Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-16@16:34:57 GMT

برتری شارجه و تثبیت صدرنشینی

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۵۸۰۳۲

آفتاب‌‌نیوز :

در این بازی که از ساعت ۲۲:۳۰ سه‌شنبه شب آغاز شد، شارجه در نیمه نخست توسط خالد بوازیر و سالم صالح در دقایق ۱۰ و ۲۶ به گل رسید و تنها گل پاختاکور هم در دقیقه ۲۱ توسط دراگان چران وارد دروازه شارجه شد.

در ۴۵ دقیقه نخست ۵ شوت در چارچوب از سوی پاختاکور و ۳ شوت در چارچوب از سوی شارجه به ثبت رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نیمه ۷۰ درصد توپ و میدان از آن پاختاکور بود. اوتابک شوکوروف از شارجه تنها بازیکن اخطاری نیمه اول بود.

با شروع نیمه دوم شارجه به قدرت نمایی خود ادامه داد و در دقایق ۵۸ و ۶۲ توسط کایو فرناندس و مارتنیس پریرا بازهم به گل رسید تا این بازی در پایان با نتیجه ۴ بر یک به سود شارجه به پایان برسد.

با این نتیجه و با توجه به دیدار قبلی این گروه، شارجه با ۷ امتیاز در صدر باقی ماند و تراکتور با ۳ امتیاز در رده دوم قرار گرفت. پاختاکور و نیروی هوایی عراق نیز در رده های بعدی قرار دارند.

ساعتی قبل از این دیدار، تیم‌های تراکتورسازی و نیروی هوایی عراق از همین گروه به تساوی بدون گل دست رضایت دادند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا شارجه فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۵۸۰۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایش درخشان شاگردان رنگرز در بیشکک/ ۴ فینالیست ایران در ۵ وزن دوم

۴ فرنگی‌کار ایران در ۵ وزن دوم رقابت‌های قهرمانی آسیا با شکست رقیبان خود راهی فینال شدند اما امیررضا ده‌بزرگی با شکست برابر قهرمان جهان از رسیدن به فینال بازماند.

به گزارش مشرق، در ادامه رقابت‌های ۵ وزن دوم و پایانی کشتی فرنگی قهرمانی آسیا ۲۰۲۴ در بیشکک قرقیزستان، سعدی اسماعیلی در ۶۷، محمدرضا رستمی در ۷۲، رسول گرمسیری در ۸۲ و محمدهادی ساروی در وزن ۹۷ کیلوگرم راهی دیدار فینال شدند اما امیررضا ده‌بزرگی در وزن ۶۰ کیلوگرم از رسیدن به فینال بازماند.

در وزن ۶۰ کیلوگرم امیررضا ده بزرگی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه ۹ بر صفر جوی هوانگ از چین تایپه را از پیش‌رو برداشت. وی در دور سوم اسلام جان عزیزاف از تاجیکستان را با نتیجه ۸ بر ۵ از پیش رو برداشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت اما در این مرحله مقابل ژولامان شارشنبکوف دارنده ۲ مدال طلای جهان در ۳ دقیقه و ۲۳ ثانیه با نتیجه ۹ بر صفر شکست خورد و به دیدار رده‌بندی رفت.

در وزن ۶۷ کیلوگرم سعید اسماعیلی دارنده مدال‌های طلای نوجوانان و جوانان جهان در دور نخست با نتیجه یازده بر صفر لی لی از چین را مغلوب کرد. او در دور بعد مقابل فیروز میرزارجب‌اف از تاجیکستان به روی تشک رفت و پس از پایان زمان مبارزه با امتیاز عالی هشت بر صفر به برتری رسید و راهی نیمه‌نهایی شد. اسماعیلی در نیمه نهایی نیز با امتیاز عالی ۱۰ بر صفر مقابل روشن آتدایف از ترکمنستان به برتری رسید و راهی فینال شد.

در وزن ۷۲ کیلوگرم محمدرضا رستمی پس از استراحت در دور نخست مقابل لنگ از چین با نتیجه پنج بر سه به برتری رسید و راهی نیمه‌نهایی شد. وی در نیمه نهایی نیز برابر عادیلخان ساتایف از قزاقستان با امتیاز عالی ۱۰ بر صفر به برتری رسید و راهی فینال شد.

دروزن ۸۲ کیلوگرم رسول گرمسیری پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه ۸ بر صفر سیجین یانگ از کره جنوبی را از پیش رو برداشت و به مرحله نیمه نهایی رفت. گرمسیری در نیمه نهایی مقابل بکزات اورونکو از قرقیزستان در یک کشتی سخت و دشوار با نمایشی زیبا به برتری ۷ بر ۷ رسید و راهی فینال شد.

در وزن ۹۷ کیلوگرم، محمدهادی ساروی، دارنده مدال‌های طلای جهان و برنز المپیک، در دور نخست استراحت کرد، سپس مقابل بالتومانخ از مغولستان در یک دقیقه و ۴۸ ثانیه با امتیاز عالی ۹ بر صفر به برتری رسید و راهی نیمه‌نهایی شد. ساروی در نیمه نهایی نیز برابر جئونگیل وون از کره‌جنوبی با امتیاز عالی ۸ بر صفر به برتری رسید تا چهارمین فینالیست ایران در ۵ وزن دوم این رقابت‌ها باشد.

تیم ملی کشتی فرنگی ایران در ۵ وزن نخست این رقابت‌ها، توسط ناصر علیزاده در وزن ۸۷ کیلوگرم و امین میرزازاده در وزن ۱۳۰ کیلوگرم صاحب ۲ مدال طلای آسیا شد، پویا دادمرز نماینده وزن ۵۵ کیلوگرم ایران به مدال نقره رسید و ایمان محمدی در وزن ۶۳ کیلوگرم نیز صاحب مدال برنز شد. امیر عبدی در وزن ۷۷ کیلوگرم نیز از رسیدن به مدال بازماند.

دیگر خبرها

  • پدیده کشتی ایران طلا گرفت
  • امیررضا ده‌بزرگی به مدال برنز آسیا رسید
  • نمایش درخشان شاگردان رنگرز در بیشکک/ ۴ فینالیست ایران در ۵ وزن دوم
  • ۴ فینالیست ایران در ۵ وزن دوم
  • راهیابی امیررضا ده‌بزرگی به نیمه‌نهایی
  • نوزدهمین قهرمانی رئال مادرید در کوپا دل ری با برتری 2-1 مقابل بارسلونا (2014/4/16) / فیلم
  • تیم گاسپرینی و کسب یک برد از ۷ بازی اخیر سری آ؛ توقف خانگی آتالانتا مقابل هلاس ورونا
  • بسکتبالیست‌های فولاد حضور خود در لیگ برتر را تثبیت کردند
  • برتری 2-0 اتلتیکو مادرید مقابل بارسلونا با بریس گریزمان و صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا (2016/4/13) / فیلم
  • مدافع عنوان قهرمانی به نیمه‌نهایی رسید