Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-28@12:53:47 GMT

دوئل مرگبار مادر جوان با یک پسر نوجوان در خیابان!

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۵۸۱۶۲

دوئل مرگبار مادر جوان با یک پسر نوجوان در خیابان!

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، یک نوجوان ۱۶ ساله اهل نیوجرسی به دلیل شلیک و زخمی کردن یک کودک ۱ ساله توسط پلیس آمریکا دستگیر شد. این اتفاق هنگامی رخ داد که این نوجوان حین درگیری مسلحانه با مادر کودک اقدام به شلیک گلوله کرده بود. پلیس آمریکا همچنین مادر کودک را نیز به دلیل کشیدن اسلحه بازداشت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پلیس آمریکا در روز ۱۲ آوریل و پس از دریافت گزارش تیراندازی در محل حادثه حاضر شد. کودک مجروح بلافاصله به بیمارستان محلی منتقل شد. بنا به گزارش CBS حال این کودک که فورا تحت عمل جراحی قرار گرفت مساعد گزارش شده است.

بنا به گزارش NBC New york مادر کودک که هویتش «تیتانیشا ویلدِر» اعلام شده حین مشاجره با چند نفر اقدام به گرفتن اسلحه به سمت آن‌ها کرده بود. پسر نوجوان که هویتش اعلام نشده یکی از همین افرادی بود که پس از این اتفاق اقدام به شلیک به سمت خودروی مادر کودک کرد. در لحظه وقوع حادثه این کودک و مادرش، یک مرد به همراه دو نوجوان دیگر در خودرو حضور داشتند.

بیشتر بخوانید

تصاویری از وضعیت اسفبار بی خانمان های آمریکا!

در حالی که برخی گزارش‌ها از اصابت گلوله به پهلوی کودک حکایت دارد، اما برخی نیز از اصابت گلوله به سر کودک خبر می‌دهد. مادر کودک به همراه این نوجوان در بازداشتگاه پلیس به سر می‌برند و تحقیقات در این باره ادامه دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

گفتنی است؛ وقوع این حادثه سومین حادثه تیراندازی به کودکان طی هفته‌های گذشته در آمریکا به شمار می‌رود که در دو مورد دیگر یک کودک ۵ ساله در تاریخ ۵ آوریل و یک کودک ۱۲ ساله در تاریخ ۱۰ آوریل مورد اصابت گلوله قرار گرفته بودند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیراندازی در آمریکا تیراندازی مرگبار مادر کودک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۵۸۱۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک زن و پنج کودک در باتلاقی در حوالی شیراز جان باختند

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدجواد مرادیان گفت: با اعلام گزارش غرق‌ شدگی به سامانه ۱۱۵ اورژانس استان فارس بلافاصله ۲ دستگاه آمبولانس و تیم هلال احمر به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: این حادثه در کلستون در اطراف شیراز واقع در باتلاقی فصلی رخ داد که متأسفانه تعداد ۶ نفر شامل یک مادر و ۵ کودک در عمق هشت متری باتلاق گیر کرده بودند و قبل از رسیدن آمبولانس و با وجود تلاش‌های نیروهای امدادی و آتش‌نشانی جان‌باختند.

کد خبر 6063236

دیگر خبرها

  • چاقوکشی در ایلینوی آمریکا/ ۴ نفر کشته و ۷ تن زخمی شدند
  • یک آمریکایی چهار نفر را با ضربات چاقو کشت
  • واژگونی مرگبار پراید در محور رامهرمز -بهبهان
  • فیلم| تعقیب و گریز مرگبار پلیس با خودروی سرقتی در مزرعه ذرت
  • تصادف مرگبار در بزرگراه همت
  • ماجرای سقوط مرگبار زن ۱۹ ساله در عید‌ دیدنی
  • یک زن و پنج کودک در باتلاقی در حوالی شیراز جان باختند
  • سقوط مرگبار زن ۱۹ ساله در عید‌ دیدنی خونین محله لواسان
  • پل فرانسیس اسکات در آمریکا فروریخت
  • نجات ۳ کودک دچار مسمومیت با گاز در عباس آباد