Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، مسعود میرزایی مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه ابتدای امسال دو هزار و ۶۵۰ تُن کود اوره بین کشاورزان استان توزیع شد اظهار داشت: تامین کود برمبنای سهمیه پارسال که ۲۵ هزار تُن بود، در نظر گرفته شده است و هر کیسه کود اوره به قیمت ۶۵۰ هزار ریال در اختیار کشاورزان قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با تاکید بر اینکه سهیمه سالجاری استان ابلاغ نشده است، افزود:هم‌اکنون نیز یک هزار و ۱۳۰ تُن کود اوره از پتروشیمی لردگان برای توزیع بین کارگزاری‌ها بارگیری شده است، که در این هفته توزیع می‌شود.

بیشتر بخوانید

توزیع ۱۱ تن کود سولفات پتاسیم در چهارمحال وبختیاری

میرزایی اضافه کرد: کود مورد نیاز با هماهنگی مدیریت جهادکشاورزی شهرستان‌ها توسط کارگزاران فعال این شرکت بین کشاورزان و بهره‌برداران بخش کشاورزی توزیع می‌شود.

او ادامه داد: هم‌اکنون ۴۰ کارگزاری در استان فعال است که با هماهنگی مدیریت جهادکشاورزی و مراکز خدمات کشاورزی کود‌ها توزیع می‌شود.

میرزایی گفت: برای نظارت بیشتر بر نحوه توزیع کود شیمیایی، کود مورد نیاز کشاورزان و بهره‌برداران براساس حواله یا فهرست توزیع که از طریق مرکز خدمات در بخش‌ها، دهستان و یا شهرستان‌های استان صادر شده است، با قیمت مصوب توزیع می‌شود.

او افزود: به منظور جلوگیری از تخلف و برخورد با متخلفان، اعضای کمیته نظارت و پایش استان هر هفته از چندین کارگزاری فعال در استان به صورت مستمر بازدید می‌کنند.

میرزایی اضافه کرد: پارسال چهار مورد تخلف در حوزه توزیع کود شیمیایی در سطح استان تشکیل شد که بیشترین پرونده‌های تخلف از سوی دلالان و سوداگران بود.

او ادامه داد: هم‌اکنون کود فسفاته و پتاسه مورد نیاز کشاورزان در انبار‌ها موجود است، اما به دلیل بالا بودن قیمت، مورد استقبال کشاورزان قرار نگرفته است و در صورت نیاز بین کارگزاران توزیع خواهد شد.

انتهای پیام/ف

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شرکت خدمات حمایتی کشاورزی کود اوره توزیع می شود مورد نیاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۵۸۳۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مادر شهیدان بیژن و داوود حدادی آسمانی شد

به گزارش گروه ایثار و حماسه خبرگزاری صداوسیما ؛ حاجیه خانم عشرت میرزایی مادر شهیدان بیژن و داوود حدادی دیشب در ۸۲ سالگی به دلیل بیماری قلبی به فرزندان شهیدش پیوست. پیکر حاجیه خانم عشرت میرزایی مادر شهیدان بیژن و داوود حدادی امروز عصر پس از راهپیمایی وعده صادق در کوهپایه اصفهان تشییع و خاکسپاری می‌شود.
بیژن حدادی متولد ۱۹ خرداد سال ۱۳۴۲ در شهر کوهپایه اصفهان بود که ۲۶ مهر سال ۱۳۶۴ در مریوان به شهادت رسید.
برادرش داوود هم تیر سال ۱۳۴۹ در کوهپایه به دنیا آمد و ۱۸ آذر سال ۱۳۶۶ در منطقه فاو شهید شد.

دیگر خبرها

  • مادر شهیدان بیژن و داوود حدادی آسمانی شد
  • توزیع اسکناس درشت، با اقتصاد ایران چه می‌کند؟
  • توزیع ۳۴ هزار تن آرد خانه پزی در بین روستائیان لرستان
  • تامین شیر مدارس به ۴۰۰ میلیون پاکت نیاز دارد
  • ضرورت مصرف بهینه و جلوگیری از هدر رفت منابع آب موجود شفت
  • خرید توافقی ۳۱ هزار تن سیب زمینی
  • ۳۱ هزار تن سیب زمینی در اردبیل خریداری شد
  • توزیع بیش از ۱۰۰ هزار تن نهاده دامی و کشاورزی در کرمانشاه
  • ۳۹ میلیون لیتر نفت‌گاز بین کشاورزان غرب خراسان رضوی توزیع شد
  • پیگیری حقابه کشاورزان بابلی از آب دشت هراز + فیلم