکلات سفر حج تدبیری بیاندیشند
  • روزی که یک استقلالی جام را از پرسپولیس گرفت!
  • (عکس‌) درخواست جواد نکونام از استقلالی‌ها
  • عکس‌| درخواست جواد نکونام از استقلالی‌ها
  • طلب ۱,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ستاره استقلالی!
  • حادثه دلخراش برای فوتبالیست استقلالی + عکس
  • بازگشت یک استقلالی به تمرینات تیم
  • عکس| قاب به یادماندنی استقلالی ها با آقای رکورد دار
  • عکس دسته جمعی استقلالی ها با آقای شماره ۲۰۰