Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@00:17:29 GMT

۱۶۵ دستگاه چادر امدادی بین زلزله زدگان گناوه توزیع شد

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۵۸۵۳۲

۱۶۵ دستگاه چادر امدادی بین زلزله زدگان گناوه توزیع شد

به گزارش ایرنا، روابط عمومی هلال احمر استان بوشهر روز چهارشنبه به نقل از غلامرضا حاجیانی  اعلام کرد: از این تعداد چادر امدادی ۱۵۹ دستگاه در شهرستان گناوه و ۶ دستگاه در شهرستان دیلم توزیع شده است.

وی بیان کرد: همچنین طی این مدت ۲۶۰ بسته غذایی ۷۲ ساعته به وسیله ۱۶ خودروی سنگین و سبک  در شهر و روستاهای شهرستان‌های گناوه و دیلم توزیع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی یادآورشد: از بدو حادثه تاکنون بیش ۸۰ نفر از پرسنل، امدادگران و نجات‌گران عملیات امداد رسانی در شهرستان‌های زلزله زده فعالیت کرده اند.

حاجیانی ادامه داد: پس از گذشت سه روز از حادثه زلزله در شهرستان‌های گناوه و دیلم امدادرسانی جمعیت هلال احمر استان بوشهر در این مناطق همچنان ادامه دارد.

وی گفت: از عموم مردم مناطق زلزله زده درخواست می‌شود به شایعه‌ها توجه نداشته و اخبار را از مجاری رسمی پی‌گیری کنند همچنین با توجه به وجود پس لرزه‌ها نکات ایمنی را رعایت کنند.

زمین لرزه‌ای به بزرگی ۵.۹ ریشتر در ساعت  ۱۱:۱۱ روز یکشنبه در ۲۸ کیلومتری شهرستان گناوه در عمق ۱۰ کیلومتری زمین رخ داد و تخریب دیوارهای خانه‌ها، ریزش کوه، شکستن شیشه‌ها و اثاثیه منازل مردم و مصدومیت ۶ نفر شد؛شدت این زلزله در استان‌های خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد و فارس نیز احساس شد.

هم اینک خدمات زیرساختی از جمله ، برق ، تلفن ثابت و اینترنت مناطق زلزله زده برقرار است.

شهرستان گناوه در ۱۱۰ کیلومتری شمال استان بوشهر قرار دارد.

برچسب‌ها بوشهر گناوه جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران پروندهٔ خبری زلزله در بندر گناوه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر گناوه جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران بوشهر گناوه جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۵۸۵۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۹۵۰ نفر در دوره‌های مختلف تحصیلی سوادآموزی بوشهر جذب شده‌اند

میلاد حبیبی نیا در نشست شورای معاونین و روسای آموزش و پرورش استان در شهرستان عسلویه عنوان کرد: مسئول اصلی سوادآموزی در شهرستان‌ها و مناطق شخص مدیران و روسای آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق هستند.

وی تاکید کرد: لذا می‌بایست با بکارگیری تمام ظرفیت‌های موجود در راستای تحقق اهداف و برنامه‌های سوادآموزی اقدامات لازم را به منصه ظهور بگذارند. 

معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر ضمن ارائه گزارشی از وضعیت جذب و پوشش افراد کم سواد و محروم از سواد در سال ۱۴۰۲، بیان کرد: در سال ۱۴۰۲ بالغ بر ۹۵۰ نفر در دوره‌های مختلفی تحصیلی سوادآموزی جذب شده اند.

حبیبی نیا به بررسی وضعیت عملکردی شهرستان‌ها و مناطق در خصوص تحقق حجم ابلاغی از سوی سازمان نهضت سوادآموزی پرداخت و اظهار کرد: در سال گذشته؛ شهرستان‌ها و مناطق دیر، سعدآباد، دشتستان، بوشهر و گناوه بیشترین درصد عملکرد را در خصوص تحقق حجم ابلاغی در زمینه جذب و پوشش افراد کم سواد و محروم از سواد در طرح‌های آموزشی حوزه سوادآموزی داشته اند.

عضو شورای معاونین اداره کل آموزش و پرورش استان ضمن اشاره به ضرورت همگامی تمامی ادارات آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق در جهت تحقق اهداف و برنامه‌های سوادآموزی، خاطر نشان کرد: ترسیم چشم‌انداز این اداره کل برای رسیدن به استان عاری از بی سواد و محروم از سواد در افق ۱۴۰۴ منوط به همراستایی و تلاش مضاعف همه ادارات آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق می‌باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر بوشهر

دیگر خبرها

  • سازماندهی بیش از ۴۰۰ تیم عملیاتی و امدادی برای مقابله با سیل در یزد
  • سازماندهی ۴۹۰ تیم عملیاتی و امدادی برای مقابله با حوادث احتمالی سامانه بارشی
  • تخلیه آب از منازل در روستای ده جمال شهرستان بهاباد یزد+ تصاویر
  • توزیع بیش از ۱۱ هزار بسته غذایی در میان سیل‌زدگان
  • امدادرسانی ستاد‌اجرایی فرمان امام به ۱۶۰ روستای سیل زده سیستان وبلوچستان
  • جشنواره فوتسال دانش‌آموزان دختران استان بوشهر برگزار شد
  • بیش از ۹۵۰ نفر در دوره‌های مختلف تحصیلی سوادآموزی بوشهر جذب شده‌اند
  • آتش نشانان تهرانی در حال تخلیه آب از خانه سیل زدگان بلوچ | نجات یک بیمارستان مهم در کنارک
  • ارسال بیش از ۲ هزار موکت و پتو به مناطق سیل‌زده سیستا‌ن‌وبلوچستان
  • کمک‌های هلال‌احمر یزد به مردم مناطق سیل‌زده سیستا‌ن‌وبلوچستان